מחבר סיפורים נהדרים
100 הוא לא באמת הפרק האחרון. פרק 101 הוא הפרק האחרון שאעלה ביום שישי הקרוב. הפרק אינו ארוך כמו פרק 100, אך הוא מסכם את כל הפרקים! תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 100- הפרק האחרון!

100 הוא לא באמת הפרק האחרון. פרק 101 הוא הפרק האחרון שאעלה ביום שישי הקרוב. הפרק אינו ארוך כמו פרק 100, אך הוא מסכם את כל הפרקים! תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום ההולדת של ארנבי שוב הגיע והוריו חשבו על דרך לחגוג לו את יום הולדתו. אבא של ארנבי טען שכולם נסע ליער שפנים שיש בו נופים מרהיבים ושיחגוגו שם את יום הולדתו את ארנבי. "זה פשוט מדי" ענתה אמא של ארנבי וחשבה על רעיון טוב יותר. פתאום צץ לה רעיון מופלא וספרה זאת לבעלה. הרעיון שלה הוא שהם יספרו לארנבי שהיום בשעה 4:00 נסע ליער שפנים, אך בלי לנה מכיוון שהיא עסוקה מדי והיא תבקש מכל חברי ארנבי ומלנה שיסעו ליער שפנים בשעה 3:00, יכינו מסיבה מדהימה לארנבי וכשארנבי והוריו הגיעו ליער שפנים: ארנבי יהיה פעור פה ממסיבה שהכינו כל חבריו ביער שפנים.
בינתיים בביצה של תנין ודינו: תנין ודינו התרגשו מאוד מפני שהם חסכו כסף והגיעו לסכום של 100,000 שבעזרת זה הם יכלו לקנות בשר ארנבים מבלי לצוד כלל. תנין לקח את הכסף והלך עם דינו אל סירת המנוע במרץ. דינו הפעיל את סירת המנוע והם שטו לכיוון ביצות הויקוס דרך נהר הסנאים: הדרך המהירה ביותר.
הם הגיעו והתקדמו לכיוון חנות הבשרים של ביצות הויקוס. הם נכנסו והביטו בבשר הארנבים הנמצא במקום מכובד ומפואר שאף הפתק שעליו כתוב מחיר הבשר מפואר מאוד. הם נתנו את ה-100,000 ש"ח למוכר, אך הוא התנגד ואמר:"מצטער, לא תוכלו לקנות כי אריתו בקש ממני שיאסור עליכם זאת". תנין התעצבן וצעק:"מה, מה אריתו עשה לך שאתא צייתת לו?!". המוכר ענה שאריתו הבטיח לו 500,000 ש"ח אם יאסור על תנין ודינו לקנות בשר ארנבים ותנין גער באריתו ויצא בזעם מהחנות עם דינו.
תנין ודינו היו מדוכאים ומסכנים, גם הפעם הם לא יאכלו בשר ארנבים. תנין הביט בבניין של ציידי ויקוס התנינים הצדים בשביל עיריית ביצות הויקוס ואמר לדינו:"אולי אנו נקנה בעזרת הכסף כמה מציידי ויקוס כמו שאריתו עשה?". דינו אהב את הרעיון והם פנו לראש העיר שהציע להם תמורת הכסף: עשרה ציידי ויקוס. הם הסכימו ומהרו עם עשרת הציידים לכיוון מנערות הארנב.
הורי ארנבי נפגשו עם כל חברי ארנבי ולנה בסתר מארנבי בשעה 2:00 וספרו להם את מה שהם יעשו למסיבת יום ההולדת של ארנבי. ראה הנמר התגנב מאוחריהם ושמע את כל מה שהורי ארנבי אמרו לאחרים. הוא רץ לעמק טבלי, לאחוזתו של אריתו: לספר לאריתו את מה שהוא שמע.
השעה 3:00 הגיע ולנה וכל חברי ארנבי התכוננו לנסוע ליער שפנים להכין את המסיבה. משאית שבו נמצאים תנין, דינו וציידם התקרב וכל מי שבו ראה את 3 מכוניות, בראשונה:משפחת הסנאים{לא כולל הדו} וינשופורתי, בשנייה:מגיני 3 הארנבים ובשלישית:משפחתו של הארנב הצעיר, השכן, הארנב הצעיר ולנה. הם תכננו לתפוס את הארנב הצעיר ולנה הנוכחים במכונית השלישית וכשהמכוניות יצאו זה אחר זה: הם עקבו אחריהם במשאיתם.
בדרך ליער שפנים, המשאית שבו תנין, דינו וציידם התקרבה אל המכונית השלישית והתכוננה לפעולה. היא התנגשה במכונית והמכונית עצרה בשולי הכביש. הארנבים המבוהלים היו בסדר ויצאו מהמכונית. תנין, דינו וציידם יצאו מהמשאית ותקפו את הארנבים, אך הארנב הצעיר ולנה נמלטו. הציידים תפסו את המשפחה של הארנב הצעיר והשכן ונעלו אותם בתא המטען של המכונית השלישית. הם, תנין ודינו הלכו לחפש את הארנבים הנמלטים ולתפוסם.
הם ראו את הארנב הצעיר ואת לנה ורדפו אחריהם. הציידים ירו בחצי הרדמה בארנב הצעיר ובלנה והארנב הצעיר ולנה חשבו שהם אבודים עד שגילתו מערה. הם נכנסו למערה וחסמו את היציאה. הטורפים לא ידעו לאן הארנבים נעלמו וסרקו את כל האזור.
השעה 4:00 הגיע וארנבי והוריו נסעו ליער שפנים. ארנבי מאוד התרגש ונכנס למכונית עם הוריו. הוא הסתכל מהחלון והביט בנוף הטבעי הנמצא מסביב לכביש. הוא ראה את המכונית של המשפחה של הארנב הצעיר והודיע זאת להוריו.
אמא של ארנבי דאגה ועצרה את האוטו. כולם יצאו וחפשו את המשפחה של הארנב הצעיר. ארנבי שמע קולות מתא המטען וכשפתח אותו הוא גילה את המשפחה של ארנבי ואת השכן בתוכו. הוא הוציא אותם והם סיפרו לו את מה שקרה. ארנבי והוריו דאגו מאוד לארנב הצעיר וללנה וארנבי הסתקרן ושאל את המשפחה של הארנב הצעיר:"לאן נסעתם ולמה לנה באה אתכם אם היא אמורה להיות עסוקה במשהו?". "נסביר אחר כך, קדימה אנו חייבים להציל את הארנבים הצעירים!" אמרה אמא של הארנב הצעיר והתקשרה למגיני 3 הארנבים.
אמא של ארנבי בקשה מארנבי שישאר באוטו בשביל לא להסתכן והיא והאחרים הלכו לחפש את הארנב הצעיר ואת לנה. ארנבי רצה גם לבוא אם האחרים, אך לא יכל והוא שמע מחוץ לאוטו רעש של מסוק המתקרב. הוא ראה מסוק העומד לנחות בסמוכו ומרוב סקרנותו: הוא יצא מהמכונית לראות את המסוק.
מהמסוק יצאו אריתו, זוג הנמרים וציידים תנינים וארנבי שמע את אריתו אומר לאחרים לתפוס אותו! הוא ברח מחוץ לכביש וקיווה שלא יתפסו אותו. בינתיים תנין ודינו התייאשו מלחפש את הארנב הצעיר ופתאום תנין ראה את ארנבי בורח מזוג הנמרים ומהציידים של אריתו. הוא ראה שארנבי סטה מהדרדך והתחבא מאוחרי עץ והטורפים לא ידעו זאת והמשיכו בדרך.
הוא ספר לכולם וציווה לתפוס אותו! הם התגנבו מאוחרי ארנבי ועמדו לתפוס אותו, אך ארנבי שמע אותם וברח. הוא קפץ לשיח, אך הטורפים ראו אותו ועמדו לתפוס אותם, אבל זוג הנמרים ראה אותם וניסה לעצור אותם עם הציידים של אריתו ואריתו. התנהל קרב קשה בין היריבים: אריתו ותנין והציידים של אריתו ירו ברובי רשתות ביריבם ותפסו אותם. הם קשרו אותם לעצים ואריתו עמד לתפוס את ארנבי, אך כשהוא הזיז את השיח: גילה שארנבי חפר לעצמו מנהרה וברח בעזרתה.
תנין צחק עליו, אך אריתו ראה מרחוק את הארנב הצעיר ואת לנה יוצאים מהמערה ופקד לתפוס אותם. תנין דאג שהם יתפסו את הארנב הצעיר ואת לנה וצפה בארנבים אילו בורחים מהציידים של אריתו, מזוג הנמרים וגם מהרובוט של אריתו.
הטורפים כמעט השיגו את הארנב הצעיר ואת לנה, אך תוכי הגיע, דאה לכיווניהם, שבר את טיל הגב של הרובוט שנפל אל זוג הנמרים ועצר אותם. הארנבים הודו לתוכי והלכו אחריו לכביש, אך לא ידעו שארנבי לא נמצא שם. המשפחה של הארנב הצעיר ספרה כשהם יחזרו לכביש: הם יגלו לארנבי על ההפתעה מפני שהם לא יודעים איך אפשר להסביר לארנבי את כל המצב.
הם חזרו וראו שארנבי לא נמצא ברכב. הם דאגו וממש חששו כאשר ראו את המסוק של אריתו. כולם כבר ידעו מה קרה ועמדו לחפש את ארנבי, אך התחיל גשם לא צפוי והם היו צריכים לחכות במכונית עד שהגשם יעבור!
ארנבי יצא ממנהרתו וגילה שיש גשם ושמע את תנין מבקש ממנו:"ארנבי, בבקשה תשחרר אותנו, אריתו קשר את כולנו לעץ ועכשיו יורד גשם עלינו וזה לא נעים!". ארנבי לא ידע אם לשחרר אותם מכיוון שהם רוצים לטרוף אותו, אך הם מאוד סבלו מהגשם. הוא התקרב אליהם ושחרר את תנין ולאחר מכן את דינו. תנין ניסה לתפוס את ארנבי, אך ארנבי התחמק וברח. הוא לא רצה לרדוף אחריו בגשם, לפיכך הוא והאחרים הסתתרו מתחת לעצים עד שהגשם יעבור.
ארנבי חפש מסתור מהגשם ומצא את המערה שבו התחבאו הארנב הצעיר ולנה. הוא הסתתר שם מהגשם שמחוץ המערה וקיווה שהגשם יפסק בשביל שהוא יוכל לחזור למשפחתו. הוא שמע צעדים מתקרבים אז התחבא מאוחרי הסלעים וראה את אריתו, ראה הנמרה וראה הנמר המחזיק את הרובוט של אריתו ואת הציידים של אריתו נכנסים למערה ופחד נורא. הוא הבין שהטורפים הללו מסתתרים מהגשם ואם הם ימצאו אותו: הלך עליו!
הגשם הפסיק וכולם יצאו מהמערה וארנבי יכל לנשום לרווחה. הוא יצא מהמערה ובטעות דרך על קוץ. הוא צעק:"אוו!" והטורפים שמעו אותו. הם תפסו אותו ותכננו לחזור למסוק!
ראה הנמר ראה שמסביב למסוק יש את כל חברי ארנבי וגם משפחתו ואריתו חשב איך אפשר להיפטר מהם. היה לו רעיון והוא לקח את ארנבי ופקד לאחרים לגרום לחברי ארנבי ולמשפחה של ארנבי להתרחק מהכביש בזמן שהוא מתגנב למסוק עם ארנבי. הוא הבטיח לאחרים שהוא יחכה להם במסוק ולא יטוס בלעדיהם.
אריתו הלך וראה הנמר וראה הנמרה משכו את תשומת לבם של חברי ארנבי והמשפחה של ארנבי וגרמו להם לחשוב שארנבי עדיין נמצא במערה. מגיני 3 הארנבים תקפו אותם והאחרים זרקו אליהם אבנים. כל מי שבצד של ארנבי גבר על מי שהיה בצד של אריתו ומהרו למערה להציל את ארנבי.
הם גילו שארנבי לא נמצא במערה וראו שארנבי נמצא עם אריתו במסוקו והמסוק עומד לטוס משם. "מה אריתו עושה? הוא היה אמור לחכות לנו!" ראה הנמר אמר ותנין בא וענה לו:"אריתו נוטש אתכם, לא הייתם צריכים לבטוח בו גם אם הוא היה נותן לכם מיליארד ש"ח מצדי!". ראה הנמר ותנין פקדו לציידיהם לירות במסוק של אריתו ולנסות לעצור אותו.
אחד מהציידים של אריתו פגע באחד מלהבי המסוק של אריתו וגרם למסוק להתרסק. אריתו יצא מהמסוק וניסה להתחמק עם ארנבי, אך הוא היה אטי מפני שהיה עייף וכולם השיגו אותו. אריתו התאייש, החזיר את ארנבי למשפחתו והלך משם לנמל התעופה ותכנן לטוס לאפריקה ולהצטרף ללהקה של אביו.
זוג הנמרים הצטער בפני תנין שהם עזרו לאריתו לנקום בו מפני שהוא נתן להם חצי ממה שזכה בלוטו כאשר הם היו עניים. תנין וזוג הנמרים חזרו להיות חברים והם גרו ביחד בביצה של תנין מעכשיו ואלה. כיוון שאריתו לקח את כל הכסף בשביל לשלם על הטיסה לאפריקה: מבעיות כלכליות הם היו צריכים לוותר על הציידים ועל הרובוט.
ארנבי והאחרים הגיעו ליער שפנים והכינו מסיבה מדהימה לארנבי. אולי ההפתעה של ארנבי נהרסה, אך כל עוד שארנבי נהנה ביום הולדתו, הכל טוב. הסבתים והסבתות של ארנבי הגיעו עם עוגה ענקית וכולם נהנו!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך