תפנית בעקבות האהבה

16/08/2019 330 צפיות אין תגובות

לילה גרה בכפר ערבי, יפיע ליד נצרת, שם נישאה לבן המקום והקימה משפחה. איש לא ידע על עברה והנה ביום השואה נתגלה הסוד.
לילה היתה ניצולת שואה. לילה נולדה באושוויץ ובדרך נס נותרה בחיים. האכילו אותה כמו שמאכילים גוזל וכך גדלה.
לילה עלתה עם משפחתה ב-1948 עם קום המדינה. המשפחה הגיעה למעברה ליד פרדס-חנה. עד כאן ספור רגיל, אך ברבות הימים חלה התפנית.
משפחתה של לילה עברה לגור בנצרת, שם אבי המשפחה השיג עבודה. לילה לא סיימה בית ספר תיכון, היא יצאה לעבוד באחת החנויות בשוק בנצרת. בתוך בליל הצבעים, הריחות והקולות הרגישה נוח וטוב. יום אחד הגיע לחנות בחור מהכפר יפיע בכדי לקנות משהו. לילה הסתכלה עליו והתאהבה בו ממבט ראשון. הבחור החזיר לה אהבה והשניים החלו לצאת. לא עזרו שום הסברים: "תראי הוא לא יהודי, איך תגורי בכפר, איך תגדלי את הילדים שיהיו לכם?" אמרה לילה:"האהבה תנצח, האהבה חזקה מכל". למשפחתה של לילה חרה הדבר, היה להם מאד קשה: "לא רק שעברנו את השואה, נאבד גם את בתנו לילה?".
לילה היתה שבויה באהבתה והתאסלמה, עברה לגור ביפיע . זו היתה התפנית הגורלית בחייה".
ברבות הימים סיפרה לילדיה ששה במספר את מה שעברה והם העריצו אותה על החלטתה הגורלית וכח העמידה שלה.
מזלה שהשלבה בכפר ומשפחת בעלה קבלה אותה יפה. משפחתה אינה מאושרת מזה שלילה התאסלמה אבל היא לא התחרטה אף פעם על תפנית זו ונשארה שלמה עם עצמה. לילה גם חינכה את ילדיה ונכדיה לאהבת אדם ולסובלנות!.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך