אלאדין 2019-פרק 3

Bloddy bomb 13/03/2019 470 צפיות אין תגובות

יסמין שקעה לה עמוק בתוך ההרהורים, בזמן שבנפשה מתחוללת סערה. היא נשמה עמוק וניסתה להתעודד ככל שהיא יכלה.
זה לא סוד שהבחור שהיא כל הזמן דמיינה בראשה במהלך כל החלומות שהיא חלמה בלילות האחרונים בהיותה ישנה בחדר הפרטי שלה.
יסמין רצתה מאוד להתחתן בדרך אחרת ומיוחדת מאיך שאבא שלה רצה שהיא תתחתן עם בחור שנקבע לה מראש.
היא רצתה לבחור לבד עם מי היא תתחתן . היא ראתה בדמיון שלה שהיא מתחתנת עם מישהו אחר.
מישהו שהיא רואה בו יותר מחבר , יותר מידיד אלא מישהו שהיא תוכל לחלוק את רגשותיה ואת רוב מחשבותיה.
מישהו שהוא יהיה חתנה לעתיד ואבא שלה בטח ישמח אם היא תתחתן סוף סוף אחרי כל כך הרבה זמן.
מה שאבא לא מבין שהיא רצתה לעשות אחרת מאשר איך שהוא רצה שהיא תתחתן, והיא לא תמיד חשבה שהוא צודק.
פשוט היא פחדה להיכנס לויכוחים קולניים ובלתי פוסקים איתו, גם אם היא לא תגיע אף פעם לעמק השווה.
היא ניסתה לנשום עמוק ולהתחיל לחשוב קצת יותר באופן חיובי.
פשוט בלי לחשוב יותר מדי על מה יהיה ומה הכי מפחיד אותה , לקפוץ למיים העמוקים ורק להתחיל להעיז להתחיל להתעקש על מה שהיא הכי רצתה ושלא יהיה מה כל אחד חושב על זה.
יסמין רצתה לצעוד קדימה בחייה בלי לחשוב יותר מדי על מה אבא שלה יאמר אם היא תתחתן עם מישהו שהוא לא תיכנן לה מלכתחילה.
יסמין שמעה קולות מוזרים מאחורי הדלת , הדלת נפתחה באיטיות ומבט של איש זר הציץ פנימה.
יסמין נבהלה בהתחלה כי היא לא ידעה מי זאת ומה היא עושה בחדר שלה בשעת בוקר מוקדמת.
" היי, קאיה, את צריכה משהו?" שאלה יסמין בנימה סקרנית.
" לא כלום, סתם רציתי לדעת מה שלומך!" ניסתה קאיה להתחבב על יסמין.
" כן, זה מה שרצית או שבאת לפה מסיבה אחרת?" שאלה יסמין בחשדנות כיוון שהיא חשבה שקאיה לא דוברת אמת , אלא שקרנית מושלמת.
" לא ממש, טוב אני רואה שאת בסדר גמור!" אמרה קאיה בבהלה ויתרה מהחדר כמה מהר שהיא יכולה רק לברוח לפני שיסמין תשלוף את ציפרוניה לעברה.

***
אלאדין המשיך בדרכו על אף שהרגליים שלו בערו מרוב כאב.
הוא היה נחוש ללכת על זה עד הסוף, גם אם זה אומר שזה יהיה קשה מאוד מבחינתו.
אף אחד לא הבטיח לו שיהיה קל ושהוא ימצא את את מה שהוא חיפש בקלות.
הוא יעבור את מדבר סהרה גם אם זה הדבר האחרון שהוא יצטרך לעשות בחייו בפעם האחרונה.
הוא ספר מאחת עד מאה ופשוט רץ הכי מהר שהוא היה יכול.
תחילה, היה עליו למצוא את הגנבים האלה ולמצות את מלוא חומרת הדין בדיוק כמו שצריך היה לעשות עם טיפוסים מפוקפקים שכאלה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך