מקווה שנהנתם ושלא היו לכם באיות אם שגיאות הכתב.
אני אמשיך ליחתוב אכשיו.

הנערה אם השיער הירוק – פרק 1

08/01/2013 750 צפיות 10 תגובות
מקווה שנהנתם ושלא היו לכם באיות אם שגיאות הכתב.
אני אמשיך ליחתוב אכשיו.

בעולם הזה החזקה ביותר היא נערה בעלת שיער ירוק ארוך.
הערתי אותה בלילה כשמזוודות ובהן חפצינו בידיי. היא קמה והתארגנה,ואז רצנו,אל היער.
הצלחנו ליחיות שם לא רע. מאותו יום היתנהגתי אחרת. הייתי בוגרת יותר,ואכזרית יותר. אני תמיד הגנתי אלי ככל שיכולתי. כשהיא שאלה אותי למה אני עושה את זה, אמרתי לה שאני מנסה להגן אליה מפני אנשים שינסו
לפגועה בה כי אין מישהו שיגן עליה, אני אהיה שם וכך היא תוחל ליסרוד, ולחיות בשלום. ואם מישהי מאיתנו הייתה
נפגעת מעדיפה שזות תהיה אני. יום אחד יצאנו לעיר להשיג כמה דברים. לפתע,כמה זרועות משכו אותנו אל סימטה אפלה. הגנתי עליה כמיטב יכולתי,אך בסופו של דבר,הם לקחו את חפצינו,פרט למה שהיה על גופנו,והרגו אותנו. לאחר שמתנו, לפחות כך חשבתי, הגענו לברכות. החפצים שהיו עלינו עוד היו איתנו,וזה הספיק לנו. החיים הקצרים שם היו לא רעים כל עוד היינו יחד. עד שיום אחד,אני נמשכתי לתוך הבריכה, לעולם האחר. אז עוד לא ידעתי את זה,וחשבתי שאני אומדת למות תוך שניות ספורות. הכל פתאום היה שחור. ואז זה קרה הגעתי לשם… לאולם הנורה הזה, התאמנתי,והפכתי להיות טובה מהר מאוד. ומהר מאוד גם הצלחתי להסיג לי חבורה. הבסתי את כל האנשים שאמדו בדרך שלי ומהר מאוד נהיתי הכי טובה שם כל מי שהגיע לעולם הזה שמע עלי, וכל מי שנימצא בעולם הזה פוחד ממיני. אבל אני לא פוחדת מאף אחד מהם.
שחכתי בכלל את אחותי… לילה אחד חלמתי עליה… חלמתי עלינו,חלמתי על איך שברחנו ליער קמתי באמצה החלום כאילו קמתי מסיוט, ואוד איזה סיוט. ואז החלטתי שאני יוצאת לחפש אותה! באותו לילה ארזתי אוכל ומים לשתיה ויצאתי לחיפוש אחריה פתאום הרגשתי שמישהו עוקב אחרי. אלו היו חמישה (אוד כמה נערים שחושבים שהם יכולים לנצח אותי) בואו נגיד שלא יצאתי מישם אם סריטה אחת… אני מקווה שהיא לא הובסה קבר בקרב…

טוב בואו נחזור אלי, הבוקר קבר אלה ועוד לא חזרתי למחנה ואני בתוכה שהצבת שלי שם לב לזה הם בתך
כרגיל מצאו מחליפה כדי שלא יחשבו שהם נחלשו, ושהם כרגיל. בתך קבר שלחו מישהו שיחפס אותי כדי לומר לי לחזור, בתך כולם מחקים.

זה ממש נחמד,אבל אני חושבת שאת צריכה לתאר את זה יותר, כי זה יצא מהר מדי

08/01/2013 09:02

טוב אני אשתדל בפעם הבאה להיות יותר ברורה, ואנסה לתאר את זה יותר טוב.
נתראה בפרק הבא…

08/01/2013 09:06

בבקשה תרשמו לי תגובות והצעות אני רוצה לדאת מה חשבתם ואיך לשפר את הטקת.

08/01/2013 09:10

מאוד אהבתי אך יש לי כמה הצעות תנסי להבהיר יותר על מי את מדברת ותנסי לעבוד על השגיאות כתיב

08/01/2013 09:16

הרעיון של הסיפור מאוד מקורי.
אני ממליצה לך להאט מעט את הקצב שבו העלילה רצה.. זה לא ממש מובן כשזה כל כך מהר. בכל חלק של הסיפור נסי לתאר את הפרטים שנראים לך חשובים, כמו המראה של הנערה, איך קוראים לאנשי הצוות שלה ואיך הם נראים, איך נראה העולם, תתארי קרבות שהיא נלחמת בהם, תתארי את הרגשות שלה בנוגע לכל מצב בו היא נמצאת, ותתארי את המצב הגופני שלה.
למשל בהתחלה את יכולה לרשום איך קוראים לאחותה, איך אחותה נראית, למה הם ברחו ליער, מי היו האנשים שמשכו אותן לסמטה, את יכולה לתאר שהיא פחדה מהאנשים בסמטה, שהלב שלה דפק בחוזקה וכו'.
פשוט תתארי הכל. ככה זה בסיפורים. הקורא לא רואה את מה שאת רואה כשאת כותבת את הסיפור, את חייבת לתאר לו הכל, אחרת הוא לא מבין למה את מתכוונת ומה את רוצה להעביר.

מקווה שלא העלבתי, אלו רק הצעות לשיפור, את, כמובן, לא חייבת להשתמש בהן.

באהבה, לוסי (:

08/01/2013 09:18

מאוד יפה!
רק יש כמה שגיאות כתיב

08/01/2013 09:22

טדה על ההצעת זה מאוד אוזר לי..
למרות שאני לא ממש יכולה לשפר את שגיאות החתיב…
נ.ב
אם תסתקלי ב-"סיפורים לפי ז'נר" בקתגוריה"מדע בידיוני" תיראי את השם "הנערה אם השיער הירוק" רשום שם יש שם הסבר שהוא באצם סוג של תקציר אל מה שקרה ושם מתוארים גם כל המכומות… (:

08/01/2013 09:27

אני יודעת שהם מתוארים שם, ובכל זאת את צריכה לתאר אותם שוב בפרקים, מנקודת המבט של הילדה עם השיער הירוק, הרי לא כל אחד רואה את הכל אותו דבר, אז את צריכה לתאר את הכל מנקודת המבט של מי שאת כותבת.