מחבר סיפורים נהדרים
מקווה שאהבתם את הפרק, מעניין מה יקרה בפרק הבא.

סיפורי ממלכת מקדדראשה הפראית פרק 6 – השריפה

מקווה שאהבתם את הפרק, מעניין מה יקרה בפרק הבא.

בערבות בממלכה חיו להם אמא וגורה הברדלסים. אמא הברדלסית יצאה לחדש את אספקת המזון ואמרה לגורה:"אחזור מהר".
היא אתרה טרף במהירות אשר משוטט לו בין העצים והתגנבה מאחוריו. היא עמדה לתפוסו וקפצה לכיוונו אך היא חטאה והוא התחמק. היא רדפה אחר החיה הזריזה והגיע למהירות שיאה אך החיה אינה וויתרה והתישה בזה שפנתה לכיוונים שונים.
הברדלסית המתמידה התחילה להתעייף וסברה שהפעם היא תכשל אך החיה ללא כוונה נכנסה לביצה מאחר שהיא לא ראתה את המים הרדודים של הביצה מהעשב והתרכזה בלברוח. המים האטו אותה והברדלסית עקיפה באמצעות דרך שהיא לא במים ותפסה.
היא חזרה לביתה והביאה לגורה המרוצה את טרפה. "תודה" אמר גורה ואכל את הארוחה. בסוף הארוחה הם הלכו לישון ונהנו מהמנוחה.
קולות שמחה העירו אותם והם ראו שכולם נרגשים כיוון שהעננים נאספים ונראה שעומד לרדת גשם מצנן. אך קרה משהו מאכזב – הרוח העזה שנתה את כיוונה והרחיקה את ענני הגשם לצד האחר של הערבות ששם הורידו גשמים.
החיות המאוכזבות חזרו לעניינם ושני הברדלסים חזרו לנוח. מקרים דומים קרו באופן נדיר במהלך השבוע וכתוצאה משינויים במזג האוויר – הצד הזה של הערבות אינו קיבל גשם והצד האחר קיבל שפע גשם.
העשב בצד הזה של הערבות התחיל לאבד מאיכותו והביצה נסוגה משם ולפיכך החיות החליטו לעבור באופן זמני לצד האחר של הערבות, היכן שיש עשב טרי ואיכותי והמים נפוצים בו.
הצד הזה נהיה לעני מטרף ולפיכך אמא הברדלסית הצטרכה לעזוב את גורה הרחק בשביל לתפוס טרף.
"תשאר פה, אנסה לחזור מהר" אמרה אמא הברדלסית והתרחקה במרץ לעבר הצד השני של הערבות. בכל ק"מ שעברה היא מצאה יותר חיות ואחר 7 ק"מ סברה שהיא הגיעה לאזור המכיל מספיק טרף.
בינתיים הגור השתעמם וסבר:"אולי אשחק בעשב". הוא משך עשבים מהאדמה וקרעם. הוא שפשף את העשב בשביל לראות מה יקרה ופתאום הופיע ניצוץ אשר הבהילו. העשב הבוער נפל והאש התפשטה בעשב היבש אך הגור אינו התרחק מאחר שזה הפעם הראשונה שהוא רואה אש ומסקרונו נשאר.
אמא הברדלסית מצאה צבי ותכננה לתפוסו. היא העיפה אבן, הצבי שמע את האבן וסבר שאורבים לו מאחוריו ולפיכך התרחק הרחק מהקול של האבן – לעבר אמא הברדלסית!
כאשר הוא היה מספיק קרוב המרדף התחל. הצבי היה קרוב מדי לברדלסית ולפיכך היא הצליחה בקלות לתפוסו. היא שמחה והתהלכה לעבר הצד האחר של ערבות אשר בו מחכה גורה.
היא ראתה עשן אחרי צעידה של 5 ק"מ ורצה לעברו. היא ראתה את גורה המפוחד מוקף אש אשר מתפשטת לכיוונו ורצה מהר להצילו. היא נטשה את ארוחתה וגלתה שהיא עייפה מדי בשביל להגיע בזמן לגורה!
"תקפוץ מהר האש!" אמרה אמא הברדלסית לגורה אך הוא פחד מדי. "האש היא מסוכנת מאוד, תתרחק מאזור אש נמוכה יחסית, תרוץ לעברה ותקפוץ, תצליח" עודדה אמא הברדלסית את גורה אשר התרחק מאזור של אש נמוכה יחסית, נשם עמוק, רץ לעבר האש וקפץ גבוה.
אמא הברדלסית לא יכלה להסתכל אך כשהיא פתחה את עיניה – ראתה את גורה מחוץ לטבעת האש. אך זה לא נגמר – האש המשיכה להתפשט וכלאה שוב את גור הברדלסים בטבעת אש שהפעם גבוהה מאוד בשבילו! קצב התפשטות האש הרס את הסיכוי של אמו להספיק להגיע אליו והיא לא יכלה להסתכל.
אך רעם נשמע ברחבי הערבות וגשם התחיל לטפטף! הגשם נהיה למטר כבד אשר גרם לשלוליות עמוקות ולהתפשטות הביצה ברחבי הערבות והאש כבתה! הגור ניצל והלך עם אמה לעבר מכסה.
אמא הברדלסית שמחה לקבלת גורה בריא ושלם. "עתה הבנתי למה גשם הוא הכי חשוב בממלכה" אמר גור הברדלסים ונח עם אמו. למחרת הם ניזונו מהטרף שאמו הביאה ונהנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך