הכוכב האחר-פרק 10

19/12/2019 693 צפיות 2 תגובות

בהתחלה חשבתי שאני מתה כי לא הצלחתי לפקוח את העיניים שלי ולזוז אבל אז שמעתי ליחשושים היתאמצתי לפקוח עין אחת לסדק קטן ולא האמנתי למה שראיתי מיה ישבה לידי בכיסא היא דיברה עם האיש שהרדים אותי וגם שני האנשים האחרים שישבו ליד מיה באולם שניכנסתי אליו בהתחלה ישבו לידי על כיסואת ניסיתי להבין מה בדיוק קורה פה האם רק חלמתי וכל זה לא באמת קרה, אבל איך זה הגיוני הרי אם ההייתי חולמת אז לא ההייתי מכירה את האיש בחלוק לבן ושני האנשים שישבו ליד מיה.
לא הצלחתי לקרוא את הפנים של מיה זה היה שילוב של שמחה כעס ודאגה, היתמלאתי כעס איך היא מעיזה לשבת לידי אחרי כל מה שהיא עשתה לי ועוד עם שני האנשים האלו שאני בטוחה במאה אחוז שהם נתנו את כל הפקודות לחטוף אותי ולכלוא אותי וכל השטיות האלו.
פתאו שני האנשים יצאו החוצה עם הרופא ונישארתי לבד עם מיה, לא ידעתי אם היא יודעת שאני ערה ,פתאום היה לי התקף כעס חזק פקחתי את שתי העיניים שלי הוצאתי את כל הדברים שהיו מחוברים ליד שלי קמתי נעמדתי ואחזתי בצוואר של מיה בלי לתת לה להשתחרר ושאלתי \"למה, למה עשית את כל זה בשביל מה?
היא לא ענתה היא פשוט עמדה בקמום בלי לזוז והיסתכלה עלי בתוך העניים שלה היא האמינה בי שאהי לא יפגע בה יותר נכון היא ידעה שאני לא יוכל לגעת בה, שיחררתי אותה ופשוט רצתי החוצה פתחתי את הדלת ורצתי הכי מהר שאני יכולה , לא יודעת מאיפוא אזרתי את האומץ והכוח בישביל זה אבל עשיתי את זה שמעתי השומרים רודפים אחרי שמעתי הכול יותר ברור וראיתי יותר ברור זה היה מוזר כי הרגשתי במיטבי לא ידעתי מה קורה לי…


תגובות (2)

ממש מקסים

20/12/2019 00:07

סיפור מדהים

27/10/2021 18:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך