אלאדין 2019-פרק 1

Bloddy bomb 12/03/2019 628 צפיות אין תגובות

אלאדין, נער הרפתקני שאהב תמיד לחקור כל דבר עד הסוף. מצא את עצמו זרוק רחוק מבית הוריו בעיר זרה שהוא מעולם לא הכיר.
מה הוא אמור לעשות עכשיו? כשאף אחד לא הכיר אותו מעולם?
הוא התיישב על הספסל וניסה לחייג את מספר הטלפון של הבית שלו, הוא רצה לדעת אם עדיין מחכים לו בבית.
אבל אף אחד לא ענה לו גם בטלפון הביתי ולא בנייד.
אל מי הוא יפנה עכשיו? הוא הביט סביבו בדאגה מרובה.
גם הוא הרחיק לכת מהבית הפרטי שלו , יותר מדי עד שהוא מתחיל להתגעגע מעט למשפחה שלו ולשאול האם הם מסתדרים יפה בלעדיו.
אלאדין הרים את קולו והחל לצרוח כמו משוגע, הוא לא הבין בעצמו למה הוא הגיב כך.
הוא לקח נשימה אחת ארוכה ועמוקה כדי להרגיע את עצמו.
הוא הרגיש כאילו העיר הזאת שהוא לפני כמה רגעים הגיע אליה, הייתה גדולה ממנו בכמה מידות טובות.
הוא היה זקוק לטיפת זמן כדי לעכל שהוא היה במקום אחר וזר מבחינתו.
אלאדין הניח את עצמו על הרצפה וכעבור כמה דקות הוא שקע בתרדמה עמוקה.

יסמין התבוננה דרך החלון הפתוח בגבר שהיא חשבה שהוא יכול להיות אהבת חייה.
היא חייכה אליו ושוב כאילו פניה הפכו להיות רציניים.
היא הרגישה שמשהו טוב עומד לקרות לה בקרוב. אבל היא מרגישה את זה בעצמות.
היא לא ידעה איך, היא לא הבינה למה. אבל כאילו היא ידעה שהיא תכיר איזשהו נער ידידותי ונחמד.
יסמין שמעה את אביה קורא לה, ואז היא ניגשה לקראתו כמעט בריצה.
"היי, אבא! " אמרה יסמין והביטה בו בהערצה.
"שלום, יסמין, על מה את מסתכלת?" שאל אביה וחייך לעברה.
" סתם מסתכלת על בחור שאולי הוא יהיה החתן העתידי שלי!" קראה יסמין בעיניים מקוות.
אביה הביט בה במבט מופתע. האם זה אומר שיסמין לא תהיה רווקה יותר?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך