מזוודת הזמן האבודה – פרק 3

time machine123 26/09/2018 540 צפיות אין תגובות

אשד לא האמין למה שקורה ולא עיבד את הדברים המוזרים בגלל מזוודה מוזרה וישנה שבגללה הם מצאו את עצמם בתוך מקום שהם בכלל לא הכירו.

אשד היה מתוסכל מכך שהם רחוקים מהבית. מהמקום שהם הרגישו הכי נוח בו.

ופתאום , היו במקום בלתי מוכר וידוע. אשד נאנח בקול כי הוא לא ידע בעצמו מה להגיד.

ברגעי לחץ שכאלה , הוא פשוט אוטם את הלב שלו מהפחד שלו להיפגע.

בתוך תוכו יש לו לב טוב. לפתע , הוא ראה שמפל וגפן ישנים ביחד.

איך לעזאזל הוא יסביר לגפן שלא יפגע במפל.

" אפשר לדעת למה אתה ישן מחובק עם אחותי?" שאל אשד בזעם כי רק מלחשוב הוא יכול להיות מאוד עצבני.

" חשבתי שכבר הסכמת לכך שאני אהיה עם אחותך! חשבתי שקבלתי את האישור שלך כדי שאני ומפל נוכל להיות יחד.

אני אוהב אותה ואני באמת רוצה שהיא תהיה החברה שלי. קיוויתי שאתה תבין שיש לי באמת כלפיה כוונות טובות." אמר גפן בכנות והדביק למפל נשיקה אחת ארוכה על השפתיים.

" אשד , נו באמת . אתה לא מאמין לגפן? הוא פשוט רוצה לעשות אותי הכי מאושרת ביקום. למה אתה לא נותן לנו להיות ביחד , קצת פרטיות?" שאלה מפל ברוגז. פניה היו סמוקות ואדומות.

" אני יודע שאתה סתם עובד עליי , עד שלא תעבור אצלי את מבחן האמינות . אתה לא תצא עם מפל. תוריד את הידיים שלך ממנה!" הטיח אשד בפניו בעצבנות.

" טוב , טוב. נראה שהתחלנו את היום קצת ברגל שמאל , אתה לא חושב?" אמר גפן וצחק בצחוק פרוע ומתגלגל.

גפן הוריד את היד שלו מעל מפל ועזר לה להתרומם.

" יופי, כמו שביקשתי ממך לעשות. תעשה לעצמך טובה וגם למפל . אל תתקרב אליה בחיים.

אני לא רוצה שתתקרב אליה או שתנשק אותה.

זה מה שאני רוצה שתעשה!" אמר אשד בעצבנות.

" אני רוצה רק להיות עם מפל , זו בקשה גדולה מדיי בשבילך , אז עשן או לא קוראים לך בכלל. אחד כמוך אף פעם לא יגיד לי מה לעשות. אני נשאר עם מפל ועל גופתי המתה אני לא מתרחק ממנה אפילו לא קילומטר אחד." אמר גפן והתקרב לעבר אשד.

אשד שהיה עצבני לא ידע את נפשו מרוב התסכול שהוא הרגיש.

" לתרגם לך לעברית בשביל שתבין?" חזר אשד על דבריו בפעם השנייה.

" אני לא רוצה שתהיו זוג, לכן אני לא מסכים שאתה תצא איתה. אני לא רוצה שתנצל אותה." אמר אשד בהחלטיות.

" אהממ, אדון יקר. אל תתעסק עם אחי התאום. אם הוא התאהב באחותך , כנראה שזה חמור יותר ממה שחשבתי. אחי הוא בן אדם טוב , אל תראה אותו ככה. מפל וגפן, אני נותן לכם את ברכת הדרך כדי שתצליחו.

אם באמת אתם אוהבים זו את זה , אז אין לי שום התנגדות לכך שתהיו ביחד." אמר כפיר בחיוך של ניצחון.

גפן התקרב אל מפל ונישק אותה באריכות.

אשד ראה אותם ורתח מזעם . איך הוא מעיז לנשק אותה למרות שהוא אסר עליו לעשות זאת.

אשד כעס על גפן על כך שהוא התנשק איתה בלי לבקש את רשותו.

אשד התעצבן על כפיר והשניים החלו להתקוטט אחד עם השני.

" תפסיקו! בבקשה מכם תפסיקו! נהיינו חברים ממש טובים ופתאום אתם רבים. מה קרה לכם? איפה שכחתם את הראש שלכם?" צעק דביר בעצבנות. הוא לא הבין איך הם רבו ומה קרה ביניהם שגרם להם להתנהג ככה.

לפתע הם הבחינו שהמזוודה שבגללה הם נמצאים בשנת 1962 נעלמה כליל.

" איפה המזוודה הזאת הארורה שבגללה נתקענו כאן? איפה היא?" קרא אשד בתסכול ונאנח כי הוא היה על סף ייאוש.

לפתע הופיעה דמות שאותה הם לא הכירו , אשד ומפל היו המומים כאשר הם ראו שהיא מתקרבת אליהם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך