פיה ללא קסם O.O

09/02/2013 1298 צפיות תגובה אחת

למעלה בשמיים אחרי העניים יש קשת שמובילה ישר לעולם הפיות בעולם הפיות נמצאים כמיליון ואחד פיות הפייה האחרונה שמה דריקסי היא פיה מיוחדת פיה שונה היא האחרונה . שכל הפיות עובדות ונוסעות היא יושבת במיטת ולא זזה למה ? כי אין לה קסם כמו לכולם בעצם אין לה בכלל קסם , היא הייתה יושבת ומדוכאת במיטה ושואלת את עצמה :
"למה דווקא לי אין קסם?"
"אני לא רוצה להיות מיוחדת!!!"
"מתי היה לי קסם?"
"למה לכולם יש ולי אין ?"
ואף אחד לא ענה לה בגלל שאף פעם לא יצאה מבייתה אין לה חברות חוץ מהמלכה , המלכה לא הייתה חברה של כל הפיות אבל היא הקשיבה לכולן וכל זמן שהיה אסיפת פיות דריקסי הייתה מצביעה ושואלת אותה "למה לי אין קסם?" ותמיד ענת לה אותו תשובה "היה לך מתיישהו , תחכי" ואז תמיד בסוף הישיבה שכל הפיות היו עפות המלכה הייתה ניגשת לדריקסי והייתה אומרת לה "שהיה לך קסם כולם יקנאו בך" . אף פעם לא הבינה באמת מזה אומר והייתה חושבת לעצמה : למה שכולן יקנאו בי ? אם היה לי קסם היה לי אותו דבר כמו להן ? אולי בגלל זה הן יקנאו בי ?
וככה הייתה יושבת וחושבת יום אחד שמע צעקות אף פעם לא היה צעקות כאלה דריקסי אמרה לעצמה" אם זה ימשיך אני יצא בנתיים זה לא מפריע לי היא שמה שירים באוזניות ונכנסה למיטת כמו תמיד . היא שמעה ושמעה כשהיה כבר ערב הוציא את האוזניות ולא שמה אף קול זה לא יכול להיות אמרה לעצמה …. "משהו קרה " יצאה לבחוץ ראתה שאין אף אחד כל האורות היו סגורים אפילו למלכה לא היה טיפה של אור בחדרה שבדרך כלל חדרה מואר כי היא פוחדת מהחושך .
יצא הפייה מביתה וראתה שביל של מקלות קסם שמוביל ליער האסור כן בשמיים יש יער חשוך שאף פייה לא נכנסת דריקסי הדליקה פנס קטן ונכנסה ליער והלכה בהקבות מקלות הקסם לפתע שמע פזזזז… של הפיות שמנופפפות בכנפיים הלכה בעקבות הרעש וראתה…


תגובות (1)

נשמע חמוד..
תמשיכי (:

09/02/2013 09:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך