uta
מקווה שתאהבו ^^ ~אמרתי כבר שאני מת על ג'ייק? תהנו :))

אבירי האדוואן: אשת הלילה- פרק 7: הכאוס מתקרב

uta 17/08/2015 742 צפיות 4 תגובות
מקווה שתאהבו ^^ ~אמרתי כבר שאני מת על ג'ייק? תהנו :))

פרק 7: הכאוס מתקרב

ג'יין אינה יכלה לזהות כרגע מי ג'ייק האמיתי. היא החליטה לקרוא לאחד ג'ייק אחד ולשני ג'ייק שתיים, ג'ייק אחד רץ במהירות לכיוון ג'ייק שתיים. הוא שלח את אגרופו לכיוון פניו אך ג'ייק שתיים אחז בכף ידו וסיבב אותה לאט כך שנשמעו קליקים. הוא נאנק וג'ייק שתיים צחק, משהו שלא אופייני כלל לג'ייק האמיתי.
"עזוב אותו! קראה ג'ולי בשקט,
"את יכולה לזהות מי הם הוא ג'ייק האמיתי?" שאלה, היא הנהנה והניחה את כף ידה מסביב לבטנה על צלעותיה. "לטאקן טאקן יש אפלה סביב ליבו." אמרה וחייכה מעט,
"רגע, ולג'ייק אין אפלה סביב ליבו?" שאלה, היא עצמה את עיניה וכשפקחה אותם הם נצבעו בצבע זהוב יפייפיה כמו האזור המוזהב, היא ראתה את ג'ייק שתיים כאשר אפלה עוטפת את גופו וג'ייק אחד שלו יש אור זהוב מסביבו כמעין הילה.
"ג'ייק טהור לגמרי." היא אמרה, ג'יין הביטה בו. איך זה אפשרי? הרי יש לו את הדנ"א של אבא שלו, של יצר הרוע בכבודו ובעצמו כיצד זה אפשרי שהוא אינו אפל ואפילו לא קצת?
"את בטוחה?" שאלה ג'יין, היא עצמה את עיניה וכשפקחה אותם עיניו חזרו לצבעם הכחול. "ג'ייק הוא זה שעומד לצרוח." היא דיי גיחכה ואז פלטה גניחת כאב.
ג'ייק שתיים או טאקן טאקן שעכשיו ג'יין יכלה לזהות הכה את פניו של ג'ייק מספר פעמים ללא הפסקה, דם ניתז מפיו של ג'ייק ללא הפסק ועיניו היו כמעט ועצומות לגמרי.
הוא לקח תנופה והכה את פניו פעם נוספת והפעם בעוצמה עד שהוא התמוטט על האדמה ונשאר שכוב שם.
"לא!" קראה ג'יין, טאקן טאקן הביט בג'יין וחייך מעט.
"את לא יודעת מה את נכון?" שאל בהתעניינות, גבותיו התרוממו והוא חייך.
"פרייקרית." אמרה בקצרות ג'יין כתגובה, הוא נד בראשו.
"הו לא. את לא יצורה רגילה ג'יין דיאנה, כאוס עומד לבוא עליכם ועל כל האזורים. זה ישמע דיי מוזר אבל אני לא הרע בסיפור הזה, לא אני." הוא חייך וחזר לצורתו הרגילה, של הילד הנחמד.
הוא סיבב את גבו והתכוון להיעלם. "אז מה אני?" שאלה בפחד ג'יין, יותר פלטה מפיה.
"אינני בטוח ג'יין יקירתי, אבל תהיה בטוחה, בקרוב מאוד האזורים יהיו בסכנה וזה יהיה אך ורק" הוא אמר וסיבב מעט את ראשו לצד בכדי להביט בהן פעם אחרונה "בגללך." ונעלם כלא היה.
ג'יין לקחה נשימה עמוקה, החדשות ששמעה כרגע לא עודדו אותה במיוחד, היא מיד הביטה בגופתו של ג'ייק ורצה אליו.
"ג'ייק!" קראה וסיבבה את גופו, הוא חייך מעט כאשר מאפו זולג דם סמיך וחמים, יש לו חתך במצחו שנגרם מהנפילה על הקרקע ובלחיו השמאלית יש מכה סגולה ופנס ליד העין מהאגרופים שחטף באותו מקום מספר פעמים.
"אני בסדר.." הוא נאנח והרים את אגודלו בכדי לסמן 'אוקי'.
היא צחקה מעט וחיבקה את חזהו, אך הוא הביט אך ורק בג'ולי, היא חייכה אליו והוא אליה. ליבו האיץ בפעם הראשונה באמת ג'ייק הבין כיצד להיות מאוהב.


תגובות (4)

מה זאת התמונה הזאת? מהממת!
הייתי ממליץ על הסיפור שלי, צ'רלי פיטרס.

17/08/2015 23:10

חולה על ג'ייק, המסכן הקטן :) מי יכול לא למות עליו?!~
רגע אז מי ג'יין באמת? ואיך לג'ייק אין אפלה בתוכו אם הוא הבן של אבא שלו (ברח לי השם)?
תמשיך ומהר!

18/08/2015 09:56

אוף. כבר נגמר? ביי ביי טאקן טאקן :) גם אני רוצה לדעת איך זה שג׳ייק טהור לגמרי? תמשיך!!!

18/08/2015 10:48
    uta uta

    אל תדאגי הוא עוד יופיע ויקח חלק חשוב בספר 3 (שאני מתחיל אותו כרגע :))

    18/08/2015 11:32
סיפורים נוספים שיעניינו אותך