Ocean
להמשיך? קטע מתוך סיפור חדש- מוצג כפיילוט תהנו ביקורות יתקבלו בברכה Ocean

"חיים זכרונות- הספרייה"-תקציר

Ocean 31/08/2016 806 צפיות 5 תגובות
להמשיך? קטע מתוך סיפור חדש- מוצג כפיילוט תהנו ביקורות יתקבלו בברכה Ocean

זיכרון.
לפעמים הזיכרון הכי קטן יכול למלא את החללים האפלים הנוצרים בליבם של בני האדם.
מישהו אמר לי פעם כי "תוקפו של רגע הוא פחות מדקה, תוקפו של זיכרון הוא לכל החיים." ונהג להזכיר לי זאת כל פעם, אך לא ייחסתי לכך חשיבות עד לאותה נקודה בזמן שהשתנקה נשמתי.
בעולם שלי כדי לזכות בטיפת זמן, צריכים לשלם בזיכרון היקר ביותר וכשזה לא מספיק, לוקחים ממך חוויות ורגעים משמעותיים כל זאת בתקווה לחיות.
הם לא מבינים שלחיות חיים ריקנים כאלו ללא זיכרון, זיכרון עבור קורט של זמן לחיות, הם חסרי ערך.
איפה אני נמצאת? אני מרגישה שאנחנו עוד בובות פגומות כחלק מפס ייצור שמנסים "לתקן" ולהצניע חלקים מהאישיות שלנו כבובות.
הם שולטים ואנחנו שותקים. נמאס לי.


תגובות (5)

תמשיך

31/08/2016 08:05

תמשיכי, זה נשמע מאוד מעניין :)

31/08/2016 11:38

נשמע מעניין…
התקציר קצת מוזר ועם זאת הרעיון העיקרי מרענן ומקורי. בחיים לא שמעתי על דבר כזה.
מקווה שתעשי עם זה משהו ולא תתלבטי שנים כי הרעיון הוא מאוד… טוב, קשה לי לדמיין את עצמי כותבת ספר על זה. זה רעיון שנשמע פשוט אבל הוא מסובך ולפי דעתי את תתקעי מליון פעמים בעלילה. אלא אם כן יש לך רעיון מוכן מראש.
תעשי מה שבא לך. לדעתי זה קצת מסובך :)

31/08/2016 17:11

תודה לכולם
לתגובוץ הללו בדיוק חיכיתי. העיקר מבחינתי הוא העניין. ברגע שזה עניין אתכם אני יודע שהסיפור הוא טוב. אני לא אעלה לכאן פרקים זה תקציר של ספר שאני כותב ולכן אין טעם בהעלאת פרקים באורכים של 6 עד 8 עמודים.

31/08/2016 17:42

    בהצלחה…

    31/08/2016 21:26
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך