זה הפרק הראשון שאני מעלה אז נורא נורא חשוב חי שתגיבוו!!!! אז תגיבוו!! =]

מכשפות לבנות- פרק ראשון

16/05/2011 1054 צפיות 6 תגובות
זה הפרק הראשון שאני מעלה אז נורא נורא חשוב חי שתגיבוו!!!! אז תגיבוו!! =]

סם רצה הכי מהר שיכלה, החול תחת רגליה היה חמים אבל לא היה לה זמן לחשוב על זה. היא ברחה ודיאנה  אחריה. הנוף סביבה הטשתש ופתאום במקום ים היו סביבה הרים,  בתוך זמן קצר היא רצה בתוך יער סבוך, קופצת מעל סלעים ומכשולים רבים. אחר כך מדבר חשוף ולבסוף בחזרה לים. ופתאום היא ראתה את דיאנה מתקרבת במהירות לכיוונה, לפני שהצליחה לחשוב סם כבר הייתה על החול ודיאנה מעליה צוחקת. 
סם התעוררה במיטתה שבפנימיית ״עלומות״. השעה כבר הייתה שבע וחמישה ועוד עשר דקות היא הייתה צריכה לקום בכל מקרה, כך שאין טעם לחזור לישון עכשיו. היא ניגשה לארון והוציאה את הגינס הבהיר, זה שמשופשף בבירכיים, וחולצה קצרה עם כתוביות גדולות באנגלית. היא התלבשה וירדה למטה קרן ואוהד כבר ישבו בשולחן הארוך ואכלו ארוחת בוקר, קרן למדה בכיתה ט שנה מתחתיה אבל בבי״ס אחר ואוהד היה בן גילה אבל למד בבי״ס דתי. ״ בוקר טוב״ מלמלה  ״היי״ענתה קרן והחזירה לה מבט עייף, אוהד רק השפיל את מבטו לקערת הדגנים שלו ולא אמר דבר.סם נכנסה למטבח שרה כבר עמדה שם והכינה ביצים ״ סמי״ קדמה שרה את פניה ״היי״ סם נגשה למקרר הוציאה את הסנדוויץ שלה והכניסה אותו לתיקה. ובדרך החוצה חטפה כמה גמבות מקרש החיתוך של שרה ״היי״ צעקה אחריה בחיבה ״יום טוב״ צעקה סם בתשובה ויצאה. המכוניות הישנה של הוריה שעכשיו שלה, סם נאנחה כשחשבה על הוריה, טוב לא היה לה זמן לשקוע ברחמים עצמיים. זה אחד הדברים שלמדה מההתמודדות ללא הורים. היא נכנסה למכונית ונסעה, ותוך רבע שעה היא כבר עמדה בפתח בית הספר. היא נכנסה לשיעור המורה לאנגלית עוד לא הגיעה כך שהיה לה זמן להרהר במשמעות החלום. שוב. החלום הגדול ביותר שלה היה לצאת מהעולם הזה ולעבור לעולם אחר, שבו הכל קסם והיא לא צריכה הורים והיא עושה מה שהיא רוצה. והכי חשוב היא לא חריגה, היא כמו כולם וכולם כמוה. כמובן שזה לא הגיוני אבל החלום שחלמה כל לילה מחדש נתן לה תקווה. הרי איזה מין אדם חולם את אותו חלום שוב ושוב. חייבת להיות לזה משמעות הפנטזיות רצו בראשה. והשאלה הגדולה מכולן הייתה מי זו דיאנה? המורה נכנסה ורוב התלמידים אחריה. סם התנערה ממחשבותיה ובליבה אפילו צחקה על עצמה שילדה בכיתה י מרשה לעצמה לפנטז על קסם כוחות קסומים והנבחרת הנרדפת ושאר השטויות האלה… תשומת ליבה הופנתה לעבר העניים הירוקות שנכנסו לכיתה ושפגשו את שלה. הוא לא חייך אליה רק הסתכל. סם הפנתה את מבטה ישר ללוח ולא התייחסה למבטו הקודח למרות שזה הדבר שרצתה לעשות יותר מכל. זה היה עידן הוא היה גבוה ושיערו היה חום קצוץ והוא היה מסוג הבחורים שלא משנה מה הם לובשים הם נראים טוב. סם נאנחה הוא אפילו לא חייך אליה, ותכלס למה שישים לב אליה בכלל? היתומה המסכנה שיש לה חברה אחת. המורה קשקשה משהו על דקדוק ועל הבגרות שמתקרבת אבל לסם לך היה אכפת בכלל, היו לה יותר מדי דברים לחשוב עליהם, שבעיניה היו גם חשובים יותר. 
הילה לא הגיעה היום ללימודים, זה היה יום שישי יום קצר. סם לא דאגה                    לה היא ידעה שזה הפך למנהג אצלה לא לבוא בימי שישי. היום עבר לאט שיעור אחר שיעור, עד שבשעה שלוש וחצי התיישבה סם במכוניתה כשהפלאפון שלה צלצל ועל הצג הופיע המספר של החברה הכי טובה שלה היא חייכה ״הלו?״ ענתה ״סמי תקשיבי בא לך לעשות משהו הערב?״ שאלה הילה ״ תמיד.. נוו.. איזה רעיון משוגע יש לך הפעם?״ הילה היססה טיפה לפני שענתה אבל כשדיברה היא הייתה בטוחה בעצמה ״ יש מן מסיבת פריקים כזאת בתל אביב אבל שווה נשמע מגניב….קוראים לזה משהו כמו מועדון המכשפות..נוו את באה?״ שאלה הילה בתקווה סם צחקה ״ברור שאני באה לא כאילו שיש לי משהו טוב יותר לעשות״ ״מעולה אני אבוא לאסוף אותך בתשע״ ״אחלה ביי, נפגש״ סם סיימה את השיחה. כשהגיעה הביתה השעה הייתה חמש, יש לה ארבע שעות מספיק זמן חשבה. היא התיישבה בשולחן האוכל ופתחה את שיעורי הבית שלה בפיזיקה. אוהד גם ישב שם אבל היא בקושי שמה לב אליו. סם נאבקה במוחה שברח ורצה לחשוב על דברים אחרים, היא הורתה לעצמה להתרכז בשיעורי הבית כשאוהד שאל אותה אם היא צריכה עזרה סם הייתה קצת מופתעת היא לא ציפתה שהעזרה תבוא דווקא ממנו, אבל כיוון שהיא אכן הייתה זקוקה לעזרה היא ענתה בחיוב. למה היא כל כך בשוק? סך הכל הצעתי לה עזרה חשב אוהד, אז מה אם אני חובש כיפה.. ואני בדרך כלל לא מדבר איתה… ברגעים אלו אוהד הצטער מאוד שהיא לא דתייה, היא הייתה כל כך יפה. לא! הוא התנער ממחשבותיו אני  לא יכול לתת לה להסיח את דעתי, זה בחיים לא יקרה. תקבל את זה כבר נזף בעצמו. אבל הוא נחצה מבפנים. כבר עברו שעתיים והשעה הייתה שבע כשסם צעקה ״סיימתי!!״ זה העיר את אוהד מהירהוריו והקפיץ אותו, שניהם פרצו בצחוק וכששכח סם הודתה לו והלכה לחדרה, בלי בכלל להיות מודעת למבט העצוב שעקב אחריה גם אחרי שנעלמה במעלה המדרגות


תגובות (6)

מהמם!!
תמשיכי!!!

18/05/2011 13:18

מדהים!

יש לי כמה הארות/הערות:
1. כתבת בהתחלה שהיא התעוררה במיטתה בפנימיית "עלומות"… אבל היא גרה בבית…. ולומדת בית ספר רגיל… (לפי מה שהבנתי מההמשך..)
2. כשמישהו מדבר תרדי שורה,לדוג':

"היא התלבשה וירדה למטה קרן ואוהד כבר ישבו בשולחן הארוך ואכלו ארוחת בוקר, קרן למדה בכיתה ט שנה מתחתיה אבל בבי״ס אחר ואוהד היה בן גילה אבל למד בבי״ס דתי.
״ בוקר טוב,״ מלמלה.
״היי,״ ענתה קרן והחזירה לה מבט עייף, אוהד רק השפיל את מבטו לקערת הדגנים שלו ולא אמר דבר.סם נכנסה למטבח שרה כבר עמדה שם והכינה ביצים.
״סמי,״ קדמה שרה את פניה.
״היי,״ סם נגשה למקרר הוציאה את הסנדוויץ שלה והכניסה אותו לתיקה. ובדרך החוצה חטפה כמה גמבות מקרש החיתוך …"

3. כשאת כותבת מחשובות של מישהו, כשהוא חושב בצורה ישירה ואת לא מספרת על המחשבותשלו בצורה עקיפה כדאי מאד לשים אותם בתוך גרשים(ואולי גם לרדת שורה), לדוג':

" היא ענתה בחיוב.
'למה היא כל כך בשוק? סך הכל הצעתי לה עזרה' חשב אוהד, 'אז מה אם אני חובש כיפה.. ואני בדרך כלל לא מדבר איתה…' {–> צורה ישירה} ברגעים אלו אוהד הצטער מאוד שהיא לא דתייה {צורה עקיפה}…"

4. רק לוודא שהבנתי נכון,… היא אומצה ע"י משפחה דתית (או דתייה או איך שלא אומרים את זה..)?

18/05/2011 14:44

כמובן שכל ההערות, ההארות שכתובות בתגובה הקודמת הם ביקורת בונה בלבד, והצעות בלבד.
את יכולה לעשות מה שבא לך, זה הסיפור שלך. את יכולה גם לא לקבל את ההצעות שלי.
ושוב, הכל נאמר (נכתב) באווירה טובה ולא במצב רוח לוחמני..
:)

18/05/2011 15:02

היא נמצאת בפנימייה/בית יתומים (לילדים) כל אחד מהילדים לומד בבי"ס אחר….תודה ששאלת..כי אחרת אף אחד לא היה מבין =)

18/05/2011 16:27

כל מי שישי לו הערות או הארות…תכתבו!!!![או סתם תגובות] זה מאד חשוב לי….

18/05/2011 16:29

ממש יפה תמשיכי!

19/05/2011 13:31
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך