יש בי את הכוח לנצח

שוב ושוב

09/09/2019 685 צפיות אין תגובות
יש בי את הכוח לנצח

מתגעגעת לימים ההם, מתגעגעת אליהם עד שינוי תחושות בעצבים.
אולי מתגעגעת ל לאהוב? —– לא חושבת, לא חושבת.
ימים רבים של הוצאות גבוהות, ואני תוהה לעצמי כמה נמאס מעבודות בינוניות והחלום לאחרי התואר שאולי המצב ישתפר.
נמאס מבזבוזים חסרי תכלית, אין יותר כוח לשלם 19 ש\"ח לק\"ג בטטה אין כוח לקנות חלב שקדים ב 15. רוצה גינה בה אוכל לשתול את הפירות והירקות שאני אוהבת בלי ריסוס, חומרי הדברה ומחירים מוגזמים. כמו כן, נמאס ממסעדות שהסלטים עולים בהן 62 ש\"ח ואתה מקבל צלחת עם חסה, שלוש חתיכות עוף ומלא רטבים זולים מעל.

התקופה הכי ארוכה שהצלחתי להחזיק ללא מין הייתה שמונה חודשים שאחריה נשברתי. תופעות לוואי של בחורה שאין לה קשרים רציניים.

לפעמים אני פוגשת בדרכי אנשים עם אותה השקפת עולם דומה לשלי, לעשות את מה שאתה עושה על הצד הטוב ביותר, ואם לא אז עדיף בכלל לא לגעת בזה. החיסרון בתכונה הזאת שקשה להתחיל משהו כי זה לא מושלם מההתחלה וקשה לסיים משהו, כי הוא עדיין לא נראה מושלם.

חלמתי חלום מאוד מעניין על בחור שהתאהבתי בו פעם תוך כמה ימים. בחלום זה היה הוא, אני, ידיד רחוק שלי וידידה רחוקה שלי. הוא בילה הרבה עם הידיד הרחוק ואני עם עם הידידה. ארבעתנו ישבנו בתחנות אוטובוס מופרדות ואני כל הזמן דאגתי שהבחור והידיד מבלים יותר מדי בנעימים ביחד. חיכינו לאוטובוס כדי לצאת למרכז והמטרה שלי הייתה לסיים איתו את הערב ושהידידה והידיד הרחוקים ילכו באיזשהו שלב. אבל האוטובוס לא הגיע.
אחרי שהתעוררתי ואחרי הקפה של הבוקר, ניתחתי את החלום והצלחתי לתת הסבר כלשהו למה שקרה שם. באותו תקופה שאני והבחור הזה יצאנו, הוא היה מאוד לא ברור, ניכר שגם לא היה לו ניסיון מיני רב עם בחורות (לא שזה הזיז לי או הוריד לי ממנו). הוא היה זורק הערות משונות שגרמו לי להרים גבה ולתהות אם הוא סטרייט בכלל. כמו שאומרים: אם יש ספק, אז אין ספק. בקיצור עד היום אני לא יודעת אם הסיבה שהוא ניתק קשר הייתה בגלל שהוא הומו. אז בחלום בעצם, הייתי נחושה לבחון איך הוא יתנהג בחברת הידיד ושזה עצבן אותי שהם לא ישבו יחד איתנו לחכות לאוטובוס אלא בחרו בשתי תחנות רחוקות מאיתנו.

עד כאן, הייתי,
אני


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך