רכבת הזמן \ טביעת הטיטניק- פרק 6 ואחרון.

Bloddy bomb 24/03/2019 565 צפיות אין תגובות

לאחר שחלפו עשרים וארבע שעות , והמשימה כבר כמעט הגיעה לסיומה.
הקברניט עדיין לא הבין מה קורה מסביבו והלך להודיע לכל הצוות שהאונייה מאוד קרובה לטבוע.
לפחות לנסות להתריע אותם בזמן.
החבר'ה רצו בפעם האחרונה להיפרד מאוניית הפאר הענקית ביותר בעולם, הטיטניק.
לבסוף , ברגע האחרון , האונייה ניצלה ממקרה אבוד של טביעה והקברניט הודה לכל החבורה על שעצרה את טביעת הטיטניק וביקשה ממנו לעצור את אסון הטביעה שקרה לפני המון שנים.
כשטליה התעוררה בבוקר הבא למחרת. היא מצאה את עצמה בתוך החדר שלה , שוב.
זה היה מוזר איך שהזמן עבר מבלי שהיא שמה לב לכך.
כשטליה קמה כדי לראות אם אחד מחבריה התקשרו אליה , היא גילתה שתי שיחות שלא נענו מנהר , היא זהתה שהמספר שממנו היא התקשרה לא היה מזוהה . לכן היא התפלאה מי זאת הייתה נהר ולמה היא התקשרה אליה.
היא גילתה שלידור , החבר שלה היה במערכת יחסים עם נהר בעוד שהיא הייתה החברה שלו ועדיין הם לא נפרדו.
אז מי זאת נהר? למה בכלל היא התקשרה אם היא לא הייתה אחת מהחברות הכי טובות שלה?
" שלום , מדברת נהר . לידור יצא לרגע . מי את? את הידידה שלו?" שאלה נהר וחייכה לעצמה ברשעות.
" אני רוצה לדעת מי את , נהר לוי. ומה את עושה עם לידור , החבר שלי?" שאלה טליה בעניין . היא פחדה להתאכזב.
" אני שכבתי איתו. אנחנו בני זוג ואנחנו יוצאים כבר יותר מעל חצי שנה." אמרה נהר בגאווה.
" הוא היה החבר שלי , את פשוט שכבת איתו כאילו כלום לא קרה." קראה טליה בקול שבור.
" לא הבנת שום דבר , נהר. איפה לידור? אני רוצה לדבר איתו בבקשה." קראה טליה בתסכול.
" תתחילי להתרגל לזה , חמודה. את משעממת אותו, אז באתי כדי להחליף את מקומך. מה קרה? פוחדת מקצת תחרות?" שאלה נהר בהלצה ופתאום חוט הטלפון ניתק וכך גם השיחה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך