winstant
אם יש משהו שהוא לא מובן אני יענה עליו בתגובות ...

62 ירחים – הסבר + הרשמה

winstant 25/10/2016 1275 צפיות 27 תגובות
אם יש משהו שהוא לא מובן אני יענה עליו בתגובות ...

סיפור פנטזיה על שבתאי . בשבתאי חיים אנשים עם עיניים בכל הצבעים וגווני עור בכל צבע .
יש להם קרניים וזנבות וקעקועים על כל הגוף .
יש להם את אלי הירח , כלומר 62 ירחים , 62 אלים לכל דבר .
שבתאי עשוי גזים בחוץ ובפנים יש כוכב בגודל כדור הארץ . יש שם שתי יבשות – תרקו ונרל .
אין הרבה ים אבל כל שבתאי מלא נהרות ועצים שנקראים פיקוטו – עצים עצומים (יותר גדולים מבניינים ) בעצים האלה יש בתים , בניינים וחנויות . אבל יש גם הרבה מערות שגם בהם חיים .
בשבתאי הקפה אחת סביב השמש לוקחת 30 שנה , אז יש מה שנקרא החורף הארוך והקיץ הארוך, הקיץ זה 15 שנה וגם החורף . יש גם מה שנקרא יום ההחלפה בין הקיץ לחורף .
בגלל ששבתאי רחוק מהשמש הם מקבלים חום מהאדמה ואור מפטריות ענק (וקטן ) שנקראות
זומו.
שבתאי זה מקום מאוד פשוט , אין להם שוקולד וטלפון . במקביל לשוקולד יש ממרח שנקרא פריגי ,
ובמקום טלפון יש מכשיר שנקרא טזיה הוא נראה כמו הטלפונים האלה ששמים על האוזן אבל יש לו חיבור לאוזניות שהולכות מאחורי הראש . יש להם מאכלים מוזרים אבל אני לא אפרט עליהם כאן .
הם נעים במן מכוניות שעפות בעזרת מאווררים שמרימים אותם מהרצפה כי די צפוף שם בשביל אוטו . השלטון שם פשוט , יש לכל ארץ מועצה שמורכבת מ5 אנשים שנבחרו להנהיג , בפלן (הארץ הגדולה ביותר ) יש את המועצה הראשונה שם יושב ראש המועצות .
הסיפור יהיה על נערה בשם מסיג'יאן בת 14 מהארץ פלן ביבשת נרל . היא נולדה היום ההחלפה בשעה 12:35 בלילה בדיוק יחד עם עוד 12 ילדים . הם נקראים ילדי החורף והקיץ כי אי אפשר להבין באיזה עונה הם נולדו בדיוק . הם פוזרו בכל רחבי הארץ כילדים רגילים אבל הם בעצם חברים מלידה במסדר הירחים (מסדר של מתנקשים ) המסדר הזה עובד מאחורי הגב של הממשלה .את מסיג'יאן שמו בבית יתומים . כשהיא הייתה בת 10 היא נלקחה חזרה למפקדה של המסדר שם הסבירו לה שהיא נולדה להיות מתנקשת . מאז היא מקבלת כל חודש רשימה עם 62 שמות של אנשים שהיא צריכה להרוג , היא חוקרת אותם ואז הורגת אותם .
ההרג וההישרדות באים לה בטבעי . אבל מסיג'יאן רוצה להפיל את המסדר ולחיות חיים רגילים . יש לה שנה אחת למצוא את כל שאר הילדים ואז להפיל את המסדר ביום ההחלפה

אני צריכה שתכתבו לי כמה חברים במסדר , המטפלים והעובדים של הבית יתומים ועוד כמה אנשים מבוגרים , ילדים של המסדר ילדים של הבית יתומים והמועצה המנהיגה של הארץ פלן :
שם (תתפרעו ):
מראה (תתפרעו , שיער כחול קרניים זנבות …) :
גיל (אלה אם כן הם הילדים מהמסדר אז הם בני 14 ):
אופי (לא טרגי ומוזר מידי ) :
רקע (לא טרגי מידי ) :
משהו להוסיף :


תגובות (27)

עוד תמונה שרציתי לשים )
http://pre07.deviantart.net/f718/th/pre/i/2014/062/2/2/tree_swing_by_t1na-d78qocc.jpg

25/10/2016 16:16

תשמרי לי מקום. הסיפור נשמע מעניין.

25/10/2016 16:17

שם: לונה סול
גיל:14 וחצי
אופי:סקרנית, שחצנית, שקועה בעצמה, סגורה, אבל אנשים נפתחים כלפייה, סימפתית
מראה:שיער כחול, ועיניים צהובות, יש לה קרניים שהיא מסתירה אותם בכובע. וקעקוע של הכוכב מאדים על הכתף
רקע: ילידת חורף עם עוד שני עשר ילדים, ומאז גדלה ברחובות, עד שמישהו בה אלייה והטיל עלייה משימה והיא הפכה להיות ילדה מהמסדר.
היא הייתה קשוחה בגלל שככה לימדו אותה החיים ברחוב, אבל שמחה על ההזמנות להיות ילדה במסדר.

אם תרצי לתקן משהו, זו זכותל אהבתי ממש את הרעיון ואשמח אם תקחי את הדמות.

25/10/2016 16:24

זה לא עובד ככה הם נולדים לזה היא חייבת להיות באותו גיל של מסיג'אן אז היא לא יכולה להיות ילידת חורף אבל אני יכולה לשנות את זה אם את מסכימה

25/10/2016 16:27

    כן, למען האמת לא כל כך הבנתי את העלילה אבל היא סיקרנה אותי.
    את מוזמנת לשנות כמו שאת רוצה.
    בהצלחה בהמשך הסיפור אעקוב אחריו

    25/10/2016 16:29

שם: סטרייסטי קין.
מראה: שיער סגול כהה נוטה לבורדו שופע וגלי, שמגיע עד אמצע גבה. עיניים שחורות-כחולות ועמוקות, אשר מזכירות מים כחולים וצלולים. לפעמים ניתן לראות בעיניה צבעים נוספים. שתי גומות חן קטנות. קרניים שחורות כלילה בעלות קשקשים בקצוות בצבע ירוק וכחול זוהר, שמתחילות בראשה, מעל אוזניה, ויורדות אל כתפייה בסלסולים. זנב שחור בעל פרווה ארוכה יחסית. לכל עורך זרועותיה עוברים קעקועים של בעלי חיים וצורות מסולסלות, שנראות כמו תחרה.
גיל: 14.
אופי: שקטה וחייכנית. הדבר הראשון שיבחינו בה, הוא החיוך השובה ללבבות שלה.
היא פחותה ותמיד שמחה להכיר אנשים חדשים. היא גמישה (באישיות וגם פיזית), וקל לה להסתגל למצבים חדשים. היא יודעת כיצד לבטא את עצמה, והיא מכונה באינטליגנציה רגשית מאוד גבוהה. היא מבחינה במצבי הרוח של אנשים (זאת אומרת, אם מצב הרוח של מישהו משתנה, היא ישר תבחין בכך, לפני כולם. או אם מישהו עייף או לא מרגיש טוב).
היא אדם אכפתי ושנון, והיא תמיד מצליחה לרומם את מצב הרוח של אנשים.
עכשיו, לחלק האפל שבה (לכל אחד יש חלק אפל). היא אדם מאוד ניקמתי. מאוד. היא נוטה לשמור טינה, וברגע שהיא רוצה לנקום, לא יהיה אדם שיצליח לעצור אותה. לפעמים השנאה שבה גוברת עלייה, ואז היא מתנקת מכולם. היא מתכנת מהלכים במוחה ודואגת שהכול יהיה מתוקתק. כאשר מישהו פוגע באדם הקרוב אליה (אבל משהו ממש רציני), היא תרקום תוכנית נקמה ותגרום לו, בעצם, לשלם על המעשה שעשה ביוקר. עדיף לא הכעיס אותה. היא מעט קנאית, אך בחברים שלא, היא אף פעם לא תקנא. כמו שאפשר להבין, היא חברה מאוד טובה ואפשר לסמוך עליה (אבל למי שלא חבר שלה, עדיף שישמור מרחק).
רקע: אמא שלה מתה כאשר הייתה בת תשע. סיבת מותה לא ידועה. זאת אומרת, לא הצליחו למצוא למותה סיבה. יש שלה שני אחים גדולים, ואחות אחת קטנה, בת ארבע. אבא שלה הוא חוקר ויוצא למסעות (בעקבות המחקרים שלו). באחת המסעות הוא מות על ידי חייה לא ידועה. בגלל שלא היה לה ולאחיה כסף, זרקו אותם מהבית אל הרחוב. לאחר חצי שנה, כאשר הייתה בת שלוש עשרה, מצאו אותה והציעו לה להצטרף.
סליחה אם יש שגיאות כתיב. אני פשוט חייבת ללכת.
מקווה שתקבלי אותה.

25/10/2016 17:03

אני אומרת עוד פעם : אי אפשר סתם לצרף אנשים למסדר .
הילדים האלה נלקחים באותו גיל בזמנים שונים ( אם מסיג'יאן נלקחה ב20/6 אז את סטרייסטי יקחו ב30/6 ) הבנת ?
אבל דמות יפה

25/10/2016 17:08

    אז, אוקיי, כשהיא הייתה בת תשע וחצי אבא שלה מת, ובגיל עשר לקחו אותה מהרחוב. היא התנגדה ונאבקה בהם מכה סיבות, והם חטפו אותה. (זה בסדר?).
    גם לאחר שהיא כבר הייתה במקום שהם בעצם לוקחים אותם אליו, היא המשיכה להיאבק, אך לבסוף הם הצליחו להרגיע אותה. בהתחלה היא לא רצתה להקשיב להם, גלגלה את עיניה בזלזול ללא הפסק, וחיפשה בעיניה אחר מקום מפלט. אחד מהם סטר לה, כדי להפנות את תשומת ליבה לעברו. זה עבד, אך רק לכמה דקות, כי היא ישר קמה מהכיסא והתחילה להסתובב בחדר. בקיצור, היא עשתה הרבה בלגן. לגבי האחים שלה, הם נשארו לבדם והיא לא יודעת מה איתם. היא מתגעגעת אליהם ומפחדת מהרגע שבו היא תפגוש אותם, כי היא מרגישה אשמה על מה שקרה. אם היא תפגוש אותם, היא פשוט לא תדע כיצד להגיב.

    25/10/2016 18:41

הרעיון באמת מגניב לגמרי ומקורי לחלוטין אבל הייתה לי בעיה אחת מרכזית.
הגילאים. מסיג'יאן נלקחה על ידי המסדר בגיל 10 – ומאז היא רוצחת אנשים כי זה מה שאמרו לה. גיל עשר? – כאילו, כן זה הגיוני, אבל זה גם מוזר ולא מצליח לדמיין סיטואציה שילדה בת עשר רוצחת מישהו.
וגם, בגילאי עשר מתחיל להתפתח ההיגיון וההבנה של מה מותר ומה אסור (אני מאמין – לא בטוח.)
אני באמת חושב שכדאי לעלות את הגילאים של כל הילדים – כי, בכל זאת, גם בני ארבע-עשרה (היי, אני בן ארבע עשרה! XD) לא רוצחים אנשים כי חטפו אותם ולימדו אותם שהם מתנקשים.
גם אם אמרו להם שהם מתנקשים – צריך להיות מניע לכך שהם לא ניסו לברוח עד עכשיו. אולי המסדר סחט את ההורים שלהם – אולי הם איימו על הארצות שלהם – אני לא יודע, אבל אני באמת חושב שזה לא ריאלי לשים ילדים בני ארבע עשרה רוצחים.

בכל מקרה, רעיון ממש מגניב ואני אקרא ^^
אם נפגעת מהתגובה, אני מצטער, ממש לא הכוונה שלי XP

25/10/2016 17:56

הם נולדו לזה , הרצח זה בדם שלהם , אתה צודק גיל 10 זה מתי שמתחילים להבין מה מותר ומה אסור ובגלל זה לוקחים אותם בגיל הזה ומשכנעים אותם שזה הדבר הנכון לעשות בגלל זה הם ממשיכים לעשות את זה ולא שואלים שאלות . הם לא יודעים שהם רוצחים בשבילם הם ידועים כמנקים

25/10/2016 18:01

סיפורים1 הם לא נאבקים , בגלל שהם עדיין צעירים ולא מבינים אז הם פשוט באים הם לא יודעים מה מחכה להם

25/10/2016 18:51

בסדר, אז תשני את זה…
היית צריכה לכתוב הקדמה לסיפור כדי שלקוראים יהיה יותר כיוון.

25/10/2016 19:00

כתבתי הקדמה אבל אף אחד לא הבין

25/10/2016 19:07

    שמרי על קור רוח.
    אם לא הקוראים שלך לא הבינו אז לא הסברת את עצמך מספיק טוב.
    תפתחי עוד יותר את ההקדמה כדי שתהיה ברורה יותר.
    תזכרי שאלה הם אותם קוראים שייקראו את הסיפור שלך ולכן אל תתייאשי. קחי את זה כביקורת בונה.

    את הדמות שלי, אני אכתוב מאוחר יותר :)

    25/10/2016 20:30

אם יש שאלות אני מעדיפה לענות עליהם כאן

25/10/2016 21:14

…נקברתי בעבודה…
אז איפה הייתי… אהה, כן :)

שם: צ'ימני סולפס
גיל:14
אופי:חייכן ולייצן ואוהב להצחיק אנשים.
מראה:שיער ירוק ועיניים סגולות קרניים כמו של שור (צורה של האות ר' מעוגלת כאשר הצד החד של הקרן, צבוע בצבע ירוק זוהר המתחבר לעיניים ולשיער)
רקע: צ'ימני גדל בקרקס. הוא מאוד גמיש ויודע להתנועע בקלות. בגיל עשר המסדר פנה אליו לראשונה. כשהוא מקבל את השמות, הוא משתמש ביכולתיו הפיזיות כדי להגיע למטרה מטווח קרוב. הוא נלחם כמו נינג'ה ואוהב קרב מגע.

27/10/2016 01:10

דמות טובה , אם אתה,יכול להרחיב על האופי שלא זה יהיה מצויין אבל זו לא חובה

27/10/2016 06:52

שלו*

27/10/2016 06:52

שם: דידיקון ליג'י
גיל:14
אופי: אדיש, שתקן, יהיר ומנותק משאר החבורה. אוהב לפעול לבד. אם זה היה תלוי בו הוא היה בורח, מרצה את עבודתו ומסיים אותו. הוא לא אוהב להיות בחברת "חבריו הרוצחים" אבל הוא מתמודד עם זה. אוהב שקוראים לו "סי.ג'י" על שם אביו- סיוויל ליג'י (ביחד- סיווילי'גי–》סי. ג'י)
מראה: על פניו שריטה כמו שריטת נמר. קיבל את זה בצעירותו מאחד החיות של חברו של אביו. מאז אותה תקרית הוא לא בוטח באף אחד ומעדיף לעבוד לבד. ראשו מגולח משיערו השטני והזהוב. עיניו חומות כמדבר ומהפנטות רק בהסתכלות בהן. על ראשו ישנם קרניים מחודדות וארוכות כשעליהן חרוטות אותיות (שמותיהם של משפחתו- אחיו, אחותו, אביו ואמו) ובניהם איורים המסמלים את ייחודם.
אוזניו מחודדות כאוזני שדון ועל אוזנו השמאלית ישנם עגילים עגולים לאורכה. על הגבה השמאלית שלו ישנו עגיל גם כן.
רקע:
(תכנית פירטתי קצת על הרקע בקריטריונים הקודמים עכשיו אעשה זאת במסודר)

מאז היוולדו נולד דידיקון לפשעים ועולם אפל. גנבות, רציחות, שוחד- עולם תחתון.
אחרי אותה תקרית של החיה של חברו של אביו שתקפה אותו בצעירותו (למרות שהוא עדין נחשב צעיר גם לגילו בהווה- 14) ואת אביו כי חברו של אביו בגד בו וברח עם שלל עצום. שלל עצום שאותו רצו לגנוב למד דדיקון לא לסמוך על אף אחד ושחברים הם חברים עד לרגע האמת. (לכן למד לקחת אותם בעירבון.)
בנוסף, נשקים הפכו להיות חלק בלתי נפרד ממנו. על רגלו הימנית נמצא נרתיק קשור בשני רצועות שחורות בה הוא מניח את נשקו החייזרי המתקדם. ובכל יתר הגוף הוא מחביא כלי נשק נוספים.
להבדיל מהפושעים הידועים מקעקעי הקעקועים דידיקון סירב לאלו בטענה שאלו עלולים להיות אמצעי מעקב מתקדמים שפיתחו כנגד פושעים. דידיקון בהבדל משאר חבריו היה חלק עור אף עם צלקות מרובות אשר כל אחד מהן מסמנת לו תקופה שעבר.
אמנם הוא קשוח ובעל אופי מרתיח אחת הבנות בחבורה שלהם גרמה לו להתאהב בה. היא איננה יודעת זאת וכש"חבריו" מגלים זאת ומנסים להקניתו הוא מסרב לכך וחוזר לפרצופו האדיש והשתקן. כשהוא מגלה שהעיניינים מתחממים בינה ולבין אחד הבנים הוא מפעיל את תכונותיו הייחודיות- להיות נקמן ותחכן.

27/10/2016 09:40

דבר אחד לא ברור לי. את צריכה לזכור שיחס השנים שצוין הוא ביחס לזמנים של כדורה"א. את אומרת שכל סיבוב של שבתאי סביב השמש הוא 30 שנה אבל זה 30 שנה ביחס לכדוה"א אצלהם זה נחשב שנה! (שנה שלהם)
תחשבי שהיצורים שם מותאמים לסביבה שלהם כמו שאת מותאמת לסביבה שלך.
נכון היא תהייה בת 14 ביחס לכדוהא אבל שם היא אפילו לא בת חצי שנה.
וגם המקום מזקין מהר מדי
אבל אני יוצא מתוך נקודת הנחה שהסיפור הוא סיפור ממוצא ולא דוגל במציאות.
בכל מקרה בהצלחה!

27/10/2016 09:51

נשמע מגניב. אני לא אסתבך עם המצאת דמות כי אני לא אצליח

27/10/2016 13:56

ocean אתה צודק השנים הם באמת של כדור הארץ אבל אני ניסיתי להתאים את זה לשנים של שבתאי שאני יצליח להמציא אבל לא הצלחתי (אני ומתמטיקה לא חברים טובים ) אז השארתי את זה ככה … לא הבנתי למה התכוונת ב"חבריו הרוצחים" הילדים של המסדר לא מכירים אחד את השני . על זה כל הסיפור שמסיג'יאן מחפשת אותם בשביל להפיל את המסדר אבל אם אתה מסכים שאני אשנה את זה אז הדמות תיכנס

27/10/2016 15:21

    תוכלי לעשות כרצונך בדמות חח היא שלך.

    27/10/2016 15:30

יש עוד מקום??????? תשמרי לי אני אכתוב עוד דמות עוד שעה ככה

27/10/2016 16:48

יש עוד מלא מקום ! אני צריכה עוד דמויות של ילדים שהם לא במסדר ואני צריכה ראש מועצה (כמו בהסבר

27/10/2016 17:37

ומטפלת ועובדים בבית יתומים

27/10/2016 17:38
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך