זרובבלוביץ'
מדי פעם אוסיף ציורים לחלק מהפרקים (כמו שעשיתי בפרק 1) אשמח להצעות שם ודמויות לסיפור. כמו כן, אשמח לקבל תגובות, הערות והארות.

(אין לי שם) פרק 3

זרובבלוביץ' 15/08/2021 457 צפיות 2 תגובות
מדי פעם אוסיף ציורים לחלק מהפרקים (כמו שעשיתי בפרק 1) אשמח להצעות שם ודמויות לסיפור. כמו כן, אשמח לקבל תגובות, הערות והארות.

כל הלוחמים עמדו בתנוחות שונות של התגוננות במטרה להיות מוכנים לפתיחת הקרב ההמוני. ג'ורג' שלף את חרבו והעביר את רגלו הימנית לפני רגלו השמאלית, הוא היה מוכן. לאחר רגעים ספורים נשמע צילצולו של הפעמון מהמגדל והקרב החל. ברגע שנשמע צילצול הפעמון כל הלוחמים התחילו להלחם, ללא כל סדר ואירגון, זה בזה.

ג'ורג' הצליח לחסום את מכות החרב ששלח לעברו לוחם אדמוני שהיה גבוה מג'ורג' בראש, לאחר כמה חסימות להגנה הצליח ג'ורג' לבעוט בלוחם במקום הרגיש שמתחת לחגורה וגופו הגבוה של הלוחם התקפל לרגע. אבל ג'ורג' יכל להסתפק גם ברגע: ברגע שהאדמוני התקפל ג'ורג' הניף את גרזנו והנחית אותו על ראשו של יריבו המופתע.
כמובן שג'ורג' לא התכוון להרוג את הלוחם הזה אך הוא ידע שבעקבות הלחש שהטילו המכשפים על הנשקים, ההשפעה תחלוף כעבור זמן קצר – יחסית לסוג וחוזק הפגיעה. מכה של גרזן בראש תחלים בעוד זמן רב, ג'ורג' קיווה שעד אז יסתיים הקרב ההמוני והוא לא יצטרך להלחם בו שוב.

מיד לאחר שהוא ניצח את האדמוני הסתער עליו לוחם שרירי, ג'ורג' הספיק לחלץ את גרזנו מראשו של יריבו המנוצח ופנה לעבר הלוחם המסתער אליו. הוא סקר את יריבו: שרירי, גדול, נושא שני גרזנים גדולים. ג'ורג' היה בטוח שבקרב רגיל והוגן הוא היה נהרג מהלוחם הזה אחרי זמן קצר, אבל למזלו קרב המוני הוא קרב בלתי רגיל וממש לא הוגן. לכן ברגע שהלוחם הגדול שרץ אליו היה קרוב מספיק ג'ורג' קפץ על רגלי הלוחם והפיל את יריבו על להבי הגרזנים שנפלו לו בעת המכה.

לוחם גבוה ושרירי הסתער עליו שבידו חרב גדולה, ג'ורג' ציפה למכת קשת רחבה מחרבו הענקית אבל הלוחם העדיף התקפת חוד. ג'ורג', שהשתמש בכלי נשק קל יותר, נע הצידה ונכנס ממש מתחת לזרועו. הלוחם שמט את חוד חרבו, נע לשמאלו ובלם את המכה.
שתי החרבות התאימו לסגנונות שונים ביותר – החרב של הלוחם הייתה כבדה מהסוג הגדול יותר, ואילו חרבו של ג'ורג' הייתה חרב פיפיות מהסוג הקל. החרב של הלוחם יכלה להתאים ככלי נשק ליד אחת לברנש גדל גוף וחזק די הצורך לכך, כמו הלוחם, ג'ורג' היה חייב להיעזר בשתי ידיים. הלוחם ניסה להלום בחרבו כלפי מעלה במהלומה שג'ורג' כבר הכיר, לכן ג'ורג' פשוט נרתע לאחור וניסה לבצע מהלומה על פרק יד הלוחם כשהיא עברה על פניו. הלוחם הניע לפתע את ידו השמאלית אל הניצב וביצע מהלומה מסנוורת דו-ידנית שהייתה גם כן מוכרת לג'ורג'. אבל ג'ורג' רק המשיך לסגת וניסה שוב את מזלו בפרק היד.
ולפתע פתח הלוחם את ידו הימנית והניח לה לרחף לאחור בעוד שרגלו הימנית ביצעה צעד אדיר של חצי עיגול לאחוריו, ואילו זרועו השמאלית נעה קדימה והשאירה אותו בתנוחת הגנה אשר השתלחו ממנה מיד זרועו הגדולה של הלוחם וחרבו הכבדה, אלה ביצעו מכה מבפנים נגד ג'ורג' ואחריה כריעה מהירה. ג'ורג' בלם בקושי, כשרגלו הימנית הצטלבה מאחורי רגלו השמאלית, וזינק לאחור. ג'ורג' עשה מכת הטעיה, שמט את חוד החרב שלו מתחת לבלימה והמשיך כשהוא מגביה את עצמו ואת חרבו לתנועה שדמתה למכת בלימה, וזו יועדה לפגוע בכתף בכתף השמאלית בשעה שהבלימה עברה, סובבה את פרק ידו וחתכה את הלוחם מתחת לאמת הזרוע השמאלית שלו.
לאחר שהצליח לפצוע את הלוחם, ג'ורג' שלח לעבר רגל הלוחם מכת קשת צרה עם חרבו. הלוחם נפל על ברכיו, שזה נתן לג'ורג' את ההזדמנות להרים את גרזנו ולבצע מכת לב עם הגרזן שחדר את שריונו של הלוחם. הלוחם השרירי נפל דומם.

ג'ורג' הוציא את הגרזן מהשריון, והתכונן ליריב הבא שיבוא אליו. לפתע הוא הרגיש דקירה בגבו, הוא הספיק לראות את הלוחם: שיער כהה, עור בהיר, חמוש בגרזן, ועם נדני סכינים בחגורה, רגע לפני שראשו נערף. ג'ורג' מת – זמנית.


תגובות (2)

אני עובד כרגע על סיפור אחר.
פרקים אלו היו בשביל לראות את התגובות וההערות של הקוראים על סגנון הכתיבה שלי.
אני עדיין אשמחאם תעירו ותגיבו על הפרקים שעשיתי.
בתודה מראש, זרובבלוביץ'.

25/10/2021 18:14

תמשיך, תמשיך, תמשיך!

20/01/2022 20:26
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך