חבורת הרובוטים פרק 4 מלחמת בוץ חלק ב

05/07/2013 936 צפיות אין תגובות

בעיר הרובוטים דרבן שינה בא את כל אזורי העיר ואנשים לא הבינו היפו החבורה. הם לא הפסיקו לשלוח להם הודעות והחבורה רק רבה ולא שמה לב על מה שקורא. זון זרק הרבה בוץ ולידו היה הפתק של דרבן. לפתע זון לכך כדור בוץ יחד עם הפתק והוא הרגיש שלכך איתו משהו ביד. הוא ראה בכדור הבוץ שלו פתק ואמר לחבורה:" היי עצרו כתוב משהו בפתק מצאתי אותו על הבוץ." שינה אמרה:" כן בטח זה עוד מהטריקים שלך." זון קרא את הפתק לכולם ואמר מה שכתוב בפתק:" סבא שלי רב עם אשתו ואמר לה שיפסיקו לריב ואז באותו רגע באו חילי צרל מליד ההרים ורצחו את סבא וסבתא שלי ואני אנקום בעיר הזאת ואני יוביל להרס גדול." זון אמר לכולם:" שמעתם הוא עשה לנו תרגיל ומתכוון לשלוט על העיר שלנו וזה היה האיש שאנחנו מחפשים מההתחלה שהגענו לעיר הזאת." שינה הציע לנקום בו ואמרה כך:" אנחנו ננקום בו וכך נעשה. אנחנו ניבנה רובוטים שיחסלו את דרבן ואז נחזיר את הכל כמו שהיה." החבורה הלכה למעבדה שלהם והתחילה לבנות רובוטים שיחסלו אותו. עבר שעה וכבר הספיקו החבורה לבנות את הרובוטים. הם נתנו הוראה לחסל את דרבן והרובוטים הלכו לחסל. בעיר צרליפרל היה איש ששדד בנקים וחנויות והוא היה חוזר לביתו ומחפש במחשב איש רשע שינהיג אותו אך לא מצא. דרבן הוסיף לעצמו עוד צבא והם היו חזקים מכולם. במעבדה שינה נכנסה במחשב למערכת העיר והוציא בכל מיני מקומות רובי לייזר גדולים והם ירו לכל שלט עיר ענקי של דרבן וירו על חנויות של דרבן וגם ירו על לוחמים וזון דיבר במיקרופון העיר:" תושבי הרובוטים הכל נמצא בשליטה אנחנו מטפלים בעניין לא להיכנס לפאניקה." האנשים שמעו את המסר והריהו חזק לחבורה. דרבן גם שמע את המסר בתוך הבניין ולפתע היו דפיקות בדלת ופרצו ממנה רובוטים. דרבן קרא ללוחמים והם נלחמו ברובוטים אך הרובוטים היו חזקים מדי ואחרי כמה דקות הלוחמים הבינו שאי פשר לנצח אותם וברחו. דרבן גם ברח והרובוטים רדפו אחריו. נני ראתה במצלמות העיר את הרובוטים רודפים אחרי דרבן והיא צחקה ודרבן ברח וברח עד שהטיף והוא ברח מאחורי העץ והרובוטים חיפשו אותו ולפתע רובוט אחד ראה את הרגל שלו וצפצף וכל הרובוטים הלכו לעץ. בחנות ליד היפו שדרבן יצא השודד וראה רובוטים הולכים לחסל את דרבן והוא ידע שהוא רשע מהמחשב והוא רץ להציל אותו וחיסל רובוט אחר רובוט. השודד אמר לו:" שלום אני הוא פיקס ואתה בטח מאחד הרשעים נכון?" דרבן ענה לו:" כן ואתה הצלתה אותי אולי אתה רוצה להיות שוטף הרשע שלי?" פיקס שמח מאוד והחבורה ראתה את כל זה והופתע. שינה אמרה:" ואוו לזה לא ציפיתי" זון אמר:" עכשיו יש לנו אויבים קול." החבורה גם שמחה ונתנה ביחד קיפ.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך