nownowismycat
מקווה שאהבתן, אני לא חושבת שיהיו לסיפור הזה הרבה פרקים.
בבקשה תגיבו :)

אולימפייה בין שני עולמות- פרק שלישי

nownowismycat 30/09/2013 675 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתן, אני לא חושבת שיהיו לסיפור הזה הרבה פרקים.
בבקשה תגיבו :)

לאחר שהקבוצה המשונה אמרו לי שהם יספרו לי הכל כשנגיע לנהר שם הם חנו, התחלנו ללכת.
לעברנו הגיעו שלושה אנשים וזאב.
נראה כי הנערה בעלת הקרניים הלבנות, השיער הורוד, והעיניים שתאמו לו, והזאב, עם הפרווה השחורה ושני הראשים נלכדו בידי אחת עם כנפיים שחורות גדולות, ושלד עם שיער בצבע ערמוני כהה. “מה הם עושים פה?” שאל ליאו ופנה לשלד.
"תפסנו אותה משוטטת ורצינו לדעת מה לעשות בה" אמרה האחת בעלת הכנפיים.
"אוקיי עבודה טובה, תפסתם לה את הידיים הנותרות?” שאל אנדי ושמתי לב בפעם הראשונה לאזיקים הלבנים שריחפו באוויר.
"כן, איפה לשים אותם?” שאלה השלד, הקול שלה היה נעים באופן מפליא.
"תבואו איתנו נראה כבר מה נעשה איתם" אנדי אמר.
הלכנו בטור כאשר אנדי וליאו בתחילת התור, לירון וקאלי מאחוריהם, לוקאס אני והנערה בשורה מאחוריהם ואחרונים הלכו השלד, בעלת הכנפיים והכלב.
"היי, פססט, היי" הנערה קראה לי בלחישה, כנראה אסור לה לדבר איתי.
"היי, למה הם לוקחים אותך?” שאלתי אותה בלחישה, הרגשתי שאני עומדת להתפוצץ אם לא יענו לי על כמה שאלות.
"העולם שלנו מחולק לשלוש קבוצות. הקבוצה שאת איתה כרגע, הקבוצה שלי והקבוצה של המכשפות והתומכים בהם אבל הם, לא רבים ואפילו מעטים.
"הנשים ששילחו בי כדורים כחולים הן מכשפות?”
"כן, הן המכשפות הקדומות, המכשפות החזקות ביותר" היא ענתה לי.
"איך שרדתי? אם הן כל כך חזקות" שאלתי אותה.
"לפי הנבואה יש לך תליון שקיבלת ממכשפה קדומה אחת, המכשפה הטובה היחידה בכל דורה" היא אמרה לי. אין לי שום תליון שקיבלתי ממכשפה, רק תליון שקיבלתי מאמי. היא אולי הייתה טיפה מוזרה, אבל הייתי יודעת אם היא הייתה מכשפה. נכון?
"רגע, אני לא מכירה שום מכשפות טובות או רעות, ונבואה? איך אני קשורה לנבואה?” שאלתי אותה, כנראה חזק מדי.
"לוקאס תפריד ביניהן" אנדי אמר ולוקאס נכנס ביני לבין הנערה, הנה הלכה ההזדמנות שלי לקבל כמה תשובות.


תגובות (3)

יאאאאאא המשך!

30/09/2013 07:17

אהבתי אהבתי אהבתי…
נחשי מה עוד?
אהבתייייייי!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥
אזזזז… תמשיכיייי!!!!!!!
מאוד מאוד מעניין!!
המשךךך!!

04/10/2013 12:05

תמשיכייי

06/10/2013 10:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך