מבוסס על סיפור אמיתי!

רק אני! – הקדמה.

04/07/2013 699 צפיות 3 תגובות
מבוסס על סיפור אמיתי!

היי.
קוראים ל ורוניקה אבל אתם יכולים לקרוא רוני.
יש אנשים שחושבים שאני משוגעת ואלימה מדי בגלל האופי האלים שלי,אבל זה לא נכון.
כולם אומרים שאני מטומטמת רק כי אני בלונדינית אבל אני חכמה יותר מכולם,גם בלונדינית יכולה להיות גאונה. אני הבן אדם אדם עם החיים הכי הזויים שיכולים להיות למישהו.
אני כותבת לגבי החיים שלי כי אני רוצה שכל אחד יבין איך זה להיות נערה מתבגרת ולצאת מזה בשלום.
ההורים שלי גרושים,הם התגרשו לפני שנתיים אפילו יותר,לא ראיתי את אבי בזמן הזה-אני מודה שזה באמת מבאס אבל לומדים לחיות עם זה.
לאמי יש עסק משלה של יעוץ מס והנהלת חשבונות ועוד דברים שאני לא יכולה להבין אותם,
סך הכל אני רק בת 13.
אחותי גל בת 15 עוד מעט והיא עדיין לא התבגרה באופי שלה.
אני הבת המועדפת על אמא שלי,והכל רק בגלל שאני תמיד נמצאת בבית כדי לעזור לה.
אנחנו מתגוררים בתל אביב כרגע , אמא שלי רצתה מקום שקרוב למקום העבודה שלה.
אני לומדת בבית ספר לגאונים חוות הנוער הציוני, הפנימיה\חטיבת הביניים נמצאת בירושלים אולי האוכל והמדריכים מבאסים אותנו שם אבל היופי הוא שנותן לנו להישאר.
אחותי לומדת בכנות זה יחסית קרוב לרחובות,היא פעם הייתה ממש גרועה בלימודים אבל שם היא לומדת בהשגחה , היא קבלה הצטיינות,כטובה שלחו לנו זר פרחים.


תגובות (3)

תמשיכייי

04/07/2013 06:00

ממש אהבתי את זה, את חדשה באתר?
איזה כתיבה! והרמה הגבוהה! תמשיכי את זה!

04/07/2013 06:11

תודה!!! ואני יחסית חדשה פשוט לא היה לי זמן לכתוב….

04/07/2013 08:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך