פדיחות שלי :) 1

24/01/2013 770 צפיות 6 תגובות

טוב תכירו אותי. אני הילדה הכי פאדחנית בעולם!! (יש יותר מפדיחה אחת)
אני ועוד חברה שלי נפגשנו בגינה. ואתן יודעות איך זה, מתחילות שיחות נפש. דיברנו כבר שעות ואני לקחתי מקל קטן והתחלתי לכתוב את השם של זה שאני לגמרי מאוהבת בו. סתם כתבתי עליו כמה שהוא חמוד ופתאום הוא בא ונעמד מולי! ואני בטוחה שהוא קרא את הכל כי ממש חרטתי את זה!!

בעונת החורף הקרה היה את הקטע הזה של לבוא עם צעיפים ענקיים מצמר. עמדתי ליד הדלת ואז איזה ילדה ממש מקובלת והיא בדיוק יצאה מהכיתה והצעיף הענק הזה שלה פשוט כיסה את כל הפנים שלי ונגררתי אחריה.. הטבעות שלי היו תקועות בתוך הצעיף הצמררי הזה שלה!! ואני נסחבתי אחריה כל ההפסקה, מנסה להוריד את הטבעות שלי מהצעיף הדבילי הזה שלה… והיא לא הבינה למה לעזאזל אני נגררת ועוקבת אחריה לכל מקום..
בסוף הצלחתי להוציא את הטבעות והשארתי לה חור ענק בצעיף..

אבא שלי והשכן שלנו דומים (בבטן..). ערב אחד ירדתי למטה כדי לקבל את פניו של אבא שלי בחיבוק ונשיקה. אחרי כמה שניות ספורות גיליתי שזה לא אבא שלי!! איזה פדיחות!
והשכן שלנו- אמר לי: "חמודה! אני לא אבא! הנה הוא..", והצביע עליו.. אאאאיזה פאדחנית אני!!!
טוב אז ככה…הפאדיחה היא לא שלי אלא של ידידה שלי.
כל מה שאני מספרת זה מהמילים שלה: היא עולה לכיתה י' ולא מזמן היא נסעה באוטובוס והתיישב ליידה חייל כוסון. אז היא רצתה לעשות מולו פוזות והוציאה ת'פלאפון שלה ועשתה את עצמה מדברת ואמרה משהו כזה: "כן בטח שאני אבוא למסיבה…שמעתי שיהיו שם הרבה בנים חמודים…" ושתבינו שהיא דברה די בקול רם ככה שכל האוטובוס שמע אותה ואז…הפלפון שלה צלצל..חחח זאת הייתה אמא שלה…והיא לא ידעה איפה לקבור את עצמה באותו הרגע..והחייל הסתכל עליה כאילו היא נפלה מהירח..
לא יודעת מה אתכן אבל אותי זה הצחיק:)

היי בנות! תקשיבו איזו פדיחה הייתה לי לפני שבוע! היה לי יומולדת, וחברים שלי אירגנו לי מסיבת הפתעה. אז התוכנית שלהם הייתה שהם מתחבאים בארון של חברה שלי (חדר ארונות כזה) ואז חברה שלי תבקש ממני להביא משם משהו וכשאני אפתח את הדלת כולם יקפצו עלי. אז אנחנו כזה נכנסות לחדר ואני ישר התחלתי לדבר על ילד שאני אוהבת כי נורא רציתי לספר לה משהו והיא לא הספיקה לשלוח אותי לארון. אז אני כזה אומרת לה "יוווו הוא כזה חמוד! נראה לך שאם אני אציע לו לבוא איתי לסרט הוא יסכים?" והיא מסכנה כזאת מנסה להשתיק אותי ולא מצליחה. ואז היא אומרת לי "את יכולה להביא לי רגע את הצעיף שלי מהארון ואני פותחת את הדלת ואת מי אני רואה עומד עם פה פעור? הילד שאני אוהבת!! מזה התפדחתי… אבל בסוף הכל נגמר בטוב כי אנחנו חברים… (זו פדיחה טובה)

: זה קרה לפני כמה שנים,הייתי בערך בת 6 או 7. באותו היום באה אלי חברה ושיחקנו. אז אחותי נדחפה והציקה לנו, התעצבנתי עליה ו"אמרתי" אותה לאמא. בדיוק דפקו בדלת אז אמא שלי אמרה לי לפתוח אותה, כי אבא שלי הגיע מהעבודה. אז אני פותחת את הדלת ותוך כדי אומרת :"אבא! היא מציקה לנו! תגיד לה שתפסיק!" ופתאום אני קולטת שזה לא אבא שלי, אלא אחד שבא להביא לנו את הבקבוקים של מי עדן… כולם צחקו עלי,כולל אותו…

יש לנו הסעות מהביצפר לשכונה שלנו.. קיצור אני, חברה וידיד (אנחנו שכנים) הלכנו בשיא הצחוקים ובשכונה שלנו יש מלא כלבים. אז קיצור אנחנו הולכים עושים רעש בשכונה, פתאום איזה כלב בגודל של בניין קופץ עלינו מאיזה בית אני וחברה שלי צועקות "אממממממממממאאא, אממממממממממא" אז איזה איש אחד בא אלינו ביציאה: "מה אמא? מה אמא? מה ככה אמא שלך נראית?"

הלכתי הביתה ובדרך ניסיתי לשבור שלוק. אז אני עוברת ליד מן חנות כזאת שהיא בשיפוצים והזכוכית שם כהה אז לא רואים אם יש מישהו בפנים ואני לא מצליחה לשבור ת'שלוק אז אני כזה שוברת אותו על הברך, מכירות? פתאום אני שומעת כזה מלא מחיאות כפיים מהחנות, אני מסתכלת, ורואה שכל הבנאים ישבו שם! אתן לא קולטות איך התחלתי להתפקע!!! … יאו, זה היה ענק

חח.. זהו לביינתים רוצים שאני ימשיך?


תגובות (6)

חחחחחח אומייג׳וש יא פאדחנית -,-
תמשיכי!!

24/01/2013 07:37

תמשיכי זה קורע!!!!
אני צוחקת מול המחשב!!!
ועוד כמה פאדיחות…..
את חייבת להמשיך!!!!

24/01/2013 07:37

חעחעחע דעייי מתתי ברור שלהמשיך !!!

24/01/2013 07:43

ממשיכה

24/01/2013 07:44

לא כל הפאדיחות פה שלך.
חצי מזה אני כבר מכירה , מהאתר 4Girls =,=

24/01/2013 07:44

אני חושבת שזו קצת העתקה מקורן, כי היא זאת שהתחילה עם סיפורי הפאדיחות פרק *מספר*

24/01/2013 08:02
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך