דיפרנס- פרק 1

VNKL 28/06/2019 519 צפיות תגובה אחת

האולם היה הומה. האיש עם העניבה הסגולה, והשיער המסודר עלה על הבימה הקטנה והקיש בחולשה על כוסו. הקהל במהרה השתתק, והאולם נחשך.
"שלום לכולם!" אמר האיש בשמחה "אני מאוד שמח שהגעתם לכנס השינויים הגדול בעולם!" ונשמעו מחיאות כפיים סוערות.
"אני ג'ורג' האסלמן, אבל תקראו לי בבקשה ג'ו המשנה. לפני עשר שנים, הייתי רק נער צעיר וחסר חזון שלא ידע מה לעשות עם חייו, עד שעלה בי הרצון לשנות את העולם. במהרה רציתי לשנות אותו בצורה הכי טובה שיש, כמו להאכיל את הרעבים או לעצור את הפשעים, אבל הבנתי שכל הדברים הללו אינם מעשיים כשאני לבדי, ולכן בגיל 19 בלבד הקמתי את חברת: Diffrence, במטרה לגייס את כל המוחות המבריקים ביותר שאני אוכל למצוא, ולהיעזר בהם לשנות את כל העולם!".
עוד מחיאות כפיים רמות נשמעו ברחבי האולם החשוך והגדול שהיה מלא באנשים שישבו בכיסאות והקשיבו אל מנכ"ל דיפרנס.
"עכשיו אתם שואלים, מה עשינו בחברה במהלך שש השנים שהיא קיימת. אז בבקשה" אמר ולחץ על השלט הקטן שבידו, ומאחוריו הופיעה שקופית של מצגת "אנחנו דאגנו לכל תושבי ניירובי לבתים חדשים ואוכל. דאגנו להפסקת מלחמת האזרחים בוונצואלה. דאגנו לכך שהמפעלים ישתמשו בהרבה פחות דלק פחמים, ועוד ועוד ועוד" אמר האסלמן.
"עכשיו אתם בטח שואלים," עלה על הבמה בחור, הרבה יותר צעיר מהאסלמן "מה המטרה של הכנס הזה? מה אנחנו עוד רוצים להשיג לאחר כל ההישגים המרשימים שהשגנו בתקופה הקצרה שאנחנו קיימים?"
"אנחנו רוצים.." אמר האסלמן והעביר לשקופית חדשה וריקה "להתחיל דף חדש לגמרי!" וכל הקהל היה בשקט גמור. אף אחד לא הבין למה הוא התכוון.
"אני אסביר," אמר הבחור הצעיר "יש לנו היסטוריה גדולה על הכוכב הזה, כדור הארץ, הרבה מלחמות ובעיות נוצרו בו, ויש תכניות שיצרנו כבר ממזמן שחשבו לעבור לכוכבים אחרים בגלקסיה, אבל היום, לאחר תקופה רבה של מחקרים, אנחנו מתחילים בפרויקט חדש: מעבר יקומים!" ונשמעו מחיאות כפיים חזקות ברחבי האולם
"אנחנו יודעים שמעבר בין יקומים הוא לא דבר שהמצאנו היום," אמר האסלמן "לא מעט זמן שהרבה חברות יזמות יושבות על כזה דבר באופן התיאורטי, אבל אנחנו, גבירותיי ורבותיי, החברה הראשונה בעולם שהצליחה להפוך דבר כזה לדבר אפשרי ומעשי לגמרי! אפשר להתחיל עם השאלות, חבריי העיתונאים שיושבים בשורה הראשונה" אמר האסלמן בחיוך.

____________________________________________________________
חבריי הקוראים, זה הכותב. אתם- הקוראים- העיתונאים באולם הזה, והשאלות שאתם שואלים כרגע את ג'ו האסלמן הן בתגובות למטה. תשאלו אותו כל מה שתרצו לדעת, והכול יתגלה בפרק הבא.


תגובות (1)

האם יש לך שער כוכבים?

30/10/2021 12:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך