הסיפור מספר על כלבה בשם לאסי שעברה המון-כלבה גיבורה וחזקה

לאסי

08/08/2010 1491 צפיות אין תגובות
הסיפור מספר על כלבה בשם לאסי שעברה המון-כלבה גיבורה וחזקה

היה ילד ושמו הוא ג'ו,ג'ו היה ילד מקסים,היתה לו גם כלבה יפה ושמה לאסי כל מי שראה אותה התאהב בה.
יום אחד שלאסי היתה בדרן לקחת את ג'ו מבית הספר ראתה נכדתו של הדוכס ואמרה לסבא שלה איזה כלבה יפה,הדוכס חיפש את בעלי הכלבה לאסי,באותו זמן לא היה כסף,זה היה לפני מלחמה באויב,נאלצו הוריו של ג'ו למכור את כלבתם לאסי.
מטפל הכלבים של הדוכס היה רשע ומורשע והיתנהג בחוסר אכפתיות והתעללות כלפי הכלבה שהשיג הדוכס לנכדתו.
הנכדה של הדוכס (מרודלינג),הבינה שעצוב לכלבה והיא רוצה לחזור לביתה.
כבר כמה פעמים שניסתה הכלבה לאסי לחזור הביתה,וכל פעם מטפל הכלבים החזיר אותה ונהיה יותר ויותר מרושע אליה.
הדוכס החליט לנסוע יחד עם הכלבה לסקוטלנד,שמה חושי הריח הביתה שלה בטח יאבדו.(הם היו בבריטניה והמרחק הוא עצום)
המטפל כלבים הרביץ בחגורתו וחבט בכלבה לאסי,נכדתו של הדוכס רואה שלאסי הכלבה אינה מאושרת ומחליטה לשחרר אותה.כך מתחילה לאסי מסע מפרך ומופלא הביתה,בדרך היא נפגשת עם אנשים רעים וטובים…והרבה חויות.
כהיא חזרה הביתה כבר היה חג המולד,והיא היתה חלשה,במצב קשה,ואין סיכוי שתחיה.
שכחתי לציין שהדוכס גילה שמטפל הכלבים חבט בחגורתו בכלבה ופיטר אותו מעבודתו.
מטפל הכלבים בה לביתו של ג'ו ולקח שוב את הכלבה עם שתי שוטרים וסיפר להם שהכלבה גנובה,הם החזירו אותה אל הדוכס,הדוכס כעס על מטפל הכלבים,ושלח לעברו שתי כלבים גדולים,והם רדפו אחריו.
אחר כך הדוכס נתן לאבו של ג'ו את התפקיד של מטפל הכלבים ומציע לו סכום נאה בהחלט,ונתן לו גם קוטג' במלונות.(קוטג' סוג של בית)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך