כרגע זה בגדר רעיון, יש לי רעיון איך להמשיך, ואני כנראה אמשיך עכשיו, אז בבקשה תגידו אם אתם אוהבים את זה בפרק האחרון שכתבתי עד כה (כשאתם קוראים את זה). דרך אגב, אני בן.

ספר הדרקון פרולוג

כרגע זה בגדר רעיון, יש לי רעיון איך להמשיך, ואני כנראה אמשיך עכשיו, אז בבקשה תגידו אם אתם אוהבים את זה בפרק האחרון שכתבתי עד כה (כשאתם קוראים את זה). דרך אגב, אני בן.

הרבה אנשים ממציאים סיפורים. חלקם עובדים בזה, כמו סופרים, חלקם כותבים סיפורים בשביל הכיף ולחלקם סתם מופיע רעיון שהם כותבים. אבל בסיפור הזה, הסיפורים קיימים.

אדון המאנה הושיט את הספר לדרקון. "עכשיו זה הושלם. אנחנו רק צריכים להכניס אותך לספר ואז אדון המאנה החדש כבר ימצא אותך בעצמו."
הדרקון הנהן פעם אחת ויחידה. "זה התפקיד שנבחרתי אליו, ואני אמלא אותו." רעם קולו של הדרקון. הם ביצעו את הכישוף, והדרקון נשאב לתוך הספר. הספר, שמקודם היה דק, עם דקים ריקים וכריכה אפורה, הפך עכשיו לספר עבה ועתיק, עם מנעול בלי חור מפתח, שעל כריכתו, העשויה מעור דרקון, יש ציור ריאליסטי מאוד של פני דרקון. ציור שלא זז. "אתה עוד תזוז כשאדון המאנה החדש ימצא אותך, אני בטוח." וכעבור כמה שניות הפך הספר לאור והתפזר. "הוא עוד ימצא." אמר והלך משם.


תגובות (1)

נשמע מעניין, הרעיון שספר קיים במציאות.

אשמח לקרוא את ההמשך!

28/11/2021 19:48
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך