מי שאוהב לקרוא ניסויים ומחשבות זה בשבילו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הילד המחונן

22/11/2013 545 צפיות 6 תגובות
מי שאוהב לקרוא ניסויים ומחשבות זה בשבילו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

היה היה ילד. הילד היה מאד חכם, לא היו לו חברים מישום שהוא גאון והפעם זה לא מיבחינת קינאה ,הילד מיתאסק לרוב במדע דימיוני הילד עשה ניסואים כתב במחברו והימשיך כן גם אני חושב כמוכם מאד מאד משעמם ! ולא אחרת אבל מה אומרים? מספיק לדבר על התכונות שלו. אני מתחיל בסיפור: יום אחד אותו הילד שם לב לזה שלא מעריכים אותו .הילד החליט לינקום .הילד עירבב את כל הנוסחות שיש בידו ,הילד ציחקק בקול קטן ואמר כל הילדים בבית הספר הזה ישלמו על כך שלא העריכו אותי.למחרת הילד החביא בתוך התיק את התוצאה מיכול הנוסחות שעירבב, הילד לא אמר לאף אחד אל הנוסחה מיכיוון שאפילו! אמא ואבא שלו לא ידעו זאת קרא לנוסחה שלו הנוסחה הסודית הנוסחה הסודית היתה חזקה יותר מי מה שאתם יכולים לדמיין! (בינתיים בבית הספר) היה באותו הזמן צילצול הילד ניכנס לכיתת מדעים ואמר בליחשוש כיתת מדעים הא? זה המקום לעשות ניסואים המורה ניכנס אמר שלום והילדים ישבו הילד ישב ליד ניר ילד מהכיתה ניר לא היה ביריון וגם לא היה אם לב כל כך רחב (לב זהב) הילד הוציא בזהירות את הנוסחה הסודית ואז הוא אמר ……………….. מי רוצה המשך נא להגיב בתגובות !


תגובות (6)

חמוד …נחמד ….תמשיך ..

22/11/2013 12:24

לא נחמד….

22/11/2013 12:24

סתם בצחוק זה סיפור ממש ממש נחמד ..תמשיך עכשיו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22/11/2013 12:29

יש המון שגיאות כתיב, המון.

22/11/2013 12:33

אבל איך הסיפור ? אני מיצטער על השגיאות כזה אני

22/11/2013 12:38

?………

22/11/2013 12:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך