תודה רבה על התגובות. אמשיך לפרסם את הסיפור .
בגלל שזה פרק שני אני מציין עוד פעם שאני מוותר על זכויותי....
הערה:
ישנם קטעים שהם בעתם מה שהדמויות קוראות כביכול בספר ולא מצאתי דרך לעשות את זה בכתב בולט

אחרי המלחמה – פרק 2

04/06/2012 721 צפיות אין תגובות
תודה רבה על התגובות. אמשיך לפרסם את הסיפור .
בגלל שזה פרק שני אני מציין עוד פעם שאני מוותר על זכויותי....
הערה:
ישנם קטעים שהם בעתם מה שהדמויות קוראות כביכול בספר ולא מצאתי דרך לעשות את זה בכתב בולט

מת או לא?

לפני שהספיק הארי לראות כל דבר חשוד שמרמז על מעשה חשוב, הרמיוני רצה אליו וחיבקה אותו חיבוק מוחץ עצמות.
לעומתה, רון רק ישב בחדר, שקוע לשם שינוי בספר שאת שמו לא הספיק לראות.
הרמיוני אמרה "שלום הארי,למה לא באת?, ציפינו שתבוא לפחות לפני חודש".
"אם החברה הייתה חשובה לכם, הייתם יכולים לבוא " השיב הארי בארסיות.
בשלב זה, רון שהיה שקוע בקריאת הספר אמר "הארי, תחשוב בהיגיון, אתה חושב שאין סיבה לזה שלא באנו לביקור?, אני והרמיוני גילינו משהו חשוב שאנחנו חושבים שמאוד תרצה לדעת, חקרנו את זה כל החודש שעבר".
רון דיפדף לעמוד מסויים בספר אותו קרא קודם ונתן להארי לקרוא:

המוות
התופעה שהקסם עוד לא הצליח לפענח היא המוות.
מוות הוא מצב בו הלב מפסיק לספק כוח קסם ומעט חמצן לגוף. כאשר דברים אלו אינם מסופקים לגוף, הוא קורס פיזית.
נעשו הרבה מחקרים של קוסמים מפורסמים כגון: "אלבוס פרסיוול וולפריק בריאן דמבלדור,טום ואנדרולו רידל ועוד בקשר למוות אך התוצאה הכי קרובה שניתן היה לגלות היא ההורוקרוקסים.
ההורוקרוקסים הם חפצים אפלים אשר מכילים חלק מנשמה של אדם כלשהו.
הקוסם טום ואנדרולו רידל או כמו שכינו אותו "הלורד וולדמורט" סיפק לעולם הקסם את ההוכחה לכך שהחיים יכולים להתקיים גם ללא גוף, חיים אלו אינם רצויים לאף אחד כמובן אך, במשך השנים ועם טיפול מסור של משרת, אפשר להצמיח גוף חדש משיקוי מסויים שאת תהליכיו לא נפרט כאן.
לאחרונה, התגלה מחקר חדש שערך אלבוס דמבלדור בו יש אפשרות מיוחדת במינה להחזיר אנשים מן המוות.
המחקר עצמו ותוצאותיו שנלקחו ממשרד המנהל בהוגוורטס הועברו למשרד הקסמים ונבחנים עכשיו במחלקת המסתורין.

כך נגמר הקטע הקצר אותו קרא הארי בספר "שיקויים וסודות אפלים" שפורסם לא מזמן וששם כותבו לא הופיע.
"אוקיי, מה הקטע הזה אומר בדיוק" שאל הארי.
"אתה צוחק נכון" אמר רון. "אני והרמיוני חושדים שעוד נשארו תומכים של הלורד וולדמורט וקוסמים אפלים אחרים בעולם ושהם עלולים לחבור להוגוורטס בכדי לחפש כל מידע שעלול לחשוף אפילו בקצת את התוכן של התכנית של דמבלדור כדי להחיות את האדונים שלהם.
"אם כך,תהיה לנו שנה מעניינת בהוגוורטס" אמר הארי.
הרמיוני, שעוד לא פצתה את פייה במהלך השיחה בין הארי לרון אמרה כעת בחיוך "הארי, אני לא יודעת מה איתך אבל לנו הספיקה שנה אחת של אקשן".
הארי חייך בחזרה ואמר "טוב, החיים יכולים מאוד להפתיע.בוא נקווה שהשנה תתנהל בצורה הטובה ביותר".
בדיוק כשגמר הארי את המשפט, הופיע על עדן החלון ינשוף של הגוורטס נושא בתוכו מכתב.
הארי מיהר לפתוח את החלון ולאפשר לינשוף להיכנס בעוד הוא מוציא את המכתב מרגלו וקורא בקול:

"לאדונים הארי פוטר, רון וויזלי ולגברת הרמיוני גרינג'ר:
אנו שמחים להודיעכם כי למרות הקשיים בפתיחת בית הספר לכישוף ולקוסמות "הוגוורטס",תתקיים שנת הלימודים הבאה. אנו מקווים כי תגיעו לשנה זו פתוחי ראש וסקרנים מתמיד.
מצורפת רשימת הספרים לשנה הבאה".
בכבוד רב,
הנהלת ביה"ס

"אז באמת יכולה להיות לנו שנה מעניינת" אמר רון והארי והרמיוני חייכו בעוד קולה של גברת וויזלי קורא: "הארי! רון! הרמיוני!, רדו לערוך את השולחן בבקשה".

שלושתם ירדו לעזור לגברת וויזלי בעוד כל אחד מהם חושב על השנה הקרובה בהוגוורטס, שנה לא קלה הכוללת בתוכה את בחינות הכישפומטרי שלהם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך