הכוכב האחר-פרק 9

19/12/2019 559 צפיות 2 תגובות

היתעוררתי בבוקר כאשר השמש רק התחילה לזרוח זו הייתה הפעם הרשונה בשנים האחרונות שישנתי על מיטה נורמאלית לפי ההיגיון ההיתי אמורה להרגיש נפלא אבל ההייתה לי תחושת בטן שמשהו מאוד רע הולך לקרות ( והתחושות שלי תמיד נכונות). אף פעם מישהו פגע בי כמו שמיה פגעה בי, היא לא יכלה אפילו להיסתכל לי בתוך העיניים אתמול.
רציתי לברוח ולהיות לבד ורחוק מכל צור אנושי כלשהו שיכול לתקוע לי סכין בגב אבל זה היה בלתי אפשרי כרגע אז פשוט ישבתי אך לא כל כך ידעתי מה לעשות
אז התחלתי להסתובב בחדר, החדר היה אדום וגדול עם מיטה זוגית ענקית ליד המיטה ההיתה דלת שהובילה לשרותים ולמקלחת.
ניגשתי אל הכיור ושטפתי פנים ואחרי זה ניכנסתי להיתקלח זה הייתה הרגשה ממש טובה להיתקלח במקום סגור עם מים חמים אחרי כל כך הרבה זמן המיקלחת לקחה לי בערך חצי שעה היתנגבתי והיתלבשתי בבגדים שהיו לי מקודם ופשוט חזרתי לישון.
בערך אחרי ארבע שעות הדלת ניפתחה וניכנסו ממנה עשרה שומרים ושתי אנשים עם חלוק לבן שניחשתי שהם רופאים לא כל כך הבנתי מה קורה זה קרה די מהר ועדיין ההייתי חצי ישנה, השומרים הרימו אותי ניסיתי להתנגד אבל לא היה לי שום סיכוי מולם אז אחרי קצת מאמצים ויתרתי הם הכניסו אותי לתוך חדר עם מיטה הם שמו אותי על המיטה הפוך וקשרו אותי חזק כדי שלא שאני לא יוכל לחשוב אפילו על לנסות לברוח, אחד מהאנשים שלבשו את החלוקים הלבנים הוציא מזרק ובלי לחשוב פעמיים והא הזריק לי ופשוט נירדמתי…


תגובות (2)

מקסים

20/12/2019 00:06

סיפור מדהים

27/10/2021 18:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך