מחבר סיפורים נהדרים
התחבולה של אריתו הייתה טובה אך לא מספיק משכנאת. בפרק הבא יהיה תחרות שירים בביצות הויקוס שהפרס שלה הוא בשר ארנבים ותנין משתתף בו. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 97

התחבולה של אריתו הייתה טובה אך לא מספיק משכנאת. בפרק הבא יהיה תחרות שירים בביצות הויקוס שהפרס שלה הוא בשר ארנבים ותנין משתתף בו. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

בעמק טבלי, באחוזה של אריתו, אריתו האריה הסתכל מחלונו לכיוון היער וחשב על תוכניות ללכידת ארנבי, לנה והארנב הצעיר ולנקמה לתנין. הוא הבחין שהמרחק בין אחוזתו למנערות הארנב שבו גרים כל מי שהוא רוצה לטרוף הוא גדול. זה היה חסרון גדול מכיוון שכל ניסיון לצוד הוא, זוג הנמרים והציידים של אריתו צריכים לעבור מרחק גדול בשביל להגיע לאזור הציד.
היה לו רעיון שהוא לבנות אחוזה אחרת שהוא והאחרים יגורו בה עד שיתפסו את 3 הארנבים ובזה אריתו ינקום בתנין אך בשביל זה צריך שטח פנוי. היה לו רעיון טוב מאוד בשביל להשיג שטח זה.
למחרת ארנבי ומשפחתו צפו בטלוויזיה וראו חדשות שמשהו שם מאוד הפתיע אותם. שם ספרו:"אריתו האריה העשיר החליט להשתמש בכספו לבניית פארק מים שיבנה ליד מנערות הארנב.". בו הקריין שאל את אריתו:" למה אתא החלטת לעשות את זה?" ואריתו ענה:"החלטתי כי אני מאוד אכפתי מהאחרים ורוצה שכולם יהנו!". המשפחה של ארנבי קצת חשדה מזה מכיוון שאריתו הוא לא כל כך אכפתי ולא נראה שהוא רוצה שכולם יהנו.
בשעה 14:00 ארנבי רצה לצאת לטייל והתקשר למגיני 3 הארנבים שיגינו עליו בזמן שהוא יטייל. מגיני 3 הארנב הגיעו ולפני שהם וארנבי יצאו לטייל, ארנבי הבחין שמשהו מטריד את תוכינו. הוא הסתקרן ושאל את תוכינו:"תוכינו, האם משהו קרה לך?".
תוכינו ענה לו:"בטלוויזיה הראו שאריתו הולך לבנות פארק מים ליד מנערות הארנב שזה לא נשמע לו הגיוני.". הוא אמר שאריתו לא יכול להיות אכפתי אם הוא פעם גרש אותו מביתו מכיוון שהוא רצה לבנות במקום מגוריו שנמצא במקום שהנוף בו הכי יפה בעמק טבלי בשביל לבנות את אחוזתו.
כולם הסכימו איתו והוא עף לבדוק אם הוא צדק. הוא הגיע למקום שאריתו ספר שהוא יבנה בו את פארק המים וראה שם את הציידים של אריתו עומדים לכרות את כל העצים בשטח שבו יבנה הפארק. הוא ראה את אריתו מדבר אם זוג הנמרים והתגנב ליידם.
הוא שמע את אריתו אומר לזוג הנמרים:" ראה הנמר וראה הנמרה, התוכנית שלי באמת פעלה, כל היער חושב שאני הולך לבנות פארק מים אבל כמובן שאני שקרתי. במקום פארק מים אני אבנה אחוזה נוספת שבגלל הקרבה שלה למנערות הארנב, יהיה לי קל מאוד לטרוף את הארנבים ולנקום בתנין!". תוכינו הבין שהוא צדק וצילם את זה בטלפונו כדי שיהיו לו הוכחות.
הוא הראה את מה שהוא צילם לראש העיר של מנערות הארנב והראש העיר הופתע וסיפר זאת לכולם. אריתו גילה שיודעים על תוכניתו ולא יכל להמשיך יותר בתוכניתו מכיוון שהוא יכנס לכלא אם הוא ימשיך. ארנבי ומשפחתו והארנב הצעיר ומשפחתו הודו לתוכינו שהוכיח שאריתו משקר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך