סיפור פנטסיה ואהבה אשמח אם תגיבו ותיתנו לי טיפים
זה הסיפור הראשון שאני מוציא ואני רוצה לדעת אם הוא שווה משהו
תודה ( :

אנשי המראה פרק א'

13/03/2011 1004 צפיות 5 תגובות
סיפור פנטסיה ואהבה אשמח אם תגיבו ותיתנו לי טיפים
זה הסיפור הראשון שאני מוציא ואני רוצה לדעת אם הוא שווה משהו
תודה ( :

ג'סי ציפתה למשהו גם היא לא ידעה מה, הלילה היא בת 21 וכל מה שהיא רצתה לעשות זה ללכת להתקלח ולישון.
לאחר שהיא סיימה להתקלח היא נשכבה על המיטה והתכוננה לשינה, אך לרגע היא חשבה שראתה איזה שהוא ניצנוץ מהמראה הקטנה לה, טוב היא אפשר לקרוא מראה לרסיס שהיא מצאה מתחת לאדמה בגיל 6 ומאז לא זרקה אותו, מעולם לא ידעה למה היא לא זרקה אותו. כמידי לילה היא תפסה את הרסיס ונשכבה על הכר מנסה לקלוט מחדש את הנצנוץ המוזר ברסיס,פתאום היה נדמה לה שהיא רואה בתוך המראה עין בצבע ירוק עד נפרש אליה, היא הושיטה יד לגעת לוודא שהיא חולמת או מדמיינת, ובשנייה שהאצבע נגעה במראה היא הרגישה סחרחורת ולבסוף הכל החשיך.

כשג'סי התעוררה היא ראתה שהיא שוכבת באמצע יער ולגופה שמלה שנראתה כאילו נלקחה מהמאה ה- 18 היא לא זכרה איך היא הגיעה לשם ולמה היא לבושה כך, פתאום היא נזכרה בכל המראה…..
איך היא חוזרת בחזרה הביתה ואיפה לעזאזל היא בכלל!
פתאום היא שמעה רחש מכיוון דרום היא לא ידעה מה לעשות לכן היא התחבאה פתאום היא שמעה קולות אחד של גבר בעל טון נמוך שאמר "היא היתה אמורה להגיע כבר, איפה היא?"
הקול שענה לא היה קל של בחורה שענתה לו "חיכינו לה עד עכשיו עוד כמה דקות לא היו מה שיעשו את ההבדל"
האם הם מדברים עלי? איך הם מכירים אותי?
היא שמעה את הקול הגברי אומר "הוא לא יאהב את זה אם נחזור בלעדיה שנינו נחטוף"
"תירגע תכף היא תגיע"
היא הגניבה מבט מחוץ לשייח שהיא התחבאה וראתה שהם ממש מעליה הגבר כבן 25 והבחורה 20 ושניהם יפים הגבר גבוה (וזה הרבה כשהיא אומרת בהתחשב בעובדה שהיא עצמה התנשאה ל- 1.70) ממנה לפחות ב 15 סנטימטרים שחום ובעל עיניים אפורות כמו סערה.
הבחורה בעלת היופי הקלאסי עיניים כחולות בלונדיניות גבוהה ורזה.
הם לא ניראהו לה מסוכנים הבחורה ניראתה משועממת בעליל והבחור לחוץ היא החליטה לקום ולראות מה יקרה לאור העובדה שהיא לא ראתה שהם מראים סימן שהם מתכוונים ללכת משם בזמן הקרוב
"הי" ג'סי אמרה "מישהו מכם יכול להגיד לי איפה אני? כנראה אני חולמת למה ההייתי בטוחה שאני במיטה שלי"
שני הדוברים בשיחה הסתובבו אליה הבחורה חייכה אליה והתחילה לשאול אותה לשמה וכמה זמן היא פה היא ענתה לה שקוראים לה ג'סיקה אבל כולם קוראים לה ג'סי והיא בדיוק הגיעה רק שהיא לא בטוחה לאן בדיוק הבחורה ענתה לה "את בנירלנד ארץ הקוסמים כמובן" "כמובן" אה……
"את בטח שואלה את עצמך מי אנחנו אני לילי והשתקן שבוהה פו הוא מייק"
"שלום", "שלום".
"טוב אחרי שערכנו היכרות את מוכנה לבוא איתנו מהכיוון הזה יש מישהו שנרגש לראות אותך"
"מי? אני לא מכירה כאן אף אחד, ואני רוצה ללכת הביתה בבקשה!"
"אם אחרי שתראי את בלומיד ותשמעי את מה שיש לו להגיד תרצי ללכת, אני בעצמי אקח אותך הביתה"
כל אותו הזמן היא קלטה את מייק' בוהה בא
"יש לי משהו על הפנים?" היא שאלה אותו
"לא"
"אז למה אתה בוהה בי?"
"סליחה"
"תסלחי למייק' הוא לא רגיל להיות בחברת אנשים הוא מהמתבודדים, נכון מייק?"
"א…ם, אה…, כן, טוב נזוז, היא חייכה לג'סי
ג'סי הלכה אחריהם מתוך בלבול? או חוסר רצון להישאר במקום לא נודע בארץ לא ידועה? הם הגיעו לעץ זקן בעל גזע רחב באורך של 3 כיסאות מחוברות ולילי ומייק פשוט עברו דרך העץ ולא ראו אותם עוד
ג'סי לא ידעה איפה הם נעלמו, פתאום אחזה בה יד ומשכה אותה פנימה
מהה…………….


תגובות (5)

אנשי המראה? תמשיכי כך

14/03/2011 16:42

לדעתי תיקראי לסיפור המראה הקסומה או ג'סי והמראה ואהבתי מאוד תמשיכי כך…

14/03/2011 16:49

סיפור עם אחלה פונטציאל! רק אם תתקני שגיאות כתיב, יהיה פי עשר יותר כיף לקרוא אותו! ^_^
נ.ב.
אני בעד ההצעשה של באגמן. "אנשי המראה" נשמע קולע!

14/03/2011 21:12

תודה
ניראה לי אנשי המראה 2 מתוך 3

16/03/2011 17:38

סיפור מעניןןןן!!!!!!! רק אם אפשר יותר פיסוק ותיאור על המראה של גיסי :)

16/03/2011 21:08
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך