אבוד בגן-עדן

גיא שמש 24/10/2021 400 צפיות 2 תגובות

|מכיל תכנים קשים|

יום חמישי, קצת לפני חמש בערב, ומלי לא בבית. "כשתאהב אותי שוב, תתקשר." אמרה לי והלכה. מרוב שעמום שמתי סרט פורנו בווידאו וגמרתי פעמיים. אחר כך קצת וידיאו-קליפים ומה עכשיו?
עם אהובתי הקדומה טיילתי בנחלת שבעה והצצתי ב"תמול-שלשום" גם בצד המעשנים וגם בצד הלא. אחר כך הלכתי לחנות משקאות ופוצצתי את הראש עם אלכוהול נקי. כשנגמרו לי הבטריות אמרתי לאהובתי הקדומה ביי-ביי, וחיפשתי אוטובוס שעליו יש מחבל מתאבד כדי שייעשה לי טובה. לא מצאתי. פוצצתי ת'בטן בליקרים מתוקים וחטיפים מתובלים ומשם לסרטים הכחולים ותודה לכם על ההקשבה.
פעם מלי הייתה כל עולמי, מה קרה? משהו מת בי בפנים עמוק בפ'נוכו, והבטיח, באמת הבטיח, לחזור. אבל עוד כמה זמן? שנה, שנתיים, שלוש בשקט ושוב תהיה כמו חדש. רק תדליק סיגריה ותודה לאל שיש לך אותה.
ועכשיו יש רדיו, כמו תמיד, וסיגריה בקצה האצבעות מעלה עשן. עוד מעט הריאות שלי יתפוצצו מכל הזפת שאני מאכיל אותם. כבר עכשיו אני מרגיש לחץ בחזה וכמו מטומטם מעשן כדי לא להעליב את הסיגריות. הם גאים רק כשנשאר מהם פילטר. החורף עכשיו בשיא כוחו. אם חושבים על זה אני מאושר רק בקיץ. איך אני ומלי הלכנו לים והיא שיגעה אותי עם סרט הפורנו שהיא רצתה לעשות. הובילו אותנו ברחובות באזיקים עירומים לגמרי, השמש הכתה בנו כמו חוטי חשמל דקיקים, ואחסנו אותנו בתאים מקבילים עד לחקירה. דרך הסורגים התלוננה מלי שמגרד לה בעור, ולי הייתה תחושת דקירה משגעת בקצה הזין. אחר כך שוטרת בגובה מטר תשעים זרקה לנו סדינים לבנים להתעטף בהם והובילה אותנו לחדר שם ישב שוטר ששיערו סרוג בשיבה ושפם עבוט מסתיר שליש מפניו.
"השתגעתם?" הוא שאל.
"השתגענו, השתגענו," מלמלה מלי. "עכשיו תוציא אותנו מפה."
אני הייתי מסטול וכמעט נרדמתי על הכיסא.
"ילד בן שלוש ראה אתכם. מה הוא יחשוב על מין כשיגדל?"
"שכדאי לגמור בתוך כוס במקום על המחשב?" ניסתה מלי.
השוטר נאנח והדליק טיים.
"דחילק," אמרתי לו. "תגיד מה ואיך לא."
"אין בעיה." אמר השוטר ונשף עשן. "אתם תהיו בתאים עד הבוקר, רק אל תמרחו חרא על הקירות."
מלי התעצבנה. "אנחנו לא חיות, מיסטר. אתה יודע שגם בני אדם עושים סקס בטבע."
"בטח." הוא מלמל.
למחרת בחמש בבוקר הלכנו עטופים בסדינים כמו רוחות רפאים מוזרות לביתנו. מלי עשתה מקלחת ואמרה שהיא מתכוונת לישון שבוע. אני ישבתי עירום ועישנתי חצי קופסא בשרשרת. אז גיליתי שהיא נרדמה והלכתי להתקלח, השאירה לי רק מים קרים. כשהרחוב התחיל להתעורר לקחתי את העוזון, שמתי אותו על בודדת, ופוצצתי לעצמי את הראש. כך, כשבמקום מוח הייתה רק דייסת בשר, ועשן לבן עלה מפי, הצלחתי להירדם גם בעמידה.
אבל זה קרה אז, בקיץ.
>>>>>>>>>>>>
אפריל 2006


תגובות (2)

רגע, אז אם התאבדת איך אתה חי עכשיו?

31/10/2021 22:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך