האגדה – פרק 1- המלחמה

THE LEGEND 10/01/2020 584 צפיות 6 תגובות

ג'ייק , נער בן 23 יוצא עם חבריו לסיבוב באפריקה. כאשר הוא נקלע למקום מוזר ומסקרן , ג'ייק נכנס לתוך עולם אחר , העולם שממנו הוא בא. אחרי שחבריו הצטרפו אליו למסע , הם מתחילים להבין מה הייעוד של כל אחד מהם , וג'ייק הבין שהייעוד שלו הוא להציל את העולם מפני אביו הרשע שהסתנוור מכוחו העוצמתי. ג'ייק מבין מה הוא יכול לעשות ומה כוחותיו אך הוא צריך לחפש בעולם שלו את החרב האגדית , שאיתה ג'ייק יגיע לכוח החזק ביותר שלו.
הכל התחיל שהיה עוד מלחמה בכוכב קרייטון , הכוכב האמיתי שבו ג'ייק נולד.
המלחמה התחילה רק בגלל אביו, שהיה כל כך כועס שהרבה מאנשיו בגדו בו .
אביו של ג'ייק , ג'ון, שהיה עצבני מרוב שכולם היו נגדו התעצבן ורצה להרוס את כדור הארץ ואת קרייטון מחדש כדי שהפעם כולם ישרתו אותו ויעשו את מה שברצונו.
הכוח שג'ון קיבל היה שווה לכוח של כל האגדות שהיו לפניו ביחד, ג'ון הבין שהכוח שלו מספיק חזק בשביל להתחיל את המשימה שלו, ג'ון היה מסונוור מרוב כוחו והרס חצי מהעיר הקריטונית הגדולה ביותר בכוכב קרייטון, ג'ון הרג הרבה מאנשי קרייטון , אחרי שחיסל חצי מהעיר, ג'ון תפס שוטר קרייטוני תמים והיכה אותו חזק עד שגסס.
למרות שלשוטר קשה הוא כמעט והצליח לקום אך ג'ון לא נותן לא לקום, ופתאום השוטר מתחיל לדבר בכאב " בבקשה , אחחחחח , לא , אל תעשה את זה ."
לפתע ג'ון אומר ברשעות וללא רחמים "כולם בגדו בי , אז הגיע הזמן לראות מה קורה אחרי שבוגדים בי ואתה בטח יודע מה התשובה כבר: מוות. "
לפתע ג'ון מכה קשות בשוטר מבלי להפסיק עד שהשוטר מת בכך שמוציא את ליבו ומחץ אותו על פניו.
ג'ון מחייך בפתאומיות בלי סיבה ברורה , הוא מדבר ואומר בלעג לשוטרים שלפתע היו מאחוריו , " זה הנקמה האמיתית שלי ואף אחד לא יעצור אותי. אפילו אתם."
השוטרים היו מוכנים לחסל אותו על מה שעשה לעיר הקרייטונית.
ג'ון מסתובב אל השוטרים הקרייטונים וצועק אליהם בחוזקה , " לא משנה כמה דם אני אשפוך אני לא אפסיק עד שאקבל את מה שאני רוצה , להיות מלך העולמות ועכשיו אף אחד לא יעצור אותי. אז קדימה תראו לי מה אתם שווים." ג'ון אומר את המשפט שלו וצוחק בסופו של המשפט.
השוטרים ,למרות שפחדו ממנו , עמדו באומץ מולו והתכוננו לקרב.
המפקד של השוטרים שהיה מפוחד מכוחו האגדי של ג'ון וכך גם השורים האחרים, הכריז ואמר לשוטרים שלו, "להכין נשקים." השוטרים טענו את הנשק והתכוננו לירות על ג'ון הכי חזק שהם יכולים , פתאום מפקד השוטרים צועק "אש" ומתחילים לירות על ג'ון עם הנשקים החייזרים שלהם.
השוטרים יורים ברוב העוצמה אך עדיין לא מצליחים. ג'ון עומד ונהנה מהקרב הקטן הזה שארגנו לו השוטרים , והורג באכזריות כל שוטר ושוטר , דם ניתז בכל הסביבה , דם ירוק חייזרי ומוזר, כמויות הדם מילאו את כל המקום בו נלחמו השוטרים וג'ון.
שנייה לפני שג'ון הלך לחסל עוד אנשים , נשאר קבוצה קטנה של שוטרים שעדיין לא הרג מהקרב שהיה לפני. ג'ון מתחיל לתקוף אותם , והשוטרים בבהלה צועקים דברים שיודעים שלא יעזרו להם. השוטרים מתחילים לצעוק, "תירו בו , אל תפסיקו."
ג'ון מחסל אותם בכמה שניות ספורות ומחליט לקחת את האחרון שבחיים ולכרות את ראשו , לאט ובסבל. השוטר , שיודע שהוא כבר אבוד , לא הספיק להגיד את המילים האחרונות שלו , "אוי לא , בבקשה אל תעשה את …" ולפני שבכלל סיים את המשפט ג'ון לוקח את חרבו וכורת את ראשו של השוטר ברוב העצמה , הצרחה הייתה חזקה כל כך מרוב הכאב והסבל.
לאחר מאבק קצר ועקוב מדם רואים את גופות השוטרים על האדמה ,הדם שניתז בקרב הקודם , ואת ג'ון מחזיק את ראשו של אחד השוטרים וזורק אותו לרצפה.
פתאום משום מקום שומר העולמות מגיע ולוקח את אחד מהנשקים שהיה על הרצפה אחרי הקרב. שומר העולמות מחשמל אותו ברוב העוצמה ומעלף אותו. לאחר כמה שניות ג'ון קם ורואה שהוא בארמון המלכותי של קרייטון , מקום הולדתו.
כולם מדברים וצועקים בהלם ממה שקרה בקרייטון בשעות האחרונות , עד ששומר העולמות אומר "כולם להיות בשקט המשפט של ג'ון מתחיל ברגע זה."
לאחר כמה שניות כולם שותקים וג'ון מתחיל להתאושש.
ג'ון משתעל ואז אומר ומסביר בהתאוששות למה פתח במרד.
"אז אתם באמת רוצים את הסיבה האמיתית, אה?
שומר העולמות שואל אותו באי הבנה "הסבר לנו למה פתחת במרד נגד אנשיך ועמך, נגד כל מי שאוהב אותך?"
ג'ון מגכך ומתחיל להסביר "טוב , אולי בגלל שהם בגדו בי . כולם, כל אחד ואחד מכם , ועל זה צריך לחסל אתכם וגם את כדור הארץ שסוף סוף אנשים יבינו אותי ויצייתו לי ויקשיבו לי מה שאף אחד מכם לא עשה. והפעם, אני הולך לחסל את כולם ואף אחד מכם לא יעצור את זה. אפילו לא הבן שלי." ג'ון אומר ברשעות.
כולם מופתעים ממה שאמר ג'ון , אך עדיין לא עושים רעש וממשיכים להקשיב לדבריו של ג'ון.
ג'ון רצה להוסיף משהו למשפט שלו , אך לפני שהוסיף שומר העולמות הכריז "לפי ההחלטה של אנשי קרייטון החשובים אנחנו מכריזים כי עלינו לכלוא אותך בעולם האפל עם כל מפלצות הרוע והאופל. זמן משוער בעולם האפל : יהיה לנצח. הדבר היחיד שיוציא אותך הוא מישהו שיוציא אותך מבחוץ או מישהו שיחזיק את החרב ויממש את הפוטנציאל המלא שלו. שזה כמובן בנך . על מרד זה יהיה לך צלקת לכל משך חייך שתזכור מי אנחנו ושיש חוקים שאסור לאפר. הביאו את החרב האגדית." שומר העולמות אומר . שומר העולמות חשב עד כמה הוא מאוכזב מחברו הטוב ג'ון שהפך למפלצת חסרת רחמים ועד כמה הכוח שלו יתשתלט עליו ועל מוחו של ג'ון.
כמה שומרים שבאו מהמדרגות שהיו למטה מביאים את החרב האגדית ומגישים אותה לשומר העולמות.
שומר העולמות אומר בעצב רב ועד כמה מאוכזב מג'ון "ביי חבר , ניפגש באחרית הימים."
ג'ון אומר לו גם כן בעצב רב "אכן כן, חברי היקר. אכן כן ".
שומר העולמות צועק מרוב העצבים ועושה לג'ון צלקת מהגבה עד ללחי בקו ישר.
שומר עולמות אומר "קיבלת את עונשך הראשון , עונשך השני הוא לגרש אותך לעולם האפל".
ג'ון אומר את משפטיו האחרונים לפני שנכנס לשער "אני אחזור לנקום ואתם יודעים את זה. בני הולך להיות האגדה הבאה ואתם לא יכולים לעצור את זה וכשאני אחזור אני אנקום ביחד אתו ואני אהרוס הכל אתו ואם הוא לא יהיה בצד שלי אני אחסל אותו אחרי שהוא יצפה בשתי העולמות מושמדים לנגד עיניו .אני הפחד שלכם, ואף אחד מכם לא יעצור אותי ומי שינסה , ייהרג, אפילו אם זה בני."
לפתע הוא צוחק ברשעות עד שהשער נסגר.
אחרי שג'ון קיבל את עונשו , שומר העולמות מכריז "המשפט נסגר , אנא כולם לצאת בסדר ובלי בלאגן. תודה שנכחתם במשפט זה. תודה."
כולם יוצאים ומדברים על מה שקרה במשפט. אחרי שכולם יצאו מהמשפט של ג'ון המלך והמלכה נפגשים בחדרם, ומתחילים לדבר על בנו של ג'ון, ג'ייק ,האגדה הבאה.
לפני שהתחילו את השיחה שומר העולמות נכנס ואומר "מלכי ומלכתי , לשירותכם."
שומר העולמות מסתכל על המלך ואומר לו שצריך לדבר איתו ביחידות.
זמן מה אחרי שדיברו שומר העולמות יוצא החוצה בשביל למלא את פקודותיו שהמלך נתן לו.
המלך אומר למלכה וממשיך את השיחה שהייתה מקודם " אנחנו מחזירים את ג'ייק לכדור הארץ שיהיה מוגן מאביו. זה הדרך היחידה. בגיל 23 הוא יימצא את השער לקרייטון וכשהוא יפתח אותו הוא יגלה על עצמו דברים שלא חשב שקיימים. הוא יהיה האגדה החזקה ביותר והוא היחיד שיציל אותנו." אמר המלך בתקווה שבאמת ג'ייק יעשה זאת.
המלכה מחזירה לו בתשובה "זאת אומרת שקודם כל צריך להחזיר אותו לכדור הארץ ולשמור את החרב האגדית לבואו."
המלכה אמרה .
שנייה לפני שהמשיכו לדבר, שומר העולמות נכנס שוב ומכריז "מלכי ומלכתי החזרנו את החרב למקומה והיא נגנבה. הגנב יצא חזרה לכדור הארץ . דבר שני החזרנו את ג'ייק ואמו חזרה לכדור הארץ. אני אעדכן אתכם על עוד דברים בהמשך." שומר העולמות יוצא מחדרם של המלכה והמלך, סוגר את הדלת וממשיך בתפקידו.
המלכה מסתכלת על המלך ואומרת "בוא נקווה שהוא כאן בשבילנו." אומרת בתקווה המלכה.
המלך מחזיר לה בתשובה "הוא יהיה , אל תדאגי הוא יהיה." אומר גם המלך בתקווה וממשיך עם המשפט, " כי הוא היחיד שיכול להציל אותנו."


תגובות (6)

הסיפור ממש יפה! הייתי ממש שמחה אם היו עוד פרטים ועלילה, כל הרעיון ממש יפה :).

10/01/2020 18:24

    תודה לך , באמת תודה על המחמאות , זה נותן יותר כוח לכתוב עוד.

    10/01/2020 18:43

אני ממש התאהבתי בסיפור

10/01/2020 18:24

    גם אני התאהבתי בשלך , תודה על כל המחמאות.

    10/01/2020 18:45

סיפור ממש יפה בלי שגיאות כתיב והרבה תוכן מעניין. אשמח עם תסתכל עשית סיפור חדש אשמח עם תגיב לי איך אני יכול לשפר.

11/01/2020 10:46

סיפור מדהים

27/10/2021 07:56
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך