perahiash
כנראה זה יהיה סיפור בהמשכים, לא יודע עדיין

נאנו

perahiash 17/06/2018 679 צפיות 2 תגובות
כנראה זה יהיה סיפור בהמשכים, לא יודע עדיין

לילה שקט במעברים החמים בגהינום. ככה קוראים למקום הזה אמצע המדבר ועמדת שמירה יחידה עשויה מפח ירוק. האבטחה רופפת היום חייל אחד יושב שם על כיסא פלסטיק חורק, הוא מוציא מהאפוד שלו עוד סיגריה אחת להעביר את השבע דקות הבאות. החום כבר לא מפריע לו המוח כבר היטשטש. בגיהנום אפילו לצרצרים אין כוח להשמיע את עצמם. הסיגריה נדלקת ומפריחה סביבו ענן שמשתהה כמעה לפי שהוא עוזב אותו, כמו כל נשימה שלו המביאה אותו מעט קרוב יותר לחידלון. נאנו מחליט לבדוק במכ"מ את הסביבה שלו, הוא מפעיל את הז'קט שלו ומפעיל אפליקציית סקירה קצרת טווח, אין לו כוח ליותר מזה. שני קווים ירוקים מופיעים בזווית עינו, הכל תקין. נאנו מתכונן להתרווח במושב הפשוט באנחה שקטה
קו ירוק אחד נעלם, במקומו מופיע קו כתום.
קרירות זוחלת בביטנו לרגע אבל מחשבה רודפת אחרי אומרת לו שזו טעות
הוא יונק מהסיגריה עוד עשן שחור לתוכו, ומחליט לעשות בדיקה נוספת. הוא מגדיל את הטווח ומחכה
קו ירוק אחד, שני קווים כתומים
שיט
ההרגשה המוזרה בביטנו מתגברת והוא ניגש לחלונות הפלסטיק המלוכלכים מביט מהם לעולם שטוח ואפל בחוץ. אין תזוזה בחוץ אבל הז'קט אמין מאוד, כחלק מקבוצת הניסוי הזו היכולות של הז'קט הפתיעו אותו לטובה. חוץ משליטה תרמית יש בו הרבה אפליקציות.
הוא בוחר עכשיו באפליקציה נוספת, מתוך רשתית העין שלו נוצרת תמונה תלת מימדית של הקרקע סביבו, הוא מתבונן בהגדלה ומתגבר על העיקצוץ המתמיד שזה גורם לו. האפשרות לסקור שטח גדול בעזרת התקן תוך רישתי עזרה לו מאוד בחודשים האחרונים של האימון אבל הוא שנא את ההרגשה הזו של גירוד על האישון שלו.
עדיין כלום.
הוא יונק מהסיגריה ומחכה עשר שניות נוספות, פולט את העשן במקצב איטי.
נאנו מבצע סריקה שלישית
קו ירוק אחד, שלושה קווים אדומים.
הוא ממצמץ למרחב האפל, מה הוא מפספס פה.. ידו נשלחת לאט אל מתחת לז'קט ועוצרת בחצי הדרך כשמבטו מבחין בכך בסוף.
זוג עניים מתבונן בו, ממוקדות.
הוא מגדיל את התמונה ברישתית ומתבונן ישירות בעיניים סגולות כחולות, פנים משורטטות היטב וגוף ממוכן. סיבורג. הכלאה של אחיו הממזר של השטן, גופה של חייל שמת בשדה הקרב שהמדענים החיו בעזרת נאנו-טכנולוגיה ורובוטיקה. לא חי ועדין לא מספיק מת… נאנו יורק את הסיגריה לצד.
שיט.
ידו משלימה את הפעולה ולוחצת על כפתור האזעקה השקטה, ושולפת אקדח ביולוגי מכוון לשיבוש רקמות, לא התחמושת המתאימה לזה, אבל אם הוא רוצה לשרוד עד שהשמש תעלה זה מה שיש.
הוא לוחץ בזרירזות על עוד אפליקציה, מגדיר סייבורג ומקפל את השרוול כאשר קולו החד של המפקד שלו בוקע מתוך אוזנו
"נאנו, כאן המפקד, אנו מחוברים לרישתית שלך, בביצוע חיפוש נמצא שאתה מתמודד מול 3 סייבורג.
אחד מלפניך ו 2 מימין לך. התגבורת בדרך, תשתדל לא למות."
נאנו שנא את המפקד שלו חוץ מבשעת קרב, הוא היה הממזר הכי קטלני שנאנו מכיר.
הוא הקיש להפעלת אפליקציה נוספת בז'קט שלו כשהתחיל לשמוע את אצבעות המתכת של הסייבורגים מטפסות על מגדל השמירה שלו. הז'קט התקשח לדרגה מקסימלית, זה אמור לספוג יריה מטנק ולהשאיר את נאנו בתנועה.
ידיים מתכתיות שברו את חלונות הפלסטיק המלוכלך כשאחד מהסיבורג נכנס לעמדה והתבונן בנאנו קצרות. נאנו לא חיכה להזדמנות שניה וירה את הכדור למוחו של הסייבורג, הוא נרתע לשבריר שניה, מספיק בשביל נאנו להחדיר לתוך מוחו מוט ברזל חלוד.
הסייבורג השני עלה גם הוא ותלש את האקדח מידיו של נאנו. זורק אותו למטה בתנועה אחת מכאנית.
נאנו זינק מתוך המגדל החוצה, סומך על הז'קט יותר ממה שצריך. הוא נחת על הקרקע החולית כשק אבנים. הכאב זינק אליו מכל מקום כשהבין שהקשיחות של החליפה התנגדה לחבטה אבל השאירה אותו כלוא בפנים.
הסייבורג השני קפץ אחריו, נאנו הסתובב שניה לפני שרגלו של הסייבורג מחצה אותו.
נאנו לחץ על הכפתור בז'קט, פעימה אלקטרו מגנטית עברה מחוץ לז'קט והסיבורג נפל. מת.
הוא גישש במהירות אחרי האקדח, מוצא אותו ולוקח אותו.
נאנו הרים את מבטו לפגוש בשני עינים סגולות כחולות מביטות בו, קרוב.
הסיבורג התבונן בו, מבצע סריקות דיגיטליות. נאנו יכל להשבע שהוא חייך מתוך פניו הקפואים.
קולו של רחפן קרב מתקרב הסיח את דעתו של הסייבורג והוא התקפל באחת. מזנק כחיה רעבה מעבר לקו האש של נאנו ונעלם לתוך החשכה בגיהינום.
נאנו קילל
מתוך מגדל שמירה חבוט עשוי פח נורה טיל שליטה מידיו של סייבורג
מי שהפעיל את הסייבורג ידע מה הוא רוצה
הרחפן קפא במקום כשכל המערכות שלו אותחלו ע"י האקר מלחמה.
נאנו קילל שוב והתחיל לברוח
זה יהיה לילה ארוך…


תגובות (2)

מאוד אהבתי, אם את מתכוונת להמשיך תיידעי אותי

18/06/2018 01:40

    תודה
    אני כותב אותו עכשיו :)

    19/06/2018 16:37
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך