millo
ביקורות בונות ופירגונים יתקבלו בשמחה(:

אמסטרדם- פרולוג

millo 22/06/2015 1066 צפיות 4 תגובות
ביקורות בונות ופירגונים יתקבלו בשמחה(:

2.2.2008, אמסטרדם.
סיימון פתח את מטרייתו השחורה, ופתח בריצה לכיוון המבנה הזהוב בסוף הרחוב. השדרה הייתה שוממת, שום אדם לא היה משוגע דיו כדי לצאת החוצה בשעה שמשתוללת אחת הסופות במאה האחרונה. דמו צרח באוזניו, והרוח מייללת בינו לבין העולם.
סיימון עצר כי להשיב את נשימתו, וענני אדים מיניאטורים הבליחו מפיו. עוד כמה דקות.
הוא חייב להגיע. הוא המשיך בריצתו, תוך כדי שינון עצמי בין נשימה לנשיפה. 'אני חייב..'.
הוא הגיע.
הוא פתח את דלתות האולם הגדול, אולם הניסויים. הוא ראה את כדור האנרגיה משתול בחדר ומשלח ברקים לכל עבר. דם השפריץ מכל חריץ וסדק בגופם של כל הנוכחים, חוץ ממונה.
רסיס זיכרון עלה במוחו.
ריח של פאי תפוחים הורגש באוויר,אץ דובדבן. ענף עבה של עץ דובדבן שממנו השתלשלו שני חבלי נדנדה, ועל הנדנדה ישבה ילדה קטנה.
מונה.
נמשיה כמעט זרחו בזמן שהיא צחקה, ושיערה הכתום התעופף לפה ולפה, בחינניות
מונה.
סיום התיכון, הכובע המרובע עם הסרט, החיוך המושלם שנפרש על ידיה של ביתו כאשר התעודה מגיע לידיה.
מונה.
סיימון חזר למציאות, וכדור האנרגיה התחיל לגדול ולשאוב חפצים מהחדר. סיימון לא יכל לספור בשתי ידיו את כמות הגופות המדממות שעפו לתוך כדור האנרגיה, אל הלא נודע. מונה ניסתה להשתלט על הניסוי שיצא מכלל שליטה. סיימון צרח את שמה בקול לא נשמע. היא הסתכלה עליו, ועיניהם נפגשו.
פיצוץ.
אמסטרדם הושמדה. מונה איננה וכך גם אביה הדואג והחם. היקום קבר אותם מתחת להריסותיה הרדיואקטיביות שלהעיר היפה ביותר.
אמסטרדם.


תגובות (4)

מלחיץ…
אהבתי :)
והכתיבה שלך מדהימה!
אשמח אם תמשיך/ תמשיכי :)

22/06/2015 15:00

אהבתי במיוחד את התיאורים שלך, כי הם פשוטים מצד אחד אבל ממש מוצלחים מצד שני. אז כל הכבוד.
אבל היו לך כמה שגיאות הקלדה, וחסרו לי התיאורים של הסופה. את מזג האוויר הקר תיארת מעולה, "ענני אדים מינאטורים", אבל אם הייתה סופה אז בטח גם ירד גשם או שלג או שהיו ברקים ורעמים או משהו סופתי כלשהו ^^
ושגיאות ההקלדה:
"השדרה הייתה שוממת, שום אדם לא היה משוגע דיו כדי לצאת החוצה בשעה שמשתוללת אחת הסופות במאה האחרונה."- חסר לי תיאור של הסופה, משהו כמו "האימתניות", או "העוצמתיות" או ה"הרועשות" או כל משהו אחר.
האות ב' לפני "מאה האחרונה" מיותרת וכדי להחליף אותה ב"של" או משהו כדומה.
היו כמה שגיאות נוספות, אבל אני די בטוחה שבבדיקה שנייה תשים\תשימי לב אליהן.
בסך הכל אהבתי מאוד, גם את הכתיבה שלך וגם את האירוע שמפוצץ את אחת הערים היפות שאני יותר אוהבת. אמסטרדם היא עיר מדהימה.
המשך!

22/06/2015 15:18

    אממ.. חח תודה(:
    זה הייתה הקלדה מהירה תוך כדי הלבשה:I
    אז אני כבר חושב על המשך ויש לי כיוון.
    תודה על הביקורות חברים\ות(:
    millo

    23/06/2015 10:08

הכתיבה שלך ממש יפה… המשך!
גם אהבתי מאד את התיאורים.

23/06/2015 10:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך