חבורת הרובוטים פרק 2 הטיסה הראשונה של החבורה

05/07/2013 823 צפיות אין תגובות

במעבדה של חבורת הרובוטים זון,נני,ברין ושינה עבדו על לסיים את הבנייה במעבדה שלהם. זון עבד על מכונה שיורדת ועולה והוא מחזק את הכירות בעזרתה ולפתע בטעות הרגל שלו הזיזה את הידית והיא עלתה למלה יחד עם זון ומחצה אותו על התקרא והיא ירדה איתו בחזרה למטה. נני עבדה על מכונות המנוע והשתמשה בכוחותיה לתקן אותם ולפתע ברק חשמל חישמל אותה. ברין עבד על מנוע החמצן שיהיה חמצן בתוך המעבדה ולפתע הוא עשה בטעות חור וכל האוויר החם שיצא מתוך המחונה יצא ישר לפנים שלו והוא נפל מחום. שינה בנתה מכונות ולה יצא בסדר גמור. זון קם מהמכונה ולפתע שוב הזיז את הידית והמכונה עלתה איתו למלה לתקרה ומחצה אותו שוב וירדה. זון קם בזהירות וירד מהמכונה וצעק:" זהו זה אני לא יכול עם זה אני חייב להירגע ואני שואל עכשיו, שינה יש רעיון?" שינה ענתה לו:" עם אתה מציע כך אולי חשבתי לנסות את החללית בפעם הראשונה." זון הסכים וארבעתם הלכו לחללית ועלו עליה. שינה הפעילה את החללית והיא עפה 5 ס"מ ונפלה על הרצפה וכולם נפלו. זון יצא מהחללית וראה אותה עם כבל ואמר לשינה בכעס:" את רוצה להגיד לי שבנית אותה עם קבל?" שינה ענתה לו:" אולי לא חשבתי על זה אני ינתק את החוטים שבתוך החללית ויחבר אותם מחדש כך שלא נצטרך קבל." היא תיקנה את החללית ועלתה עליה יחד עם כולם. היא הפעילה שוב את החללית ולפתע היא לא עבדה. זון אמר:" מה עכשיו?" שינה ענתה:" חסר לנו דלק" שינה מילתה את הדלק והפעילה את החללית ועדין לא עבדה. שינה אמרה:" שכחתי לחבר את כיסאות המפלט." זון אמר לה:" זה לא תוספת לחללית?" שינה ענתה לו:" לא כי החוטים מחוברים לקפיצים והקפיצים חייבים להיתחבר לכיסאות וזה בכל זאת חשוב עם נתרסק אז נוכל להינצל בעזרת הכיסאות ." שינה חיברה את הקפיצים לכיסאות ושוב הפעילה אבל עדין לא עבד וזון נפל עם הכיסא אחורה ושינה אמרה:" שכחתי לחבר לכיסאות מצנחים." היא חיברה ונכנסה לחללית ועוד פעם החללית לא עבדה וזון אמר:" אולי תעשי את כל מה שהחללית צריכה ונגמור עם זה כבר." שינה עבדה ועבדה ולכך לה לפחות 7 שעות וזון נני ברין היו עם עניים פתוחות והם היו אדומות. שינה חזרה וברין אמר:" סיימת עם זה נכון?" שינה ענתה לו:" כן עכשיו אני יפעיל." היא הפעילה ולפתע החללית עדין לא עבדה וזון צרח ושינה אמרה:" תירגע החללית הייתה על ידית השקט כל 10 השעות האלה ועם לא תבינו ידית השקט היא שהחללית כבויה לגמרי." זון אמר:" אז רגע את רוצה להגיד לי שהחללית עבדה כול הזמן הזה?" שינה ענתה לו:" כן וכל הזמן רק הוספתי דברים." זון צעק:" שינהההההההה אני יראה לך." נני תפסה את זון והזיזה את ידית ההפעלה בעזרת כוחותיה והחללית טסה וטסה עד החלל וחבורת הרובוטים שמחה וזון נירגע. בעיר של החבורה הייתה משאית עליה מכונה ומיישם יצא איש רשע וירא מהמכונה לייזר על הר ובא האיש יצר מקום סודי שיכול לעבוד בו בשביל נקמה והוא אמר כך:" איש חסוי או לא אני בדרך נקמתי. עכשיו שאתה חושב שאני מת אני יכול לחסל אותך בלי שתצפה מימני."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך