"מונשיין"( סודותיו של בר יוקרתי בארה"ב) פרק 1🙈💟💔💘

Bloddy bomb 22/04/2019 583 צפיות אין תגובות

גבריאל התעורר לבוקר חורפי ומעונן במיוחד, הוא הביט על החלון הפתוח למחצה. ליבו נצבט כשהוא הבחין שטיפות הגשם הלכו והתרבו, הוא קילל את הרגע הארור שהוא קם מן המיטה.
הוא רק רצה לחזור לישון , לפחות עוד קצת כדי שהוא יהיה רענן ולא ינמנם אפילו לכמה שעות שהוא יוכל להחזיר שעות שינה, כי הוא לא ישן מספיק.
כשהוא ניגש אל המטבח ומלמל את ברכות " השחר" . הוא הבחין שאימא שלו ישבה שפופה במקומה.
" אימא, למה את כפופה? קרה משהו? אני יכול לעזור לך במשהו , לא? " שאל גבריאל כשהוא שמע שהיא לא עונה לו, דאגתו אליה גברה והוא לא ידע איך הוא יוכל לגשת כדי לעזור לה כי הוא חשב שהיא נתונה בעצב בלתי ניתן לשליטה.
" כלום, אני לא עצובה בכלל. אני מעדיפה שלא תתדאג לי, בני. הכול יהיה בסדר." אמרה אימו בקול שקט ולא רצתה למשוך תשומת לב יותר מדי.
" טוב, מה שאת אומרת. אני דואג לך רק כי אני חושב שעובר עלייך משהו… שוב, לא התכוונתי להעיק עלייך." אמר גבריאל והלך לשבת בספה.
דווקא שהוא חשב שהכול הסתדר , אימא שלו ביקשה שלא ידאג לה יותר מדי.
למרות שהוא דאג לה, יש משהו בדבריה ובזה היא צדקה לחלוטין.
כשגבריאל קיבל את שיחת הטלפון משני חבריו הטובים, הוא התקשה להאמין למשמע אוזניו שיהונתן סיפר שליד פתח ביתו הונחה מזוודה בלתי מוכרת שהגיחה לה משום מקום.

יהונתן ניסה לפתוח את המזוודה בכל הכוח שהיה לו אך ללא הצלחה.
המזוודה הייתה עתיקה ונראה שאף אחד מעולם לא העיז להפעיל אותה מעולם

********
המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך