אופוסומן
כמו כל השאר. תגובות, הערות, מחמאות, ורעיונות אי אשמח לשמוע! בבקשה לדרג. ובקשר לרעיונות, בבקשה, בבקשה, אם יש לכם רעיון לחליפה של אופוסומן, אז תכתבו!

הרפתקאות אופוסומן | פרק-3

אופוסומן 22/12/2014 597 צפיות תגובה אחת
כמו כל השאר. תגובות, הערות, מחמאות, ורעיונות אי אשמח לשמוע! בבקשה לדרג. ובקשר לרעיונות, בבקשה, בבקשה, אם יש לכם רעיון לחליפה של אופוסומן, אז תכתבו!

ג'רי התרגש מאוד, הוא הרגיש את הלב שלו, דופק ממש חזק, היה לו חיוך דבילי על הפרצוף, והדבר היחיד שהוא היה יכול לחשוב עליו, זה על זה, שהוא עומד להיות גיבור-על, ושיהיו לו, כוחות-על, אבל הוא לא חשב על, הסכנות שבדבר, הוא לא חשב מה יקרה לו בקוטב הצפוני, כנראה ברגע ההוא, זה לא כל-כך עניין אותו. 27-H153 ניסה לדבר אתו, ולשבור את השתיקה המביכה, אבל זה לא הצליח, ג'רי פשוט לא ענה, הוא היה שקוע יותר מדי במחשבה הזאת, הוא כל הזמן ניסה לומר לג'רי, על כל הסכנות, אבל הוא נשאר שקט… בינתיים שניהם הולכים אל המפקד, כדי שיראה את החייל החדש שלו. אחרי עוד כמה דקות של שתיקה, 27-H153 אמר "הגענו". ואז ג'רי התעשת ושאל "לאן?" (כן, הוא לא הקשיב בשיט!) "למפקד!" צעק עליו הרובוט, אבל עדיין תקוע לג'רי חיוך אידיוטי על הפרצוף (והוא התרגל שהרובוט צועק עליו). החדר שהם הגיעו אליו היה ריק, "הקדמנו…" אמר הרובוט, ושוב ג'רי לא הקשיב. הרצפה הייתה משיש חלק, בצבע חום והקירות, והתקרה היו מסוג של פרקט. עברו חמש דקות, ואז הגיע המפקד. פתאום המבט של ג'רי, הפך ברגע מ-עיינים חצי עצומות, וחיוך דבילי, ל-פרצוף אדיש לגמרי, והוא היה נראה די רציני. לרגע אחד ג'רי חשב שהוא דמיין, ואז הוא ניער את הראש, אבל לא, הוא לא דמיין את זה, למפקד היו שתי רטיות! ג'רי לא הבין מה הרעיון, והוא אמר לעצמו בלב "איפה המפקד? אולי האיש הזה מסתיר אותו?", ג'רי החליט לשאול בקול רם "המפקד?" כדי לבדוק אם זה הוא, ג'רי שוב נראה מבועת, הוא הבין שזה המפקד. הוא שאל אותו כמה שאלות כמו, "איפה שרטת בצבא?", "איזה אמנויות לחימה אתה יודע?", "באיזה רובה אתה מיומן?", וגם "תגיד… מה השעה?", "חמש וחמישה" ענה ג'רי על השאלה האחרונה.
"יופי" אמר המפקד, "התקבלת!", החיוך הדבילי חזר לפניו של ג'רי, ו27-H153 לא הבין, "איך הוא מקבל אנשים לישבן, כשהוא מכיר אותם רק חמש דקות?", אבל זה לא הפריע לו.
"אתה צריך לבוא אתי עכשיו" אמר המפקד, "אתה יכול ללכת." אמר המפקד לרובוט, והוא הלך.
ג'רי שאל "לאן אנחנו הולכים?", "למעבדה לכוחות-על." אמר המפקד. בזמן ההליכה ג'רי ניסה לבדוק אם, הוא משתקף בקרחת של המפקד, הראש שלו היה חלק כמו מראה, וג'רי שם לב לחיוך הדבילי שלו, ומיהר למחוק אותו. אחרי עוד כמה דקות של הליכה, "הגענו. שלום דני מדעני!" אמר המפקד
"שלום המפקד!" אמר מישהו שנראה כמו מדען, בקול צפצפני במיוחד, עם אף גדול, הוא היה נמוך, ודי שמן, הוא היה נראה ממש לא סמכותי, וחלוק המעבדה שלו היה בערך ארבע מידות יותר ממנו,
"איזה כוחות-על תרצה?" הוא שאל, "כוחות? אתה יכול להביא לי יותר מאחד?" שאל ג'רי,
"כמובן! איזה כוחות תרצה?" דני שאל שוב, לא עברה אפילו שנייה וג'רי ענה, "לעוף, להיות סופר חזק, ועיני לייזר יהיה נחמד", "טוב" אמר דני, "אז בוא אחרי!"

המשך יבוא…


תגובות (1)

ממש אדיר :-)

16/01/2015 13:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך