מעלית הזמן-פרק רביעי😀😃

time machine123 26/12/2018 485 צפיות אין תגובות

אורן עוד לא עיכל את מה שקרה עם מעלית הזמן.
הוא ניסה לתרגל נשימות קצובות ואיטיות, כפי שהוא כבר עשה בזמני לחץ . אך הניסיונות שלו כדי לדכא את הרגשה שהוא מרגיש לא הועילו לו כלל.
בשעות מאוחרות כאלו , הוא צריך להימצא מתחת לפוך החם והנעים.
החבורה תקעה בו מבטים נזעמים והם היו בטוחים שהוא היה האשם היחיד שגרם להם להישאר תקועים במעלית הזמן.
הילה כבר חשבה שכשההרפתקאה תיגמר , היא תעשה את דרכה לבית שלה.
אבל לא. מן הסתם לגורל יש תיכנונים משלו והיא מסרבת לקבל את מה שקרה להם . זה פשוט לא יאמן!
ליעד הרהרה לעצמה על הוריה, בטח הם דואגים מאוד לשלומה והיא תקועה כאן . איך לעזאזל אפשר לצאת מהמצב המסובך הזה?
אולי משהו במעלית הזמן השתבש ואי אפשר לתקן זאת בשום צורה אחרת.
היא כססה את ציפרוניה מרוב לחץ קיוותה שמשהו טוב יקרה.
בינתיים בטח החבר שלה משתגע מרוב דאגה ולא יודע בכלל לאן היא נעלמה.
והיא חששה שאולי בזמן שהיא נעדרת מהבית, הוא אולי מתעניין בבנות יפות יותר ממנה.
די, היא מיהרה לנזוף בעצמה ,תפסיקי לחשוב שאולי הוא מצא לעצמו מישהי אחרת.
היא לקחה נשימה ארוכה ועמוקה, וניסתה למלא את ראשה במחשבות טובות וחיוביות.
שום דבר לא מעודד אותה לחשוב שהם יוכלו לצאת מזה והכול ייגמר.
אורן לפתע ראה שהכיסאות שוב התחילו לנוע מחדש, הפעם בקצב מהיר ומשוגע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך