נאנו#3

perahiash 20/06/2018 587 צפיות אין תגובות

הבסיס הקרין אורות לחשכה מסביב, מותח את הגבולות שלו באצבעות מאשימות כלפי השמים. הגופות הפזורות לאורך המבנים שלחו את מבטם באטימות לכל כיוון אפשרי. הכאוס שרר פה הלילה נותן את מתנת המרורים שלו לשר המוות. נאנו הילך בין הגופות מחפש משמעות למה שסביבו מנסה למצוא את הדפוס באלימות המתפרצת ששחטה בכל חבריו לנשק. הוא התחיל להבין מאיפה הם נכנסו מגדל השמירה שלו באמצע שומקום היה רק ההסחה, לא ממש עיניין את נאנו מה הם חיפשו פה יותר עיניין אותו אם הם יחזרו או לא ואיך לעזאזל חוזרים לעיר. כל הרכבים היו מקושרים ברשת הפנימית והוא לא הכיר מספיק נתונים טכנים כדי להוציא אותם משיוך הבסיס, רכבים אוטונומיים זה בעיה כשאתה רוצה לברוח ומהר..
רחש מאחוריו הקפיץ אותו. מאחוריו דמות הילכה בחשכה, נאנו העביר את ההרשתית שלו למצב סריקה לבחון את הדמות.
הוא הצטמרר, קודם סייבורג, עכשיו ערפד.
ערפדים, לא כמו הדמות המיתולוגית הם אנשים שהחליטו ללכת בצללים, ועשו שינויים גנטיים כדי להתאים את עצמם לכך. אנשים שוויתרו על אור השמש ועל החברה הרגילה כדי להכנס לעולם של צללים. השינויים הגנטיים העצימו את הערפדים, נותנים להם כוח וזריזות עקב חילוף חומרים מהיר יותר. אבל התוצאה הייתה חוסר בתזונה מתמיד, לכן הם זכו לכינוי של ערפדים.. אבל הם אכלו הכל. ערפדים נמשכו לשדות קרב כמו שזבובים נמשכים לבשר טרי, מבחינתם כל שדה קרב זה המן אוכל זמין שלא צריך לצוד או לקנות.
הערפד הזה התבונן בנאנו מבין שכבות של ביגוד שטישטשו את זהותו, אבל הסמל על הבגדים השחורים שלו שייכו אותו לשבט ערפדים מקומי. נאנו הרים מכאנית את הנשק, יודע שאם הוא ירה על הערפד הוא ימות הרבה לפני שהערפד ימות. לפחות זה יהיה מוות מהיר.
הבהוב מידע בז'קט של נאנו, קו כתום אחד הופיע לרגע, ואז נעלם. נאנו נדרך.. הסייבורג.

במרחק בטוח שני עיניים סגולות כחולות החלות להתקרב למעגל האור של המחנה הנטוש. מבנה מסויים הסתיר את נאנו לרגע מהסייבורג, הוא שינה תנוחה כדי לראות את נאנו יותר מקרוב ואת הסיבה שהוא עצר בגללה. נאנו נראה מתמקד במשהו ליד אחד הביניינים.
מתוך שלל הפקודות במוחו של הסייבורג הופיע פקודה "התבונן" הסייבורג התמקד לאזור רק כדי למצוא דמות עטופה בסמרטוטים מסתכלת על נאנו. פקודה שניה הופיע במסך חייו של הסייבורג "חזור הביתה" הסייבורג התבונן שנית על נאנו מעביר עוד מידע אחרון למוח ועזב את המקום בעזרת רגליו המכאניות.

נאנו הבין שהוא במלכודת ערפד חשף את מיקומו ואיפושהו במרחק יש סייבורג, לפחות אחד. המפקד כנראה שחוט, ואין לו דרך לחזור לציוויליזציה.
"היי" קרא קול שקט מתוך הבגדים העטופים של הערפד "איכפת לך לכבות את האור?"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך