פרויקט יומנים [6]

sapir13 28/03/2014 573 צפיות תגובה אחת

יש אנשים טובים בעולם. תאמין לי, אני מצאתי כאלה. אדם יכול להסתכל אל השמיים ולצרוח את כל התסכול שלו, את כל הבעיות והצרות, אבל האם הוא מאמין שהישועה תגיע ככה סתם, כי הוא ביקש?
כדי שזה יקרה אתה צריך לקום, לעמוד על הרגליים, זקוף, לנקוף עמדה, לעשות מעשה. ניסים לא באים ככה סתם, אדם צריך להוכיח שהוא ראוי לכך. אני יודעת כי גם אני עברתי את זה. גם לי יש קשיים משלי, וגם אני למדתי בדרך הקשה שדיי! אם לא אעשה משהו לא התקדם בחיים לעולם. שאם לא אסביר לאנשים מה אני רוצה איש לא יבין.
'דברים לא צריכים להיות ארוכים ומייגעים, לפעמים מספיקים כמה מילים בודדות כדי להבין ספר שלם' – אין סיבה שנבלבל את עצמנו באמצע הדרך, אנחנו רק צריכים למצוא את הדבר הנכון לעשות, ולעשות אותו, גם אם ייקח שנה או יותר.
הדבר הנכון בשבילנו.
ואני לא מדברת כאן על להפוך לסופרמן ולהציל את העולם, אלא על להציל את עצמנו מעצמנו.

יש אנשים טובים בעולם. תאמין לי, אני יודעת למצוא אותם. גם אם לפעמים יש סביבי אנשים 'רעים' , זה לא אומר שהם לא עשו משהו אחד טוב בחייהם, ודברים טובים נמדדים גם בדברים הקטנים ביותר, כמו ילדות. כמעט כולם עשו משהו אחד טוב בילדותם כדי לעזור למישהו. זה יכול להיות גם מילה טובה, שיחה עם חבר כשצריך, כל דבר.
ותאמין לי כולם עשו, אנחנו פשוט לא יודעים את ההיסטוריה שלהם.

מישהו חכם אמר לי פעם ש "זה לא משנה אם את שונאת אותם או אם הם רעים אלייך, בסופו של דבר הכל מסתדר, בסופו של דבר הם נרגעים, וברגעים שאת לא רואה הם חושבים עלייך, על איך לשמח אותך ולתת לך את הטוב ביותר" או לפחות זה חלק ממה שאני זוכרת.

הו ותאמינו לי, הוא חכם.


תגובות (1)

זה כל כך נכון.אם משו עובר על בן אדם אי אפשר לחכות לנס בלי לעשות דבר.צריך לקום ולנסות לעזור לעצמך,לעשות הכל כדי שהדברים יסתדרו…רק ככה הדברים מסתדרים באמת.הנס האמיתי הוא שאתה עוזר לעצמך.
את כותבת דברים כל כך חכמים,שאם אנשים בעולם היו קוראים אותם,העולם היה מקום הרבה יותר טוב.
שבת שלום ^^

28/03/2014 16:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך