מכשפה מתלמדת – פרק 2

נופר מעין 25/05/2011 1010 צפיות 6 תגובות

כשהגעתי הביתה הבטחתי לעצמי להפסיק לחשוב על לורנסיה. עד כמה שזה היה קריפי ומוזר (וזה היה מאוד קריפי ומוזר) היו לי דברים אחרים לעשות…

-יום למחרת-
היום התחיל כמו כל יום אחר (בלי שום לורנסיות שנכנסו מהקירות). כשגמרתי להתארגן הלכתי להסתרק מול המראהוחשבתי כמה שגרתית אני נראית עם השיער החום והעור הכהה, הדבר שמבדיל אותי משאר האנשים זה העיניים הירוקות שלי. גרייס אומרת שאלה העינים הכי יפות בעולם. גרייס היא החברה הכי טובה שלי ביחד עם אוליביה. גרייס צריכה להיות פה…עכשיו.
לקחתי את התיק וירדתי למטה וגרייס באמת חיכתה לי שם. "היי מה קורה?" שאלתי בעודי מצטרפת אליה ומתחילה ללכת, "שום דבר מיוחד, מה איתך?קרה משהו מעניין אתמול?"
חשבתי על לורנסיה. "לא, שום דבר" המשכתי ללכת ולפתע נעצרתי 'טוב שלא חשבתי על מיליון דולר' אמרתי לעצמי בלב. כי על הספסל שניצב מולנו, ישבה לורנסיה.

* * * *
החלטתי להתנהג כמו 'ילדה טובה' "היי לורנסיה מה נשמע?"
"הכול בסדר, תודה. מה איתך?" ענתה לי בחזרה. שמתי לב שהיא לובשת את אותה שמלה מאתמול ולידה היה מונח הספר הישן. "הכולטוב, אני חייבת ללכת לבית ספר – ביי" אמרתי והתחלתי להתקדם. "ביי" ענתה לי ופתחה ת הספר שלה והתחילה לקרוא.
"מאיפה את מכירה אותה?" שאלה גרייס. "סתם, מישהי חדשה שפגשתי אתמול" עניתי לה. "יופי, ואני כבר חשבתי שאת עומדת להחליף אותי" צחקה גרייס. כמו תמיד, גרייס הייתה הצינית הצחקנית ואני השקולה והרציני. אוליביה היא ילדה ביישנית והיא חברה שלי מהגן. לגרייס יש שיער חום כמו שלי אבל העור שלה בהיר ויש לה עיניים חומות שבשמש נראות צהובות, אוליביה נראית בדיוק אותו הדבר רק עם שיער ג'ינג'י לוהט, כולם חושבים שהן אחיות. כשהגענו לשער בית הספר ראינו את אוליביה.
"היי" קידמה את פנינו. "משהו חדש?" הוסיפה. גרייס התחילה מיד לפטפט "כן, אני ואנה ראינו היום מישהי חדשה…" ננתי להן להוביל אותי לכיתה ובדך חשבתי, לורנסיה נראתה כאילו ישנה על הספסל ברחוב. למה? אין לה בית? מה הסיפור שלה? לאף אחת מהשאלות לא הייתה לי תשובה.

בבקשה תגיבו :)


תגובות (6)

יאווו איזה מושלם זה!!!
אני מתעלללללל-פת על הסיפור הזה… שלא לדבר על כמה שאני מתעלפת עלייך בגלל שאתמביאה לי את קפטן ג'ק ספארו וסתם בגלל שאני חולה עלייך!!

25/05/2011 23:10

יוואו זה פשוט מהמם יצרתי מקורי ומוותח!
מעיין את ה-ריק ריידן הבאה\סוזן קולינס חחחחחח סתם קיצר זה מהמם אבל כדיי לך להאאריך פרקים כי זה מוותח :O
ממצפה להשך בקוצר רוח !

25/05/2011 23:48

ממש יפה!!! תמשיכיייי :)

26/05/2011 13:11

תודה רבה :)
ועדינה – מי שמדברת הסיפור שלך הרבה יותר טוב משלי…כול מי שהגיבה פה הסיפור שלה יותר טוב משלי..

26/05/2011 18:33

אני מסכימה אם עדינה פנקר, היא צודקת בהחלט!!! את צריכה להאריך את הפרקים, כי את תותחית!!!

27/09/2012 10:13

סיפור מדהים נופר היקרה תמשיכי במהרה ♥

27/09/2012 10:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך