אופוסומן
ושוב, כמו תמיד- אם למישהו יש הצעות, הערות, או סתם בא לו לכתוב משהו בתגובות, אז בכיף! בבקשה לדרג! D:

הרפתקאות אופוסומן | פרק-5

אופוסומן 22/12/2014 764 צפיות 7 תגובות
ושוב, כמו תמיד- אם למישהו יש הצעות, הערות, או סתם בא לו לכתוב משהו בתגובות, אז בכיף! בבקשה לדרג! D:

אחרי הפיצוץ, כל החדר היה מלא עשן, "ג'רי!" צעק דני "איפה אתה?!" צעק גם רופוס, שלמרבה הפלא שרד את הפיצוץ, "אאחח…" שמעו שניהם, הם רצו לכיוון הגניחות של ג'רי, והם ראו משהו ממש מוזר, על ג'רי לא הייתה אפילו שריטה אחת, אבל הוא חטף מכה חזקה מאוד בגב, וירד לו הרבה דם, למזלו בפיצוץ הוא קיבל כוחות של אופוסום, וכשהוא עף אל הקיר, הוא בטעות הפך לאופוסום, והמכה בגב הייתה פחות חמורה. הוא נאנק בכאבים, התפתל על הרצפה, והשמיע גניחות. דני ורופוס הרימו אותו, ולקחו אותו מהר למרפאה, (כמובן שאיחרו קצת את הטיסה לקוטב). אחרי שעתיים, ג'רי התעורר, "מה קרה?" הוא שאל, וקולו היה צרוד, ונשמע מפוחד, "מה הדבר האחרון, שאתה זוכר?" שאל דני, "אני זוכר, שהיה פיצוץ, ואז הכל היה שחור, והרגשתי כאב חד באזור הגב", "אני מבין…" אמר דני "פספסתי משהו חשוב?" שאל ג'רי, "לא, לא, לא פספסת כלום" אמר רופוס, "חוץ מזה שהפכת לגיבור-על שהוא חצי אופוסום, ושצמ~…", "אני מה?!" שאל ג'רי, שדווקא נראה די מרוצה "הפכת לחצי אופוסום, צמח לך זנב, ויש לך חליפה!", אמר רופוס.
"אוקי" אמר ג'רי, "אני צריך, שם!", "לא!" צעק לפתע דני, "אתה צריך, שיטפלו לך בגב!"
ג'רי קצת נבהל, אבל אז הוא תקע בדני פרצוף עצבני, ושתק. "אולי יקראו לך: איש-האופוסום?" שאל רופוס, "לא, לא, זה לא שם טוב…" הוא אמר, "אז אולי: רופוס 2" אמר רופוס, שנראה רציני לגמרי, "כמובן!" אמר ג'רי, בציניות, "יופי!" אמר רופוס, ג'רי הבין שהוא לא מבין ציניות, אז הוא הסביר לו. "אני צריך שם קליט!" אמר ג'רי (ושוב, הסכנה שיש בקוטב, או הגב שלו, לא הטרידו אותו כל כך) ג'רי קם מהמיטה של הרופא, אבל אז התחיל לכאוב לו הגב, עוד יותר, והוא נפל על המיטה, דני רץ אליו מהר כדי להזריק לו, משכחי כאב, (כן, כן, דני הוא, גם מדען, וגם רופא). "אז איזה שם יהיה לי?!" הוא שאל בכעס. "אולי אופוסומן?" נשמע לפתע קול עמוק, לרגע אחד ג'רי חשב שזה27-H153 אבל לא, הוא ראה סוג של מישהו די שמן, והוא היה, חצי רובוט (עוד משהו שמסביר את הקול העמוק), וחצי זומבי. "שם טוב!" אמר ג'רי, "תודה" אמר הזומבי-רובוט, "ועכשיו, מי אתה?!", "אני רובוט-זומבי", הוא אמר "אבל אתה יכול לקרוא לי גם, גראול", "אוקי" הוא אמר, "ולמה אתה כאן? גראול", "עוד לא סיפרו לך?" שאל רובוט-זומבי, "סיפרו לי מה?" שאל ג'רי… סליחה… אופוסומן. "אני…" התחיל לומר רובוט זומבי. "אני הוא אבא שלך!" הוא אמר במבט רציני, "מה?!" שאל ג'רי, שהיה קצת מוטרד. "סתם, סתם" צחק גראול, "אני השותף החדש שלך…"

המשך יבוא…


תגובות (7)

אהבתי מאוד את הסיפור ההומוריסטי. לא הפסקתי לצחוק… תמשיך לכתוב! מחכה בקוצר רוח לפרק הבא!

22/12/2014 21:19

אהבתי מאוד!

22/12/2014 21:47

מאוד מאוד מאוד אהבתייייייייייייייייייייייייייייי 0-0

23/12/2014 17:07

תודה רבה!
אני ממש מעריך את זה שאתם כותבים כאן בתגובות D:

23/12/2014 19:34

חחחח חח
חיחוחיחה או שאולי לא…
הסיפור ממש מגניב ;-)

16/01/2015 14:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך