זה סיפור על מסעות בזמן של יוסף אבוטבול מיומנו של יוסף אבוטבול

עלילות יוסף אבוטבול

27/11/2020 473 צפיות תגובה אחת
זה סיפור על מסעות בזמן של יוסף אבוטבול מיומנו של יוסף אבוטבול

היותי נוסע בזמן. הראשון בעולם . היווה השראה מיוחדת לכל אדם שרצה לנסוע בזמן. במסעותי בזמן הצלתי אנשים רבים. אבל יש גם פושעים שנסעו במרחבי הזמן כדי לנצל את העתיד לטובתם בלבד. זאת הייתה רק הקדמה ועכשיו לסיפור .
יוסף אבוטבול במדבר
מכונת הזמן לקחה אותי למדבר גדול בזמן לא ידוע. לפתע ראיתי אנשים עם מסכות באים לקראתי. חשבתי שהם שודדים. אבל הם אמרו לי: מה אתה עושה פה? אתה יודע איפה אתה נמצא? כל המדבר הזה היה חצי עולם והוא נחרב בפצצת אטום. עד היום יש קרינה ובמדבר הזה לא צומח שום דבר. אמרתי להם שאני נוסע במרחבי הזמן ושהקרינה לא תפגע בי כי אני בעצם לא פה אלא בהווה שלי. האנשים אמרו לי שאם כך הם יכולים להביא אותי לערים המוגנות מפני קרינה. הם העלו אותי לרחפת שלהם והם הביאו אותי בשנייה לאחת הערים המוגנות. העיר הייתה מוקפת חומה וכני שיגור של טילים הוצבו בה. אין יוצא ואין בה. הגעתי לבית מלון. בבית המלון אמרתי לפקיד הקבלה שאני רוצה חדר. הוא שאל אותי לשמי ועניתי לו שקוראים לי יוסף אבוטבול. הוא נתן לי חדר מספר 400 עליתי לקומה השישית. פתחתי את הדלת. על המיטה ישב גבר זר. הוא הציג את עצמו בשם ג'ונס והוא סוכן חשאי של השליט הכללי. הוא רוצה שאבוא בעוד שבוע לארמון השליט. השבוע עבר עלי בנעימים עד שהגיע היום בו באו אנשים ולקחו אותי ברחפת לארמון גדול. בארמון היו הרבה קומות והרבה מדרגות שאי אפשר לספור אותם. כמה שעליתי המדרגות לא נגמרו. בסוף הגעתי לקומה האחרונה. פתחתי את הדלת. זה היה אולם גדול. במרכזו היה כס מלכות ועליו ישב חצי אדם חצי משהו לא ברור. הוא אמר לי: קוראים לי אל. אמרתי לו: זה קיצור של אלוהים? אל: ברור שכן, אני שולט על העולם שנשאר ואני לא סובל חדשים. אמרתי לו שאני לא יודע למה הגעתי לפה בנסיעה במרחבי הזמן. אל: כנראה הגעת לפה בשבילי. אל קם מכס המלכות שלו והתנפל עלי. היה לו כוח שאי אפשר לתאר. נלחמתי בו בכל אומניות הלחימה שלמדתי אבל הוא תפס אותי והרים אותי למעלה. הוא הלך לחלון בקלות כאילו הוא נושא משא קל ביותר. פתח אותו ורצה לזרוק אותי ממנו. ברגע זה באה הישועה ממקום בלתי צפוי. נשמעה נקישה בדלת וזה הסיח את דעתו לכמה דקות. השתחררתי ממנו והוא רצה לתפוס אותי אך בטעות זרק את עצמו מהחלון. ברגע זה נסעתי במרחבי הזמן לזמן אחר.
הסיפור הבא: יוסף אבוטבול על גג אייפל בצרפת.


תגובות (1)

סיפור מדהים

16/10/2021 18:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך