מוזיקה_לנשמה
הערת אגב: יותר מעדיפה לחגוג יום הולדת עברי, לכן לא ממש חגגתי עדיין אבל זה תמיד זמן טוב לחשבון נפש:)

פרידה מגיל 22

מוזיקה_לנשמה 28/02/2018 606 צפיות 2 תגובות
הערת אגב: יותר מעדיפה לחגוג יום הולדת עברי, לכן לא ממש חגגתי עדיין אבל זה תמיד זמן טוב לחשבון נפש:)

אז לפני יומיים חגגתי יום הולדת 23 לועזי.. ואני חייבת להגיד שהיה משהו מיוחד בתחושות של הגיל הזה.
אני מרגישה שהוא יביא עלי דברים טובים, הזדמנויות, אנשים ואנרגיות חיוביות ומאירות.
אבל אנחנו כאן כדי לדבר על גיל 22. אז הוא לא עשה לי חיים קלים במיוחד. הוא ביגר אותי מאוד, והראה לי את המציאות מזויות שונות. גיל 22 הוכיח לי שאין משבר שאני לא אוכל לעבור. שיש בי כוחות עצומים. ושהשאיפות והמטרות שלי יציבות ואמיתיות, ואני עומדת מאחוריהן גם כשהמציאות צועקת לי לוותר.
בגיל 22 טסתי עם חברות לראות קצת מעבר. להתחבר לטבע ולעצמי ולראות את הגדולה של הבריאה בעולם. וזו היתה פשוט חוויה מדהימה. מעל לכל הציפיות. ואם יש משהו שאני אוהבת זה שהמציאות מצליחה להפתיע לטובה אופטימיסטית חסרת תקנה כמוני.
גיל 22 לימד אותי על ערך של חברות נטולת אינטרסים. על אכפתיות אמיתית ועל תחושת בית גם אי שם בקצה השני של העולם. מסתבר שכל מה שצריך כדי להרגיש טוב זה את האנשים הנכונים.
גיל 22 הוכיח לי שגם מה שנשמע כמו ההפך מהתוכניות שלי יכול להתברר כמשהו נחמד. שאני מסוגלת להוציא מהסיטואציה את הטוב ביותר שלה.
גיל 22 הוכיח לי שיש בי הרבה יותר ממה שאני חושבת. שברגע שאתן לעצמי לזרוח, האור שלי ינצנץ בנשמה של מישהו אחר. שאני מסוגלת לגעת באנשים עם האמת שלי. ושככל שאני יותר נאמנה לה, יותר טוב לי.
גיל 22 הפגיש אותי עם אנשים חדשים. גם בקצה השני של העולם וגם כחלק מהשגרה. וכל מפגש היה מלמד.
גיל 22, במקום לעשות ההפך, רק חיזק לי את הביטחון העצמי. קרו דברים שהיו אמורים לרסק לי אותו. והוא רק ממשיך לצמוח. כנראה שזה הייחוד בביטחון עצמי אמיתי. כל הקשיים רק מעצימים אותו.
גיל 22, לפני שנפרדתי ממנו, הזכיר לי כמה דברים. הוא הזכיר לי כמה פחדתי מדברים שחוויתי השנה. הזכיר לי את החששות שלפני ההתמודדויות. הוא הזכיר לי כמה אנרגיות מיותרות אני מבזבזת במקום פשוט להאמין. הוא הזכיר לי שעלי להוציא את הפחד מחיי כי אין לו שום תרומה חיובית להם. הוא הזכיר לי כמה דברים טובים אמרו עלי השנה, ואמר שאיתם אני צריכה להכנס אל גיל 23. ואת הפחד להשליך אי שם בעבר. גיל 22 היה כמו טיפוס הרים. ותמיד כשחשבתי שזה שיפוע גדול מידי, הרגשתי כאילו משהו דוחף אותי כלפי מעלה.
אז עכשיו כשהגעתי לראש ההר, ולפני הטיפוס הבא, רוצה להפרד ממך גיל 22, ולהגיד תודה על כל מה שהבאת איתך, על כל מה שלימדת אותי ועל כל מה ששינית בי.
ומגיל 23 אני רוצה לבקש, תביא איתך אנשים טובים, מקומות יפים, אנרגיות חיוביות, בריאות הנפש והגוף ואהבה אחת גדולה.

תודה לכל מי שקרא…


תגובות (2)

מזל טוב (לועזי)
סיכמת יפה את גיל 22.

28/02/2018 17:02

תודה:)

04/03/2018 21:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך