רכבת הזמן \ טביעת הטיטניק- פרק 1

Bloddy bomb 19/03/2019 545 צפיות אין תגובות

טליה קמה בבהלה ועדיין לא התאוששה מהחוויה הקודמת. היא לקחה נשימה ארוכה וניסתה להירגע כמה דקות עם עצמה.
הפחיד אותה לחשוב שהחוויה הזאת , שהיא הגדירה אותה כחלום בלהות. תיעלם אף היא לאחר מכן.
רק שהיא לא שמה לב שהיו לה שתי שיחות שלא נענו , מהחבר שלה לידור.
ממש לא היה לה כוח להתקשר אליו בחזרה או לפחות להעמיד פני מופתעת שאינה יודעת כלל שהחבר שלה טילפן פעמיים . לפעמים טליה תהתה מה היא עושה עם לידור אם היא לא אוהבת אותו באמת.
היא נאלצה להסתיר ממנו את האמת אבל לא ידעה איך תספר ללידור על מה שהיא מרגישה כרגע.
היא לא ידעה אם כדאי לה להרים טלפון אל תמרה , החברה הכי טובה שלה.
אבל בכל זאת היא רצתה לדעת אם היא בבית שלה , היא זכרה את המספר בעל פה והיא ניגשה אל הטלפון כל כולה נרגשת , מחכה לשמוע את קולה.
קול מוכר ענה לה בצד השני של הטלפון, האם זאת תמרה? היא שאלה את עצמה אם היא התבלבלה במישהו אחר בטעות.
" הלו?" שאלה טליה כי היא חשבה שהיא לא שמעה כל כך טוב.
" מי את? עם מי אני מדברת?" שאלה תמרה , היא שכבה על המיטה כי היא הייתה חולה והיה לה דלקת גרון.
" זאת טליה." אמרה בקצרה, תמרה ענתה שהיא לא מרגישה טוב ולכן מוטב אם היא תתקשר אליה יותר מאוחר.
לאחר כמה דקות , היא רצתה לנסות מה עם אשר. היא חששה שגם הוא כמו תמרה ינתק באמצע שהוא ידבר איתה ובוודאי יגיד לה שהוא גם לא מרגיש טוב ושוכב במיטה כי אין לו כוח לדבר עם אף אחד.
רק שלא יתחמק ממנה בתירוץ עלוב כדי לא לדבר איתה.
" הלו? אשר, זאת טליה. מה קורה לכולם ? תמרה ניתקה לי באמצע שדיברתי איתה ומה איתך? אתה לא תעשה את זה?" שאלה טליה ברוגז כי היא כל כך עצבנית.
" לא , מה קורה , טליה? למה תמרה לא עונה לי בפלאפון? גם ניסיתי להשיג אותה אבל נדמה שזה בלתי אפשרי.
את יודעת מה קורה לה בזמן האחרון?" שאל אשר כי רצה לוודא מה קורה עם תמרה .
" האמת שהיא אמרה שהיא חולה ושהיא אולי תתקשר אליי אחר כך. אבל אתה צודק, אולי אנחנו לא באמת יודעים מה קורה אצלה בבית." אמרה טליה בקול שקט אך בטוח.
" רגע, שנייה, טליה , את שומעת אותי ? אני עוד שתי דקות איתך. תמרה מתקשרת אליי, אני אדבר איתה ואחזור אלייך , בסדר?" אמר אשר וניתק באמצע שטליה התחילה להגיד לו משהו חשוב.
מה שטליה ניסתה להגיד לאשר שהיא אהבה אותו.
כל הזמן הממושך שהם היו יחד בניסיון לדעת אם אפשר למנוע בעתיד את התנגשות הקרחונים שתקרה ארבעה עשורים מאוחר יותר.
אבל כמסתבר הם לא כל כך הצליחו לפענח את התעלומה הבלתי פתורה הזו.
בינתיים , היא שקעה בהרהוריה על מה תמרה עושה בשעות הללו בבית שלה לבדה.
אשר ישב על הכיסא בפינת השולחן שליד המטבח, הוא רצה לשוחח עם תמרה על מה שקורה לה בזמן האחרון.
" היי , תמי? ניסיתי כבר לתפוס אותך כמה פעמים ואת לא עונה לי לא בפלאפון שלך ולא בטלפון בבית. אני רוצה לדעת מה שלומך, אם הכול בסדר איתך?" שאל אשר בקול.
" אשר , למען האמת, אין לי חשק לדבר על זה כל כך כרגע, זה קרה לפני יומיים ואני שואלת את עצמי איך לא שמתי לב שכל זה קרה מתחת לאף שלי.
ההורים שלי התגרשו." היא זרקה את ה" פצצה" לאוויר ללא כל הודעה מוקדמת.
אשר לרגע לא ידע כ"כ מה להגיד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך