כאן תמצאו את ההסברים על גיבורי הסיםפור "עיר הדרקונים".

עיר הדרקונים-הגיבורים

05/09/2010 786 צפיות 4 תגובות
כאן תמצאו את ההסברים על גיבורי הסיםפור "עיר הדרקונים".

לסיפור ארבעה גיבורים:
פיג'ון-דרקון צעיר יחסית בן מאתיים. צאצא למייסד העיר, פיג'אדיון. בעיר רוחשים לו כבוד רב בשל כך.צבעיו הם פנינה וספיר, צבעיהם של צאצאי פיג'אדיון. הוגלה בעקבות המלחמה בין הדרקונים ובני האנוש. האם יוכל לחזור למולדתו?
מאלין-בן אדם, צעיר בן עשרים. שונא דרקונים. הוא זה שגרם למלחמה בין הדרקונים ובני האדם, והוגלה מהעיר בשל כך. האם יוכל לכפר על העבר?
כנון- הנזיר הדרקוני הזקן והחכם. בן שלושת אלפים. צצבעיו הם ירוק ואדום, הצבעים של הנזירים הדרקוניים. בעקבות המלחמה בין הדרקונים ובני האדם, התנדב כנון ללוות את שלושת הגולים בדרך לגלות, כשהוא נושא איתו סוד אפל שכמעט והתגלה בעקבות המלחמה. האם יצליח לברוח מסודו?
ראדון-המושל האנושי של העיר. הוגלה בעקבות המלחמה. כבן ארבעים. האם יצליח לחזור לעירו ולהשיב לעצמו את מעמדו?

כל זאת ועוד תגלו ב"עיר הדרקונים", סיפור מותח ועוצר נשימה על מסע מסוכן, מלחמה, גלות,שלל הרפתקאות וחברות אמיצה אחת.

@ כל הזכויות שמורות ל-התולעת שבולעת


תגובות (4)

משתוקק נואשות לסיפור עצמו…
אגב, התקציר מזכיר במקצת את התקציר של "אלנטריס". קראת את "אלנטריס"?

07/09/2010 15:00

לא, לא קראתי. הוא טוב? בקרוב יהיו עוד פרקים… :)

07/09/2010 15:36

מותח ביותר!

31/10/2010 18:04

כן הפרולוג באמת נשמע טוב
מצפה להמשך

16/03/2011 17:58
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך