טיול בארץ הפיות

Rachel50 18/09/2013 1182 צפיות תגובה אחת

יומני היקר,
אתה לא מאמין איפה הייתי השבוע הייתי בטיול בנחל אלכסנדר כל הכיתה שלי נכנסו למים ורק אני לא כי לא רציתי ולהגיד לך למה לא סיפרתי לאף אחד אבל לך אני אספר כי ראיתי פיה אם אני אספר כולם יחשבו שאני משוגעת אבל אתה מאמין לי נכון? הפיה עפה ואני הלכתי אחריה ואתה יודע משום מה האמנתי שאני אגיע למקום קסום למקום מופלא וצדקתי אתה לא מאמין לאן הגעתי,הגעתי למקום קסום למקום מלא ביות ואין שם בני אדם כול הפיות שהיו שם הסתכלו עלי במבט מוזר ומבולבל ולא הבנתי למה בהתחלה חשבתי שזה בגלל שאני בת אדם אבל אז שללתי את זה כי הפיה שהובילה אותי ראתה בני אדם ובטח עוד פיות ראו בני אדם אז למה כולם והמומים ואז ניגשה אליי מלכת הפיות גם היא הייתה המומה אבל בכול מקרה היא ניגשה אליי ושאלה מה שמי בהתחלה היססתי אבל בסוף אמרתי לה ששמי הוא ליילה מלכת הפיות לקחה אותי לארמון שלה והסבירה לי למה כול הפיות היו המומות ואחרי שהיא אמרה לי גם אני הייתי המומה והנה הסיבות: סיבה ריאשונה- בני האדם לא רואים את הפיות!.
סיבה שנייה- יש מגן קסום המגן על ארץ הפיות מפני מכשפים,מכשפות,אויבים,ואנשים לא קסומים!.
הייתי פשוט מופתעת כי לפי מה שאני יודעת על עצמי אני בת אדם רגילה לחלוטין!!!!!!!!!!
אז איך זה יכול להיות שאני איכשהו קסומה?!
ואז היא אמרה לי שיש שבע מלכות בארץ הפיות ושלפני עשר שנים בממלכה השישית ממלכת המים הייתה מלחמה ובנתיים שכולם נלחמו המלכה ילדה וחטפו את הנסיכה ומאז יש חיפושים בכול מקום איפה הנסיכה?
המכשפה אמרה שהיא נתנה למשפחה אחת את הנסיכה.
המלכה החליטה לקחת אותי למלך והמלכה של ממלכת המים כדי לבדוק אם אני הנסיכה הם נתנו לי כתר וחבשתי אותו ולפתע התחולל בחדר מעשה קסמים ונהייתי פיה הורי (המלך והמלכה)רצו שאני אשאר אבל היה לי תנאי אחד ואני אגיד לך מהו לקחת אותך כדי לספר לך על הכול ועכשיו אני במקום המתאים לי ביותר בממלכת המים טוב זה כול הסיפור אני צריכה ללכת קוראים לי לאכול

ממני הנסיכה של הממלכה השישית ליילה:)


תגובות (1)

זה לא הגיוני,
אם בני אדם לא יכולים לראות פיות,
הרי ליילה פיה, איך בני משפחתה ראו אותה? או חבריה לכיתה?

18/09/2013 04:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך