מירושליים עד לרעננה ובדרך חזרה פרק 2

Bloddy bomb 21/08/2019 563 צפיות תגובה אחת

אביטל לא האמינה למשמע אוזניה והמשיכה להביט על חננאל , היא הייתה די בהלם מאיך שהוא הגיב.
" איך זה יכול להיות שאני היחיד מבין הכולם שלא ידע שהאירוסים שלי עם אביטל התבטלו. איך זה קרה? אני לא מבין מה קורה פה." קבע חננאל.
" אתה יודע מה? אני אתן לך רמז , ביטלתי את החתונה איתך וזהו." אמרה אביטל ברוגז ונשמה לרווחה כי היא הייתה ממש לחוצה מכך שחננאל יכעס ואכן כך היה כמו שהיא חשבה לעצמה.
" את? דווקא את?" אמר חננאל בעצבנות והוא היה אדום בפנים כאילו הוא היה כדור אש המאיים להתפוצץ בכל רגע.
" תפסיק לעשות דרמות." העירה שובל כדרך אגב והוציאה לשון שובבה לעברו.
" אני עושה פה דרמות?" התרעם חננאל מכל מילה שנזרקה לכיוון שלו, הוא לא הבין מה הוא עשה שיגרום לאביטל להחליט החלטה פזיזה שכזו.
הוא החליט שנמאס לו והוא חזר אל מיטתו כדי להשלים שעות שינה שהיו חסרות לו בעיקר כי הוא לא נרדם כל כך מהר.
מה שחננאל לא הבין למה שובל ותובל צידדו באביטל , ולא בו .
הן היו אמורות לתמוך בו ולגרום לאביטל לדבוק בהחלטה להישאר ביחד למרות הביטול האירוסין שלהם אחרי כמה ימים שהוא חשב שהיא לא מסוגלת לסגת מהחלטתה להיפרד ממנו ולבסוף לבטל את האירוסין מבלי לשאול את רשותו.
חננאל הרגיש שנחצה גבול אדום אסור שאסור היה לחצות אותו לו ואביטל הייתה חושבת קצת לפני שהיא מבטלת את האירוסין, אולי היא הייתה רואה שלא שווה לה לבטל את החתונה בכלל.
ומתוך מחשבה זו , חננאל לקח את עצמו ועזב כי אין לו טעם להישאר מאחר ואביטל לא רצתה להתחתן איתו משום שהייתה לחוצה מדי מפני שהיא חשבה שהיא צעירה מדי להתחתן.
אביטל הבחינה בחננאל שנחפז לצאת מן הבית כמה מהר שאפשר כי רצה לברוח מכאן כי הוא הרגיש שאביטל הרחיקה לכת במעשיה , אביטל יצאה לבחוץ כדי לקנות צעצוע לכבוד האחיינים שלה , היא שמה לב לפרט קטן ובלתי מוכר שהיה בתוך החנות.
כשהיא ראתה את זה , את מכונית המירוץ עבר אחד מהאחיינים שלה. היא באה אל המוכר כדי לשאול אותו מה זאת המכונית מירוץ שעוררה את סקרנותה מתרדמת.
" זאת מכונית מירוץ שבתוכה מוחבאת מכונת זמן עתיקת יומין , זה פריט יחיד מסוגו ועבורו אני לוקח שלוש מאות אלף שקלים, אם את רוצה את מכונית המירוץ הזאת." אמר המוכר של החנות בטון אדיש.
" למה כל כך הרבה כסף?" שאלה אביטל בהפתעה גמורה , " אין הנחה מיוחדת כלשהי?" התעקשה למרות שהמוכר לא התכוון לשנות את דעתו.
" אין הנחה עבור מכונית המירוץ הנדירה הזאת אני לוקח עליה מחיר מלא." אמר המוכר בעקשנות ולא רצה לעשות הנחה מיוחדת עבור אביטל , שקיוותה בכל ליבה שהוא ישנה את דעתו .


תגובות (1)

סיפור מדהים

29/10/2021 14:38
סיפורים נוספים שיעניינו אותך