תקראוווווווווווווווווווווו

עולם הדיאנדי פרק 4

09/11/2015 959 צפיות אין תגובות
תקראוווווווווווווווווווווו

פרק 4- למצוא את עידו או גנדלף יותר נכון

"טוב…אז ממה נתחיל?" שאל מת'יו(יובל). "אנחנו חייבים למצוא את גנדלף(עידו)" עניתי. "יש לך מפה?" הוא שאל, "שלילי" עניתי. "בוא נשאל מישהו…", "רגע אני אשף בטח אני יכול לעשות קסם שיראה לנו לאיפה ללכת" עצרתי אותו. "אבל אתה יודע איך עושים את זה" שאל מת'יו,"לא" עניתי. מת'יו הלך להביא מפה והוא מצא.
"טוב יופי" אמרתי"זה קל". "ממש לא, עוברים דרך הג'ונגל הענקי הזה ולך תדע איזה מפלצות יש פה" מת'יו אמר. "טוב רק צריך שקי שינה מזון וכל מיני דברים" אמרתי.
…………………………………………………………………………………
יצאנו לדרך למצוא את גנדלף, היום הראשון הלך סבבה גם השני גם השלישי, הרגשנו מלכים שהולכים למצוא נסיכה. "תגיד יובל למה פרשת מחוג הדיאנדי?" שאלתי,"אני…אני…עזוב אני לא רוצה לדבר על זה". ביום הרביעי ראינו אריה עם כנפיים. והתחלנו להלחם בו, מת'יו ירה חצים מלמעלה ואני, אני…אה… לא עשיתי הרבה, אני לא יודע לעשות קסמים… כל כך, מת'יו כמעט ולא פגע בו האריה התחמק. לאריה נמאס הוא עף אל מת'יו והעיף אותו רחוק. אחרי זה אני הייתי הבא הוא עף אליי פתח את הלע הענקית שלו ולקח לי את התיק. וטרף את כל האוכל שלי.
כנראה שהוא היה עדיין רעב ועוד פעם עף אליי הוא תפס אותי בניביו ועף גבוה-גבוה הרגשתי שאני מת כבר, אבל הייתי חייב לחשוב איך לעשות קסם.
ניסיתי לעשות איכשהו את הקסם הרדמה. חשבתי על זה חשבתי ועדיין לא כלום הוא זרק אותי וירדתי למטה, ניסיתי לעשות באויר קליע קסם, כל האויר היה בידי ואז בבום אחד גדול מפץ ענקי יצא מהיד שלי לתוך הכנף שלו והרגל, הוא נופל אליי ומועך אותי, ניסיתי להסתובב שהוא יהיה מאונך לאדמה. קא-בום הגענו לאדמה כשהאריה מתחתי אך עדיין חי, הוא שרט אותי ממש חזק בשוק. מת'יו זרק לי את המטה שהיה לי בתיק עשיתי עליו את קסם נחש מחשמל, זהו הוא מעולף ממש. "אראמיל היית צריך לעשות כשף רצון ולא יומי" אמר מת'יו והראה לי את ספר הכישופים שהיה לי בתיק, "אה זה הספר?! אקרא אותו יותר" עניתי. "טוב עכשיו אין לנו אוכל" אמר מת'יו. "אל תדאג אם נלך מהר נגיע לעיר הקוסמים לפני השקיעה".
…………………………………………………………………………………
הגענו (:. אל עיר הקוסמים


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך