מחילות גנוזות

Nati Peles 14/09/2021 332 צפיות 2 תגובות

בס"ד
ח' בתשרי, תשפ"ב

על מיפתנו של יום הכיפורים השני בעידן הקורונה, ולנוכח הריחוק החברתי שנכפה בגינה, החליטה מועצת המלאכים העליונה, באורח חסר תקדים, להשתחרר מכבלי השמרנות ולאמץ, בעולם של מעלה, את פירות ההישגים הטכנולוגיים המרשימים של העולם של מטה.

הישיבה התקיימה אמש, ברקיע השביעי, לאחר שחבריה, תריסר המלאכים הבכירים ביותר, זומנו אליה בנוהל חרום מזורז.

דובר לשכתו של המלאך גבריאל, הנשיא ויו"ר המועצה, מסר בחדשות חצות, מעל גלי האתר של תחנת הרדיו האלוהית "קול השופר", כי צוותי הפעולה של מלאכי עליון, אינם יכולים לעמוד בנטל המשימות השאפתני של תוכנית העבודה הרב- שנתית שהציב בפניהם הקב"ה. שוב ושוב עליהם לדחות מטלות דחופות, לעדכן לוחות זמנים, לעשות קיצורי דרך ולהתפשר על איכות הביצוע.

עומס העבודה מגיע לשיאו בעיצומם של הימים הנוראים הבאים עלינו לטובה (או לרעה). יותר ויותר אנשים, עושים יותר ויותר חטאים, ו-"כוח המלאך" אינו גדל. החוקה של מלכות שמיים אינה מאפשרת גיוס מלאכים נוספים ונכון לכרגע, למרות הריבוי העצום באוכלוסיית העולם של מטה, העולם של מעלה קפא על שמריו.

לכן הוחלט פה אחד, ללא הסתייגות, לרתום לאלתר את רשת האינטרנט, הסמרטפונים וכוח המיחשוב והאיחסון השוכן במרומים (מה שמכונה "מיחשוב ענן") גם לצרכי שמיים. במאמר מוסגר הוסיף הדובר בהצטדקות כי העננים נמצאים בלאו הכי בתווך שבין שני העולמות ולכן נגישים לשניהם.

כפיילוט לביצוע מיידי, יעשה שימוש בטכנולוגיית הבלוקצ'יין, לרישום בקשות סליחה אישיות.
כל חוטא יצוייד בקוד זהוי אישי חסוי, באמצעותו יוכל לבצע באופן אנונימי ומאובטח, טרנזקציות מחילה. בקשות הסליחה תנותבנה מיידית אל "ועדת הסליחות" אשר תדון בכל בקשה לגופה. הוועדה מתחייבת לתת מענה לכל פנייה אשר תשוגר במהלך עשרת ימי התשובה, עד למוצאי שמחת תורה של אותה השנה.

כתבה מפורטת בנידון פורסמה הבוקר גם בעיתון הרשמי של העולם העליון, "דרכי שמים".

הנציגה הבלעדית של מלכות שמיים עלי אדמות, הרבנות הראשית, מסרה כי הגירסה הראשונה של האפליקצייה שתקרא "מחילות גנוזות", תושק בערב ראש השנה, כ"ט באלול תשפ"ב. היא תוצע לציבור הרחב, עבור מערכות ההפעלה Apple OS ואנדרואיד, חינם אין כסף.

יודעי דבר גורסים כי אם הפרוייקט יצליח, האפליקציה תוסב לתמיכה גם בבקשות רגילות, במשך כל ימות השנה. בתור שכזו היא תהווה תחליף מהיר ובטוח לפתקי הבקשה הנשלחים כיום באמצעות אבני הכותל המערבי, שרובם ככולם אינם מגיעים ליעדם, למורת רוחם של כותביהם.

שנה טובה וחתימה טובה


תגובות (2)

חייבת לציין שזה שיעשע ומעט הצחיק אותי. הכל כל כך רציני ומדויק שלרגע כמעט התבלבלתי וחשבתי במדובר בדברים אמיתיים.
הקטע כתוב בצורה גאונית ומיוחדת לדעתי. מעניין אותי מה אנשים היו חושבים אם הם היו קוראים את זה ככתבה בעיתון.
אהבתי לגמרי.
גמר חתימה טובה.

15/09/2021 14:05

    חן חן לך ספיר על תגובתך.

    15/09/2021 19:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך