מחבר סיפורים נהדרים
סוף טוב לאמא של ארנבי ולאחרים. בפרק הבא המדענים של אריתו סיימו לתקן את הרובוט שבנו לאריתו שאמור לתפוס את כל הטרף שתנין רצה לטרוף כנקמה בשבילו שתנין ודינו הרסו{בפרק 80}. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 89

סוף טוב לאמא של ארנבי ולאחרים. בפרק הבא המדענים של אריתו סיימו לתקן את הרובוט שבנו לאריתו שאמור לתפוס את כל הטרף שתנין רצה לטרוף כנקמה בשבילו שתנין ודינו הרסו{בפרק 80}. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום יש תחרות עוגות במנהרות הארנב ואמא של ארנבי משתתפת בו. היא איפתה את עוגת הגזרים שלה לתחרות והתרגשה מאוד. היא שמה את העוגה על השולחן והלכה להכין ארוחה למשפחתה במטבח.
לארנבי היה משעמם אבל היה לו רעיון והלך לבית של הארנב הצעיר, חברו הטוב. הוא התכוון לשחק איתו בכדור כדי שלא יהיה לו משעמם. הוא בקש ממנו ללכת איתו לביתו ששם נמצא הכדור שלו והלכו לשם.
ארנבי בקש מהארנב הצעיר לחכות בזמן שהוא הולך לחדרו לחפש את כדורו. הארנב הצעיר חיכה לו והריח ריח טוב מהשולחן. הוא ראה את העוגה שהכינה אמא של ארנבי לתחרות אך לא ידע זאת ואכל אותה בלי לבקש רשות!
ארנבי חזר והוא והארנב הצעיר הלכו החוצה. לפני שהם התחילו לשחק, הם שמעו את אמא צועקת בבית. הם רצו עליה ושאלו אותה:"מה קרה?". היא ענתה שהעוגה שהיא הכינה לתחרות העוגות של מנהרות הארנב נעלמה ואין לה עוגה בשביל התחרות!
ארנבי נבהל והארנב הצעיר חשש מכיוון שהוא אכל את העוגה שהכינה אמא של ארנבי לתחרות העוגות ועכשיו אין לה עוגה בשביל התחרות! הארנב הצעיר התוודה שהוא אכל את העוגה ואמא של ארנבי צעקה עליו שהוא אכל את עוגתה בלי רשות. לאחר כמה דקות של כעס, היא נהייתה עצובה מכיוון שאין לה עוגה בשביל התחרות.
לא נשאר המון זמן לתחרות{כ-3 שעות} ואמא של ארנבי התחילה לאפות במרץ. ארנבי והארנב הצעיר עזרו לה לאפות את העוגה והם מאוד מהרו. הם גילו שחסר להם עוד מרכיב 1- קישוא!
ארנבי הלך למכולת לקנות קישוא אך הוא גילה שבמכולת נגמרו הקישואים וכל החנויות האחרות כבר נסגרו לשבת!
הוא לא ידע מה לעשות והתחרות תהיה בעוד שעה וחצי אבל היה לו רעיון. הוא נזכר שינשופורתי ספר לו פעם שיש לו חממה שבה הוא מגדל צמחים, כגון עגבניות, בצלים וגם קישואים והלך עליו. הוא הגיע למזרח יער הסנאים והגיע אל בית ינשופורתי אך הוא לא היה בביתו!
הוא ראה את החממה של ינשופורתי פתוחה והלך אליה. הוא מצא את הקישואים אך הוא לא רצה לקחת אותם בלי רשות אבל לא הייתה לא בררה, התחרות מתחילה בעוד שעה. הוא קטף את הקישואים ורץ לביתו.
כשהוא הגיע, אמו לקחה את הקישואים, חתכה אותם, הכניסה אותם לעוגה והכניסה את העוגה לתנור. העוגה נאפתה כמה דקות לפני התחרות והם לקחו אותה אליה. לאחר כמה נאומים של ראש העיר התחרות התחלה והשופטים טעמו את העוגות של המועמדים.
השופטים הכי אהבו את העוגה של אמא של ארנבי וקבעו שאמא של ארנבי היא האופה הכי מצטיינת במנהרות הארנב. היא מאוד שמחה ופתאום ינשופורתי הגיע, זעוף פנין ופנה אל ארנבי. הוא שאל אותו:"למה קטפת את הקישואים שלי, אני רציתי לעשות סלט ירקות מהירקות שגידלתי בחממתי אך הקישואים נעלמו ובמצלמות הראו שהסיבה להעלמותיהם הוא שאתא לקחת אותם בלי רשות?!". ארנבי ואמו הסבירו לו את הסיבה לזה וינשופורתי סלח. הם כיבדו אותו בעוגת הגזרים של אמא של ארנבי וינשופרתי שמח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך