Nati Peles
ראה סיפור קודם, "מועצת חכמי הקורונה".

מועצת חכמי הקורונה – גלוי דעת

Nati Peles 28/11/2021 266 צפיות 2 תגובות
ראה סיפור קודם, "מועצת חכמי הקורונה".

תחנת השידור של הישות המיקרובית, "פיקולנו", דווחה בחדשות הבוקר (אור ליום א' העשרים ושמונה בנובמבר שנת 2021) כי מועצת חכמי הקורונה – הסמכות העליונה של קהיליית הוירוסים מזן קוביד, הכחישה מכל וכל את אחריותה להתפרצות המוטציה הדרום אפריקאית.

דובר המועצה, מסר בשמה את גלוי הדעת הבא:
אנו, חברי מועצת חכמי הקורונה, דוחים בשאט נפש את השמועות הזדוניות הזוקפות לחובתנו את הפצתה של גירסה B.1.1529. אנו מצהירים בזאת כי ידנו לא הייתה במעל. גירסה B.1.1529 לא פותחה על ידי מדענינו ואיננה תוצר של מעבדות המחקר שלנו. מה גם שאין היא תואמת את קונבנציית מיספור הגירסאות של אגף בקרת המהדורות – אחד מעמודי התווך של חטיבת המו"פ שלנו.

לפי מיטב דעתם של חוקרינו, מדובר בשידרוג חובבני של גירסה 4.2-AY, שקבצי קוד המקור (Source) שלה נגנבו ממאגר המיחשוב המרכזי עקב כשל נקודתי במנגנון אבטחת המידע.
באירוע הפריצה זיהינו בבירור את טביעות אצבעותיו שלוחות הרסן של האירגון הבדלני "עטרת נגיפים" – חבורת בדלנים מיליטנטית ממחוז פרטוריה בדרום היבשת השחורה. "עטרת נגיפים" אינה אלא כנופייה משיחית הקוראת תיגר על הנהגתנו. נגיפיה אינם מצייתים לחוקינו והתנהגותם במרחב הציבורי אינה עולה בקנה אחד עם הנורמות שלנו.

אנו נמשיך במאמצנו לשחרר גירסאות חדשות על פי הלו"ז של תוכנית העבודה הדו-שנתית תוך הקפדה חסרת פשרות על איכות. נאמנים לדרכנו, נתמיד בחתירה להגשמת משימתנו האולטימטיבית "כל נגיף פוגע".
אנו מביעים בזאת את הסתיגותנו החד משמעית מדרך פעולתה של "עטרת נגיפים" ומגנים בכל לשון את מעשיה הנלוזים.

עידכון – 1 בדצמבר 2021
מועצת חכמי הקורונה מוחה על שנוי שם המוטציה הדרום אפריקאית מגירסה B.1.1529 ל"אומיקרון". הענקת שם קליט לתוצר המחתרתי של "עטרת נגיפים" הוא בחזקת מתן לגיטימציה לאירגון הבדלני.


תגובות (2)

בדיוק עברתי על הפרופיל שלך למצוא את הסיפור הקודם ובדרך מצאתי סיפורים מאוד נחמדים ומעניינים על חוסר ההיגיון האנושי. אהבתי.

השימוש כאן במוטיב התוכנה קצת מוגזם ולא כמו בשאר הסיפורים, נראה לי שאתה צריך לקחת חופשה.

29/11/2021 01:26

תודה על ההמלצה.
איני מרבה בהתייחסות לתוכנה אבל מיספור מוטציות הקורונה מעורר בי אסוציאצייה.
שני הסיפורים הדמיוניים לחלוטין – מועצת חכמי הקורונה – זו דרכי לתיאור האפידמיה מנקודת מבטי (בעצם מנקודת מבט של הנגיפים)

29/11/2021 12:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך